Коментари - Евтини китайски електромобили заливат пазара | business.dir.bg
назад

Евтини китайски електромобили заливат пазара

Китайската компания за електрически превозни средства "Зийкр" (Zeekr) обяви, че през този месец ще пусне своя първи автомобил с повишена проходимост (SUV)

Обратно в новината
| Редактор : Калина Петрова

Коментари - Евтини китайски електромобили заливат пазара | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

никак не разбирам човечеството, в което съм роден и насилствено обременен с данъците на другарите и другарките от мега-лузърската пропаганда и агитация! ето: караме електромобили и спестяваме на нашата мутер, не меркел с говняния си, цепнатоуст дебил-диктатор-съветник, аче скриваме цео двето, необходимо за производството на литиеви батерии, копеле мозъчно недъгаво! а къде ще ги складираме? ще ги продадете на африканците с високите, джапанки технологии, да ги хвърлят (батериите, де) в океана. важно е да е по-далеч от сащ -юдео-масонската пляка на продажниците нса Христоса! ще вкараме войната ви в блокираните от камери и високи стени, педи! ще бъдете изтребени, като хлебарки в собствен сос - сорос! живота за вас, юдео-наци-хлебарко-хазар-богоборци е вече невъзможен! заповед отъ Капитена! пльок, пльок.. пафат ""зелени" круши, не по време ! ..... Бог с нас

Ами те митата на китайските ел.коли май са около 100%. И ако ВЪПРЕКИ това те са по-евтини от западните, то излиза че Запада няма никакъв шанс против Китай. Не зная за автомобили, но китайски осцилоскоп хубав, е окло 5 ПЪТИ по-евтин от същия западен, 400лв срещу 2000лв.

Китайските боклуци са за бедняците. Всеки, който иска качество и може да си го позволи, би си купил западна кола.

Ако бяха чак такива боклуци, нямаше да им слагат 100% мита. Самият факт че всячески се опитват да ги спрат, показва че са много добри.

1400 доларес по-евтино? Аз мислех ше кажете една трета от цената на Тесла. Кой има тия пари за 1400 ли ще се церемони?

И това при мито 100% ... Е но пък някой немски производители ще затварят заводи .

Голяма реклама на марки без история, с неясно бъдеще и с 1400 долара по-евтини от Тесла. Умните хора купуват доказани с годините марки! Фолксваген, Хонда, Тойота, Нисан, Мерцедес, Ауди, Пежо! Дори Тесла е с история! Ако една компания се задържи да продава качествени коли поне 10-15 години, тогава бих си купил! Примерно Хюндай и Киа са вече топ автомобили и знаеш, че купуваш нещо качествено!

Ти не знаеш за ВУД ? (БиУайДи) ? Къде живееш? Или за СяуМи ? Проспал си поне десетилетие, пич...

Те всички големи марки са били неизвестни в началото бе, разбирач. Да не говорим, че в последните години западните марки автомобили, особено германските, са пълни боклуци с големи претенции, а аз лично не си спомням кога последно съм си имал работа с некачествено китайско производство.

До к2к имаш право да разсъждаваш така.Но има Но нали сме на ясно че със пръц боя се неправи.Швабите дадоха на света техника която никои никога не е сънувал.Сега света им се подиграва,Но има Но.

Това изобщо не е евтино. Да ги направят 5 хиляди долара и тогава да ме търсят. Дотогава ще си джиткам с ДВГ-то

Не стига, е китайски кораби, ами и китайски заплати - купичка УрИС/ден!

Мамалигите го сипват у Рендетата та прай конденз и дупки еу аспуа

Е къде са го заляли бе, една на сем видял в Бг!

През 90 те пет иляди ДМ кола под 10 г Май май не покупателната способност се е увеличила а шумата у лизингодатела И матуритета на Ганьовия автопарк

Тикатака жикатака

Китайците в миналото бяха чираците на световните икономически сили, а те ги направиха Калфи и майстори - е, сега нека преглътнат факта, че когато кльопаха ефтиния труд на милиардната държава и осигурявайки ги с най-добрите технологии ще дойде момента да им дишат "прахта" на същите тези, които до вчера бяха експлоатирани от целия световен икономически елит!

