Петър Витанов: Забраната на автомобилите с ДВГ ще ускори спада в цените на електромобилите
България ще продължи да бъде гробница за стари коли, а всеки, който иска ще може да продължи да си кара стария дизелов автомобил от 2035 година
Обратно в новинатаКоментари - Петър Витанов: Забраната на автомобилите с ДВГ ще ускори спада в цените на електромобилите | Бизнес.dir.bg
Коментари
"Забраната на автомобилите с вътрешно горене ще доведе до рязък спад в цените на електромобилите" И един мармот ще завива шоколада със станиол... Няма такъв дебилизъм -- то е като да твърдиш, че ако някъде спрат водата, цената на бутилираната вода ще падне...
Пишете заглавията на Ваште статии така, че да се виждат лицата и събитията, за които се отнася текстът. Ще имате повече посетители на Вашия сайт.
Много е просто. Швейцария вече забрани вноса на електромобили. Скоро и други страни че се осъзнаят. Така, че няма начин цената на електромобилите да не падне. Пък като забранят и двигателите с вътрешно горене, ще минем на велосипеди. Ама сигурно ще забранят и пърденето, та лошо ни чака елите с вътрешнп горен
Егати идиота. Ето ви няколко факта: 1. "мотокарите" или ел. автомобили на батерии - в момента литиеви изобщо не са "зелени" един такъв автомобил замърсява повече от дизел с вътрешно горене. 2. Цените на мотокарите с по-високи. В момента цена на закупуване + цена за изминаване на половин милион км. е по ниска при ДВГ. 3. Като се вземе в сметката т1 и т2 - някой ще ми обясни ли защо е този зор? Цялата работа е да се взимат едни пари от хората за "зелени" коли и след 20 години като се окаже , че не са толкова зелени ще ни налагат отново забрани за да сменим колите с литиеви батерии на водородни клетки или някоя нова технология.
Това е добра идея. Само трябва да се доразвие. Примерно - забранявате хляба от пшеница и тогава цената на брашното от насекоми ще падне драматично. Или забранете месото, и цената на протеин от бели червеи ще падне, та ше пробие дупка.... някъде.
Наближават изборите за евродепутати и нашите се активираха. Трябват нови работни места, ама специални!
Витанов, няма такава ЛОГИКА ! Забраняваш бензин и дизел и цените на това, което е разрешено се КАЧВАТ !
Къде си учил икономика бе, тъпанар! Напротив, административната намеса ще обърне тренда и ще вдигне цените на тъпите електромобили! Явно, че правилно ти е била шута Нинова.
Че е куха лейка разбрахме. Но много ми се иска да видя, как цял блок в Люлин или младост пуска кабели от балконите да зареждат. Е няма да трае дълго, тъй като ще има и светлинни ефекти, но снимката може да спечели някоя друга награда.
Хем взима20 хилки евра на месец хем глупости говори! Абе в соца забраняваха ,къси Поли да речем,ама не са забранявали магаретата. Много тъп,сигурно за Тва е станал депутат!
Сега може ли тоя другар да ни обясни, откъде ще получи съответните производствени ресурси, които биха намалили цената на електромобил. До 2035 година ще се произвеждат двигатели вътрешно горене на пълни обороти и електромобилът ще си бъде ниша за ненормалници, които не могат да смятат. Един двигател вътрешно горене има живот, в зависимост от това дали е дизел или бензин, между 300000 до 600000 километра живот. Един електромобил никога няма да достигне такъв пробег. Батерията ще му се разбие два пъти, докато мине 200000 километра.
Вдига се търсенето и предлагането защото други няма с това и конкуренцията и цената пада. То досега да са карали на пара още, ако ви слушаха вас.
Електромобила не се знае каква животност ще има още. Там няма горене и масла и може и да е повече. А батерията ще я направят да се сменя лесно и ще я сменяш на 10г за 5000евро. Което е 2пъти по-евтино от бензина сега, а въздуха също толкова по-чист.
То само този умник да беше. Там в Брюксел където инициират т.нар. европейско законодателство всички са като този. Не знам на операции по отстраняване на част от мозъка ли преминават преди да започнат работа там или някакви хапчета за инфантилност им дават .. не са добре нещата...
Много ясно , че когато всички почнат да произвеждат само електрички, понеже ДВГ са забранени , то конкуренцията , увеличения мащаб на продажбите , иновациите и борбата за клиенти ще свалят цените на електричките.
