Коментари - Петър Витанов: Забраната на автомобилите с ДВГ ще ускори спада в цените на електромобилите | Бизнес.dir.bg
назад

Петър Витанов: Забраната на автомобилите с ДВГ ще ускори спада в цените на електромобилите

България ще продължи да бъде гробница за стари коли, а всеки, който иска ще може да продължи да си кара стария дизелов автомобил от 2035 година

Обратно в новината
| Автор : Рая Лечева, 3e-news.net

Коментари - Петър Витанов: Забраната на автомобилите с ДВГ ще ускори спада в цените на електромобилите | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ще ускори спада? Все по-пълно... Забраната ще повиши търсенето, следователно и цената. Дори ако има нещо рационално в идеята, то се губи сред кохортата кариеристи, малоумници и натегачи, които са в състояние да окепазят и превърнат в посмешище всяка инициатива. Добре е че са накацали по климата, де. Няма лошо и работи по-отблъскващо от научни аргументи против.

Този по какво е специалист ?

ли е от умните и дрисливите?

Какво очакваш от хора, които ти предлагат да се храниш с насекоме

Тая забрана е просто поредният нефелен закон, каквито ежедневно гласуват папагалите в тая сбирщина ЕП. Както сега са го приели, така утре ще гласуват изменения, а може и направо отмяна. Това решение не струва повече от клюките на бабите пред блока. До 35-та, я камилата, я камиларя, я ЕС.

всички са принудени да търсят ЕА и цената на ЕА пада…. Евала, това и в УНСС не се учи, само в Оксфорд.

А, съдейки по Кирето - в Харвард също.

Навремето така "разбиращите" специалисти и бюрократи на Европа шяха да налагат био горивата като заместител на петрола. След няколко милиона умрели от глад и безводие проекта отиде в кофата за боклук. Така ще бъде и с батериите.

Дъщерята кара ел. велосипед от 12 месеца. Но напоследък забелязва, че нещо не върви като хората. Отива на преглед и оттам любезно й казват, че батерията е за смяна. Да де ама няма такива на склад за подмяна. Така че , след някоя и друга година ще има бая елавтомобили на трупчета, защото този консуматив - батерията просто няма да го има.

А, то вече има неедно такова на трупчета. В квартала съм виждал няколко - завити с найлони и брезенти, чакащи "по-добри времена". Да видим кога ще минат от общината да им налепят предупредителните лепенки за вдигане.

Абе оръфляк,чети поне какво пишат истинските специалисти на запад за електрическите бракми и тогава се изказвай по темата! Те нямат бъдеще!

Забраната на гуменките, ще намали цената на луксозните обувки.

Айде тоя разбирач и той се изходи по въпроса.

Ле-ле ...от тъпи по- тъпи ...Витанов нямаш връзка с българската действителност .Как всички като отидите в Брюксел и ставате от тъпи по- тъпи ...но с пълни банкови сметки ...

Тия от ЕП могат единствено да папагалят това за което са им платили. Сбирщина глуповати и посредствени хора, неспособни на самостоятелно мислене.

Откъде никнат подобни неграмотни смешници? Значи ще забраним евтината алтернатива и ще засилим търсенетона скъпите електрички. И производителите при засилено търсене щото са добри, ще свалят цените Аман от клоуни

Да да - платени, платени и пак - платени !

Глупости на търкалета

Какви глупости дрънка този ?

Айде няма нужда троцкисти да ми обясняват за правилата, по които работи пазара!

За да говори така този другар явно няма грам понятие от капитализъм или се прави на "модерен". И в двата случая...по-добре да спра да пиша.

Поредният зелен продажник!

Как насилствена забрана на стока ще ускори пад на цените ?

А ти от чие име говориш .... от квотата на БСП...напусни европарламента !

Няма пазар за стари електромобили ! Малкото глупаци, които си купуват електричка на старо бързо разбират, че цената на батерията, която трябва да купиш няколко месеца след "покупката" струва колкото НОВА ЕЛЕКТРИчКА !