Какво е по евтиното на 30 000 еврака -1400 еврака, ебавате ли се

Първият електромоцил е създаден още в началото на 19 век. Сега вече е на мода. Купувате си нещо евтино, джиткате от зарядна станция до зарядна станция.. Където ги има де. И така три-четири години. Докато не се наложи смяна на батерията. И дилемата - нжва батерия или направо нов автомобил. Щото в парите и плащането в сервиза и новата играчка няма да има разлика. Е няма да има на кого да си продадете стария на вторичния пазар. Щото не предлагате автомобил, а проблем. И така евтините сега елавтомобили се натрупват, натрупват. Щото проблема с рециклирането на издъхналите батерии няма решение. За Китай е лесно - голяма страна, че и с пустини. А за равната и по територия, но превъзхождаща по гъстота на населението Европа, гробищата за електромобилите ще са голям проблем. Ама да сме зелени е модно. И юруш да "озеленяваме" Европа.

Като гледам спарковете вече колко години се карат по най-душмандски начин и нищо им няма на батерии или окачване.

Освен да изнсят на вън . Китай има излищък на прозводсвени мошности които трябва да работят нещо независимо от цената. Същия проблем са има;и Европа и САЩ през осмедесетте години - свръх поиздство което сваля печлабите до почти нулеи сйности от там верижна рракция на фалити Китай от доста време е лидаер производството а соларни панели. Но заради кокуренцията и ниските цени пренасищане на пазара и 3 те водещи фирми губат пари акциите им на борсата падат последната година с 20%. Имаше много добро сравнеие със Нвидия - която също използва силиции за прпоиздоството си само че пазарната и сйност мина един трилион долоара .

И за това фоксваген , ще затваря заводи ... нещо куца в теорията .

Руските суровини пътуват към Индия и Китай, които нямат нужда от тях, и руснаците ги продават на 1/3 от европейската цена. ЕС купува суровини от Залива и САЩ на по-евтини цени отпреди. Така че всичко е наред.

Сам не се чуваш какво казваш :)

...и тука например плащаме по половин милиард от бюджета компенсации на бизнеса заради скъп ток, щото руски суровини не ни трябват и купуваме от запада на демократични цени.

Не на електричките. Сорос ги прави. В Китай никой не ги купува.

ЕС произвежда с около 3 милиона по малко коли годишно през последните 3 години. Фолксваген затвар заводи в...Германия! Не ги премества...затваря завинаги, а складовете им са претъпкани с над 1 милион коли които не могат да продадат! ... Оказало се че Независимите от Русия енергия суровини,метали...фалират ЕС . Ама те уж политиците от ЕС едните държави откъде да предположат че това ще се случи!? Да бяха питали средния непромит от антируска пропаганда човек в България и даже ЕС...!

Баце, я си сръбни от бояришника и не се пъни тука

Вашите са скъпи

Данаиле, руска гнидо вмирисана, подстрижи се, ще водиш в ада путинския синод

2024-09-07 11:47:08 Шкода Фабия 3 ТДИ 105 кс комби (нерегистриран) Ами карайте си ги, като сте много умни :) Аз щото съм прост карам дизел, ЕВРО 6, дето разхода му градско е 5л/100км, ------------ метро и автобус ...за 365 лъва / година - тънко, здравословно и екологично..пъэк ни стой на светофара, докато някой като теб със 4х4 не му п адне пердето , реши че му пречиш и го бавиш, тръгне да те изпреварва и през стъклото ти пръсне черепа с някой глог ! . това ше става занапред !

Днес санитарите да не те пропуснаха ?

Не само Глог, но и мента!

Имам китайски телефон, който е 2 пъти по-евтин от западните и другите източни. Освен това много по-лесно се обслужва и по нищо не отстъпва на тези от Г7. А този, дето карал китайски кораб и се развалял, нека да лъже съседката, ама тя него ще излъже.

Сигурен съм , че е невероятен , мани ги балъците със скъпите телефони муахахаххахахахахах

2017 си купих Хуавей П9 - флагманът им от предишната година за 450 лева. На дъщеря ми и дадоха служебен Айфон мисля беше 6 - флагманът им за същата година на цена над 2000 лева. Моят отваряше абсолютно всички приложения по-бързо, всички сайтове по-бързо, и с камерите си "Лайка" правеше много по-хубави снимки от огризката. От тогава за друга марка не си и помислям. С нетърпение чакам колите им да се появят в България.