И как ще подобриш една батерия бе имаш ограничен брой елементи в таблицата на периодите които се знаят и от тях е ясно че повече от 300км пробег който е безполезен не мой са изтиска като имаш един електродвигател който не може да се подобри а и няма накъде.Кво ше направите с тия електрички ясно е че е обречена работа.
Повишеното предлагане възможно ли е когато имаш използване на редкоземни елементи.Компютри от Титан фа не са станали масови
Като вземат ресурсите на Азия, пак ще се върнат към петрола. Петрола е пари. Първите коли на ток са още от зората на автомобилната индустрия.
Хора, искат да ни накарат да ядем, каквото те- имащите се за богове ни кажат, вие за коли мислите. Скоро месо няма да има. И сега сиренето е сирене само на думи. Смахнати съществува са съвременните управляващи.
Забраната за производство на автомобили с ДВГ ще доведе до незабавното и вдигане, подобна забрана за Япония, Русия, Китай, Бразилия, САЩ, Индия, Великобритания и прочее производители на автомобили няма. Няма и да има. Особено съчетано с надигащия се проблем с електроенергията в смисъл като количество и цена.
Вероятно този "зелен" дебил иска да каже, че когато мащаба на производството на дадено нещо се увеличава, то цената му пада. Това е вярно само ако нараства производството от 1000бр до 100000. И нататък няма накъде да пада, защото всичко е оптимизирано на максимум. Ако пък производството иска дефицитен ресурс, то може да се окаже че след 100к бройки цената почва да расте, защото ресурса вече не стига. Всъщност, дефицитна (благодарение на "зелените" калинки дебилки) стана енергията. Разрушаването на енергетиката и наплива на паразитни "зелени" технологии ще ни излезе мнооого скъпо. То обедняването вече се усеща, качествена храна, топлина и светлина стават лукс за твърде много хора. (е, поне винаги има оправдане че вината не е на "зелените" калинки, а на Путин)
Чета негативните коментари по-долу, като за сетен път се убеждавам, че сме най-простата нация в света! Няма по-тъпи от нас, защото винаги сме контра, винаги нещо знаем повече, винаги някой ни мами, работи и т.н. Хора, какво ще дишат децата ви утре? Ще има ли човечество е въпросът, а не, че някой си не можел да пусне кабел от 10-тия етаж!!! Ами няма да има кола, просто е, ще ползва градския транспорт, ако му трябва кола, ще наеме Спарк (примерно), ще се вози на влак, на автобус и метро, защото при бързи електрически влакове няма да има нужда от самолети и така! Ужас, мрънкЯчи и жалки подобия на хора!!!
чети също от какво се правят батерите и какво влияние има върху околната среда! също тата как се унищожават старите батерии...и не на последно място...токът също се прави от нещо което оставя отпечатък в природата!
мрииииииииииииииииииииииииииии мриииииииииииииииииииии кажи си адреса да дойда да те заколя
яростно заклах група еко талибани ама само как квичаха от болка ,а как се бяха ококорили от ужас ! ПРАВЕТЕ КАТО МЕН ДА ИЗБИЕМ ЕВРОПЕДАЛИТЕ
Е, недей така грубо. Човека просто ВЯРВА че заради ДВГ децата му утре ще останат без въздух за дишане. Това че човека е дебил, не значи че е лош. За съжаление "зелените" дебилни калинки ни управляват... и най-вероятно децата сега, в бъдеще ще да живеят в мизерия (без нормален достъп до медицина, без нормална храна, абе без това дето сега му викаме нормален живот).
Пламене, защо си мислиш че ти знаеш по-добре на кой какво му е необходимо. Точно защото мислим за децата си утре не искаме електромобили. Къде се изхвърлят батериите после знаеш ли? А знаеш ли колко се замърсява природата докато се произведе батерията и се докара до магазина с кораб на мазут през океана. Или мислиш, че с платноходи ги карат. Аман от немислещи хора.
Я тоз юнак да ми обясни, как така при намалено предлагане, ще се понижат цените? Това в кой учебник по иконоимика го пише ?
Как ще има тука електро коли като няма къде да се зареждат. Няма такива жици толкова мощност. Нямаме толкова пари да си купим нови електрически коли. Или сега тук ще почнат да се внасят стари електро коли.
Що не изчислиш колко електричество ще е необходимо, ако минем изцяло на електрички ? Колко електроцентрали, колко преносна мрежа, колко струва да се изгради и колко време ще трябва за това?
Евро-идиотите току сътворят някоя неземна глупост, а разни местни идиоти я повтарят ката папагали. Няма такова падение.
На този боклук му е важно да може да си сметне само комисионната. Още един национален предател като Просто Киро, с купена диплома и широк "кръгозор".