ㅤ

Ето ви средния европеец след 2035та: https://m.youtube.com/watch?v=y3MkwTBsPqA

ㅤ

Кое им е "зеленото" на електромобилите? Производството им ли? Зарядният ток ли? Консумативите ли? Гумите и пластмасите им не са ли нефтопродукти? Карай без емисии кола, произведена със 4-7 пъти повече индустриални емисии. Мижи да те лажим. И другото важно: Когато си сам на пазара, цени не сваляш, а вдигаш, та ева у прУфесУрЪ!!!

Баба ми е по-наясно с подобни бизнес въпроси от тия "специалист". Другото е ще бъдещето изобщо не е на електрическите автомобили.

Много са смешни глупавите обяснения на БСП, когато подкрепят безпринципни решения, както когато угодиха на ГЕРБ за смяната на шефа на Сметната палата.

Мога да се обзаложа с този глупак, че когато направиш една стока безалтирнативна тя покачва цената си.

Евро-идиотите току сътворят някоя неземна глупост, а разни местни идиоти я повтарят ката папагали. Няма такова падение.

Що не изчислиш колко електричество ще е необходимо, ако минем изцяло на електрички ? Колко електроцентрали, колко преносна мрежа, колко струва да се изгради и колко време ще трябва за това?

На този боклук му е важно да може да си сметне само комисионната. Още един национален предател като Просто Киро, с купена диплома и широк "кръгозор".

каквото искаш

Как ще има тука електро коли като няма къде да се зареждат. Няма такива жици толкова мощност. Нямаме толкова пари да си купим нови електрически коли. Или сега тук ще почнат да се внасят стари електро коли.

Забраната на автомобили с ДВГ ще ускори тоталния разпад на ЕС

5+

Я тоз юнак да ми обясни, как така при намалено предлагане, ще се понижат цените? Това в кой учебник по иконоимика го пише ?

Хайл.

Дава ли си сметка тоя надут пуяк

яростно заклах група еко талибани ама само как квичаха от болка ,а как се бяха ококорили от ужас ! ПРАВЕТЕ КАТО МЕН ДА ИЗБИЕМ ЕВРОПЕДАЛИТЕ

Пешо тъпото я се наведи и с един удар с метална тръба ще ти пръсна кухата тиква !

Чета негативните коментари по-долу, като за сетен път се убеждавам, че сме най-простата нация в света! Няма по-тъпи от нас, защото винаги сме контра, винаги нещо знаем повече, винаги някой ни мами, работи и т.н. Хора, какво ще дишат децата ви утре? Ще има ли човечество е въпросът, а не, че някой си не можел да пусне кабел от 10-тия етаж!!! Ами няма да има кола, просто е, ще ползва градския транспорт, ако му трябва кола, ще наеме Спарк (примерно), ще се вози на влак, на автобус и метро, защото при бързи електрически влакове няма да има нужда от самолети и така! Ужас, мрънкЯчи и жалки подобия на хора!!!

чети също от какво се правят батерите и какво влияние има върху околната среда! също тата как се унищожават старите батерии...и не на последно място...токът също се прави от нещо което оставя отпечатък в природата!

мрииииииииииииииииииииииииииии мриииииииииииииииииииии кажи си адреса да дойда да те заколя

Е, недей така грубо. Човека просто ВЯРВА че заради ДВГ децата му утре ще останат без въздух за дишане. Това че човека е дебил, не значи че е лош. За съжаление "зелените" дебилни калинки ни управляват... и най-вероятно децата сега, в бъдеще ще да живеят в мизерия (без нормален достъп до медицина, без нормална храна, абе без това дето сега му викаме нормален живот).

Пламене, защо си мислиш че ти знаеш по-добре на кой какво му е необходимо. Точно защото мислим за децата си утре не искаме електромобили. Къде се изхвърлят батериите после знаеш ли? А знаеш ли колко се замърсява природата докато се произведе батерията и се докара до магазина с кораб на мазут през океана. Или мислиш, че с платноходи ги карат. Аман от немислещи хора.

Абе кауш на 300 км от нас дрънкат танкове и бтр без катализатори с разход 500/100 кви зелени идиоти сте

Айде без забрани а..

