Коментари - Последните дизелови локомотиви на "Дойче бан" преминават на биогорива | Бизнес.dir.bg
назад

Последните дизелови локомотиви на "Дойче бан" преминават на биогорива

В момента само няколко експресни линии се обслужват с дизелови влакове, тъй като по-голямата част от мрежата на жп оператора е електрифицирана

Обратно в новината
| Редактор : Надежда Христова

Коментари - Последните дизелови локомотиви на "Дойче бан" преминават на биогорива | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Дизел да мине на био гориво......!?!? Някой нещо , не е разбрал .....

Боже,Боже,Боже.....експресни линии с" дизелови влакове"...!?!?!?!? Дизелов влак...!?!?Ей ,дирници ...без извинение ,ама то бива простотия...... Пояснявам -дизеловият ДВ/л задвижва генератор произвеждащ Ел.ток ,който задвижва локомотива......!!!!!!!!! Т.е. влакът си е влак ,а локомотивът може да е Ел.локомотив,може да е и дизелов ......

Първите дизелови локомотиви са били дизел-механични. Тоест, не е имало електрическа част, респективно динамо или алтернатор който да захранва електромотори задвижващи колелата. Първите дизел-механични (чист дизел) локомотиви са произведени още през 1914 г. Използвали са се до средата на 20-ти век поне. След това по-новите локомотиви са дизел-електрически. Там е както казваш. А има също така и комбинирани дизелови плюс дизел-електрически машини. В по-старите подводници са използвали такива, може да ги наречем "хибрид" като при колите, които когато се движат над водата използват чист дизелов механичен двигател, а когато се потопят използват електрически двигател, който намалява звуковия отпечатък. По-късно вече се използват и дизел-електрически подводници, които както при локомотивите нямат механична връзка между дизеловия двигател и пропелера. А Рудолф Дизел по принцип е изобретил двигателя за използване на растително масло като гориво (олио), вместо бензин.

В заглавието е написано "дизелови локомотиви", а по-нататък "дизелови влакове". Не сте прав, че няма "дизелови влакове" има пътнически "дизелови влакове", при които няма отделен локомотив. Напремер част от новите влакове, които БДЖ купи „Сименс Дезиро“ са такива дизелови. Има електрически има и дизелови „Сименс Дезиро“. Просто в случая има добавен дизелов генератор, за да може влака „Сименс Дезиро“ да се движи по неелектрифицирани линии. При тях няма отделен локомотив всичко е едно цяло. Новите бързи пътнически влакове са едно цяло защото са скоростни и така се повишава аеродинамиката и икономичноста. Днес от локомотиви се теглят най-вече товарните влакове/товарните вагони/, които се движат с ниска скорост.

За да се отгледа зърното се използването на нефт, много нефт. А след това от зърното отлгедано с изпозлването на нефт, добиват био-нефт. Това са пълни глупости, в нашия свят няма такова нещо като „без да отделят въглеродни емисии“. Тракторите, комбайните, камиона превозващ зърното за биогоривото, завода за биогорива, цистерната превозваща биогориват ... всичко това работи и се движи благодарение на петрола. Рафинерията за биодизел ползва електричество и при него навсякъде по света има въглеродна компонента. За да се добие 1 тон зърно се изгаря от 100 литра до половин тон гориво. А после от това зърно се добива биодизел.

Яко кюмур ама били био, ташунко дами и господа

Що, няма нужда. Тецове на въглища, танкери на мазут карат газ от 20к км... Политиците летят до Киев и Мали през ден..Няма страшно за екологията

Русофилче жалко, само един руски склад с муниции на територията на Украйна, взривен с HIMARS освобождава в атмосферата повече вредни вещества от всички танкери в световния океан за години напред. Хайде малко по-обрано във фантастичен план и по-интензивно в интелектуален план, че ми писна от човешка мизерия, трансферирана чрез рубли в тролене!

вземи се гръмни и ще спасиш и света,и себе си от един измекяр...