Аз лично вече и вилица китайска не си купувам гъне се като глист

само ладата може , все пак намесата на дурачока прави нещата вечни...

2024-09-07 11:39:52 няма проблем (нерегистриран) и от тях няма да си купя ............................. изобщо да "купуваш" каквото и да било, ако то реално не ти трябва , само защото ти го навират под носа ?!? . цялия този напън за "зеленото" е отното и отново мафията да ви кара да купувате нещо,което не ви трябва, като направят така, че учинощаж това, което имаш или го направят непригодно или "вредно и опасно" за ползване ! . "купувайки" нещо, което не ти трябва, де реално се превръщат в бурмичка, като поддържа чекръка , генериращ живуркането на мафията !! . така беше и с "умните" телефони.! кажи си сега, колко % от функциите на "умния" телефон реално използваш..щото ако имаш малко акъл, разговор ше водиш от телефон с копчета , по възможност от най-старлите модели!

Бабини деветини! Евтини друг път - никой не иска да изтърве келепира. Проодават ги маргинално по евтино от западните марки. На фона на 40-50 хилки няколко хиляди отстъпка са нищо

Не стига, че е електрическа, ами е проектирана и произведена/изкопирано/ в страната, която донесе Ковид-19 на света. И на цена почти като европейска с митото. Ей сега тръгвам да си поръчвам и да поверя живота си на нещо, което бай Х.й е сделал. Доообре:)))

Жълтопаветна плюнка...

донесе Ковид все още се изяснява, и въобще не е сигурно, дали ще се изясни. Просто хората отвъд Атлантика предпочитат да не става ясно.

са евтинии , нито са ни залели ! Някакво оро дет се прави на костенурка му обявяват цена 80 к.

Не щем евтини китайски боклуци с качество като за Третия свят. Така беше през соца, нагледахме се на руски бракми. Евтиното накрая винаги излиза по-скъпо.

Украинска измет.

Украиеца яко тиго слага нали орка?

Никога няма да си купя нищо китайско. Само ако е 5пъти по-евтино от западното.

Така ли ти казаха да напишеш?

Ами карайте си ги, като сте много умни :) Аз щото съм прост карам дизел, ЕВРО 6, дето разхода му градско е 5л/100км, а извънградско пада на 3,8 и данъка кубе 51лв. на година, нека да съм прост :)

Градско 5/100? В град Каспичан ли се развива действието?

Шкода - нещо със социалистическо име, никога няма да си купя

Пада ти на 3,8 друг път, оная работа ти пада. Голф 7, 1,6л на дълго гълта 4,7-4,8 на 2500 оборота магистрала.

и от тях няма да си купя

Само да отметна че електромобил се прави най лесно, дайте ми шаси и каросерия и ще сложа батериите на шасито, двигателите към колелата, инвертортите, чудно що го нямат още в ЕС

Като е толко лесно, що не започнеш да ги произвеждаш направо. Българина вика много е лсно, а като почне да работи и нещо да прави и се почва - е са си еба майката

Признавам си, че бях от хората, които яко плюят електричките. И не за друго, а просто си мислех, че усещането от карането и удоволствието наистина се губи. Обичам звука от двигателя, от малък обичам мириса на бензин, въобще в нас винаги се е говорело постоянно за коли, баща ми е сменил десетки автомобили. Отскоро карам Хюндай електричка, но само в града и наистина си връщам всички думи назад. Брутално ускорение, никакви разходи за нищо, управлението е като детска играчка. За извънградско е ясно, че не е вариант за повече от 300 км, но в града нямат равни. Все повече фирми ще навлизат вече.

Китай помага на Расия да завладее Украйна. Защо? Защото руснаците са с широки души? Китай помага на Расия, защото има интереси да го прави. Аз имам ли интерес да помагам на китайската икономика, като си купувам китайски стоки. Не. Аз не искам да остана без работа, защото моята робота ще я върши китаец. Не искам да режа клона, на който седя.