Продажна сороска курва

Вероятно този "зелен" дебил иска да каже, че когато мащаба на производството на дадено нещо се увеличава, то цената му пада. Това е вярно само ако нараства производството от 1000бр до 100000. И нататък няма накъде да пада, защото всичко е оптимизирано на максимум. Ако пък производството иска дефицитен ресурс, то може да се окаже че след 100к бройки цената почва да расте, защото ресурса вече не стига. Всъщност, дефицитна (благодарение на "зелените" калинки дебилки) стана енергията. Разрушаването на енергетиката и наплива на паразитни "зелени" технологии ще ни излезе мнооого скъпо. То обедняването вече се усеща, качествена храна, топлина и светлина стават лукс за твърде много хора. (е, поне винаги има оправдане че вината не е на "зелените" калинки, а на Путин)

Забраната за производство на автомобили с ДВГ ще доведе до незабавното и вдигане, подобна забрана за Япония, Русия, Китай, Бразилия, САЩ, Индия, Великобритания и прочее производители на автомобили няма. Няма и да има. Особено съчетано с надигащия се проблем с електроенергията в смисъл като количество и цена.

Ояден Педалл

Хора, искат да ни накарат да ядем, каквото те- имащите се за богове ни кажат, вие за коли мислите. Скоро месо няма да има. И сега сиренето е сирене само на думи. Смахнати съществува са съвременните управляващи.

Като вземат ресурсите на Азия, пак ще се върнат към петрола. Петрола е пари. Първите коли на ток са още от зората на автомобилната индустрия.

И как точно ще ги вземат тези ресурси ?

И как ще подобриш една батерия бе имаш ограничен брой елементи в таблицата на периодите които се знаят и от тях е ясно че повече от 300км пробег който е безполезен не мой са изтиска като имаш един електродвигател който не може да се подобри а и няма накъде.Кво ше направите с тия електрички ясно е че е обречена работа.

Има решение - магазини за батерии " на всеки километър" !!

Много ясно , че когато всички почнат да произвеждат само електрички, понеже ДВГ са забранени , то конкуренцията , увеличения мащаб на продажбите , иновациите и борбата за клиенти ще свалят цените на електричките.

Повишеното предлагане възможно ли е когато имаш използване на редкоземни елементи.Компютри от Титан фа не са станали масови

То само този умник да беше. Там в Брюксел където инициират т.нар. европейско законодателство всички са като този. Не знам на операции по отстраняване на част от мозъка ли преминават преди да започнат работа там или някакви хапчета за инфантилност им дават .. не са добре нещата...

Ми какво ще я правят автомобилната индустрия с ДВГ - вложени капитали, активи, работна сила и т.н ??? Или с магическата пръчк аалеее - хоп!!!

Сега може ли тоя другар да ни обясни, откъде ще получи съответните производствени ресурси, които биха намалили цената на електромобил. До 2035 година ще се произвеждат двигатели вътрешно горене на пълни обороти и електромобилът ще си бъде ниша за ненормалници, които не могат да смятат. Един двигател вътрешно горене има живот, в зависимост от това дали е дизел или бензин, между 300000 до 600000 километра живот. Един електромобил никога няма да достигне такъв пробег. Батерията ще му се разбие два пъти, докато мине 200000 километра.

Електромобила не се знае каква животност ще има още. Там няма горене и масла и може и да е повече. А батерията ще я направят да се сменя лесно и ще я сменяш на 10г за 5000евро. Което е 2пъти по-евтино от бензина сега, а въздуха също толкова по-чист.

Не казвай хоп, преди да си скочил. Ако нещата станат както казваш, хората сами ще минат на електромобили и ще зарежат ДВГ. Очевидно е, че щом се върви със забрани, няма да стане така...

Хем взима20 хилки евра на месец хем глупости говори! Абе в соца забраняваха ,къси Поли да речем,ама не са забранявали магаретата. Много тъп,сигурно за Тва е станал депутат!

Трябва да си мн неук за да кажеш такава глупост, забраната само ще повиши цените

Няма пък !!!

Че е куха лейка разбрахме. Но много ми се иска да видя, как цял блок в Люлин или младост пуска кабели от балконите да зареждат. Е няма да трае дълго, тъй като ще има и светлинни ефекти, но снимката може да спечели някоя друга награда.

Ами как ще се оправите с огромния авиопарк в света.И те ли ще минат на акумулатори

А,а,а они не се броят оти се движат по небето и газевете им отлитат на горе !!!