Голфаджиите-чао?? Намигам... И веднага след тях сички чекиджии с Е60тки... :)

ИМА И ПО ХИТРИ ТЕХНОЛОГИИ ОТ ЕЛЕКТРОМОБИЛА ..... НОРМАЛНАТА СКОРОСТ НА ПЪТНИЧЕСКИ ВЛАК В КИТАЙ Е 250 КМ / ЧАС .... И СТАВА БЕЗМИСЛЕНО ДА ЖИВЕЕШ В СОФИЯ АКО ИМАШ ТАКЪВ ТРАНСПОРТ :))

Тъй, тъй, ама територията е малка - таман тръгне от софето и а, да спре у филибето, ще цопне в морето! Римата не беше търсен ефект, сори!

Деиндустриализация. Затваряне на атомни централи. Липса на достъп до евтина газ. Русофобия. Оръжия за Мир. Фашизъм. Бюрократщина. Давоски идеали към тотално зануляване. Е КВО ДА СТАНЕ БЕ ДЖЕНДЕРИ МАНДРЪЦАНИ? НАЛИ ДАВОСКИТЕ МИНДИЛИ ОТ БЛЕК РОК И ВАНГАРД СА ДОВОЛНИ. НАЗАНЧАВАЙТЕ СИ ВЕЩИЦИ И ПЕДАЛИ.

То това да беше проблема. Проблема е, че Давос назначи за пореден път фашистката корумпирана бабичка и тя с политически машинации и подкупи контролира Европейският парламент, който приема резолюция, която обслужва интересите на ВПК то на САЩ и интернационалните мафиоти. Естествено за комисионна. Това означава, че народите на Европа нямат начин да упражнят политическо влияние и еничарите клептократи от Млади Глобални Лидери бутат Европа към директен военен конфликт с Русия. Като добавим, че в нато Калас продължава с идиотията, че единственият път е да се победи Русия, да бъде разбита на малки части а Руският народ да бъде превъзпитаван в лагери, какво мислите следва? Ква икономика, кви пет лева? Закони за следене и цензура. Фалити на малки и средни предприятия, изкупуване от Блек Рок и Вангард Ротшилд мафията. Военният конфликт в Близкият изток, гарантирано ще създаде петролна криза. Това ще срине тотално икономиките през хиперинфлация. Билдербърг правят подобен номер 70 те за да изкупят важни финансови институции, земя и водоизточници. Сега историята се повтаря с огромен размер.

Разбирам защо е тази атака срещу електромобилите - всеки с 30кв солари на покрива става независим от няколко индустрии. Затова и на Запад започна огромното плюене. И да неудобна е за дълъг път, но под 1000км е 6 пъти по-евтина от дизела, при 1лв. цена на кВ по зареждачките…

Шило

Все си мисля, че електромобилите са преход от ДВГ с горива, които са деривати на петрола, към нов тип ДВГ с друго гориво. Няма как ел. енергията да притежава такава мощност и функционалност. Освен, ако не теглиш със себе си някоя централа за производсдтво на ток.

Не знам що ми сложи отговора под мене, ама е за теб :).

Шило

Аз го разбрах, ама вече имаш отговор за основните проблеми с електромобилите и тяхното бъдеще. Затова си мисля, че е и преход. Говори се вече за водородни двигатели, вярно, трябва доста решения да се намерят за безопасността им, но мисля, че това са технически въпроси, които ще се решат

Водорода за сега е единствената алтернативна енергия, която ще запази зависимостите от големи вериги на доставчици и търговци. Затова - солари+електромобил :).

На тавана фотоволтаици ли ще сложиш? Хахахахаха

Ще ти кажа моя личен опит - батерията на колата ми е 110кВ - зареждачката 27кВ трифазна. Със 110 на магистрала минавам 400км преди да заредя за 30ина мин на мощна зареждачка, или седмица градско каране - между 45-50км на ден в София (не харчи батерия докато седи на място, освен за климатик. Мощността е в пъти повече и е налична веднага, когато се налага да изпревариш - с два електромотора съм. И двамата с жената вече за ежедневието ползваме електрички, за пътуване в чужбина - дизел.

Това е така, но за леките автомобили. За тежкотоварните, дали ще е същото? Това първо. После- говориш при идеални условия през лятото. Коментирай след зимата. И накрая- кво прайм с батериите, чиито цикъл е приключил? Нали уж за екологиа се говори, я?

Не разбира се. Но масовия потребител на скъпи горива са леките автомобили. В това е проблема на няколко западни индустрии. Включително и резервните части - обслужването на моята е филтри на климатика и спирачки.

Пълни глупости. Я погледни, колко товарни автомобили и автобуси пътуват. И разходът на всеки един от тях е поне три пъти по-голям от този, на леките автомобили. Не гледай бройката, това подвежда.

Между другото - батериите се рециклират. Производството им е сериозен удар по “зелената идея”. Но така или иначе и на водородна кола да си, имаш същия проблем с горивните клетки, които не са с много дълъг живот.

Някойси: Те не зареждат на цените, на които зареждаш ти. Харчат малко повече от 2 коли. А съотношението лични/търговски автомобили е в пъти в полза на личнните. Десетки пъти.

Новите "руски" автомобили "Лада Х" и те са китайски, между другото.

Емблемата отпред може и да не е :)

"Волга" също, прави ги китайската компания "Чанган".

ЕЛЕКТРОМОТОРА Е ИЗМИСЛЕН ОТ НИКОЛА ТЕСЛА ..... НЕ Е ИЗМИСЛЕН ОТ ИЛОНК МЪСК :))

Шило

Единият "карал китайски кораб", другия пък вижда стоящи на пристанищата коли, за които няма търсене /пристанището не е шоу рум/, третия па пише на китайски компютър, че всичко китайско е боклук...Не мога да разбера част от пишещите. Наистина ли искате да лъснете и да впечатлите с глупостите си?

Слагай ушанката, отваряй бутилката със самогон и се качвай на китайския москвич.

Тойота е с 10 000 евро по-евтина от Шкода...дайте да забраним Тойота?

Шило

А, не! Тойота и Хонда, да не ги пипат! Че комай те останаха едни от най-качествените коли в последно време.

Kalin

И пак са прекаренно скъпи електричките.Реално трябва да са в пъти по ниска цена от тези с горивата.Един електромотор и една батерия!

Шило

Батерията им е скъпото. Другото вярно е така.

Само на китайските или и на американските ?

Седят по пристанищата из цяла Европа десетки хиляди, може и стотици да са станали вече от тези евтини китайски колички. Няма интерес. Тук там някой мега бедняк ги купува. Пазарна икономика.

Шило

А бе да нямате конкурс по простотия днес? Въобще, наясно ли си с търговията?

Гледам, че си се налапал на северно-корейска наденица и си минал на китайска. Аферим.

Шило

Ясно, днес имате конкурс по простотия! Напиши нещо умно, де! Не ми твори глупости и няма да получаваш такива реплики!

Колкото спряха китайските телефони, телевизори и друга техника, толкова ще спрат и електромобилите.

Шило

Е нали искат зелен свят, що така се държат и американчетата и европейчетата?

2024-09-07 10:36:36 Хем евтини (нерегистриран) Хем хубави :) ============ бързо .... качествено ... и евтино ....обаче едновременно мога да правя само две от тях ! . ти си избираш комбинацията !

Шило

Казват му технология, производствен процес. При автоматизиран процес, себестойността значително пада и не е за сметка на качеството.

Е нали Европа трябва да е зелена, но само ако купуваш от техните стоки.

Хем хубави :)

Ама не може така, другари и другарки! Я бързо намалете това производство, че имаме 400млрд. търговски дефицит с вас!

Карам китайски кораби последните 10 години и не бих си причинил китайски автомобил по разбираеми причини. Нагледал съм се на всякакви проблеми.

А?

Карал съм гориво за колата ти, а на теб май само дилда са ти в главата...и не само там.

Шило

+Карам китайски кораби". Това беше достатъчно, шофьорино на кораб!

Ма ти си купи бе, кой те спира.Вземи си няколко, че поне една да не е в сервиза за деня...

Карай тогава американски. Те са с автоматични скорости Шегата настрана.... Замисли се защо караш предимно китайски кораби и ще си отговориш на много въпроси. П.С как се "кара" кораб?

Щото са най-евтини за собственика, като ги купува.После стават скъпи, с ежедневните проблеми и ремонти. А как се кара кораб - ела да ти покажа, ама си вземи и хапчета за повръщане.

Точно така. Но ако в резултат на скъпата поддръжка , сметката не излиза, корабособственика ще има само един или два кораба мейс ин Чайна. Или ще е доста глупав..