Пандемията променя трайно поведението на потребителите

Развитието на дигиталните канали е адекватният отговор за защита и безопасност. За първи път у нас човек може да стане нов клиент на банка без да влезе в банков филиал

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"Промените, които наблюдаваме в потребителското поведение, ще останат и след като отмине непосредствената опасност от пандемията." Иска ви се. След като отмине НЕПОСРЕДСТВЕНАТА ОПАСНОСТ ОТ ПАНДЕМИЯТА (израз внушаващ ни, че тя никога няма да премине в обозримо бъдеще) няма новото ненормално да остане предпочитано. Хората ще се върнат обратно към нормалността. Да станеш клиент на банка, без да си посетил лично клона е безумие. Не бива пандемията да става причина за всякакви своеволия със сигурността на гражданите. Така утре някой ще се окаже клиент на някоя банка или с кредит, без да е разбрал дори. Който го е страх от мечки да не ходи в гората. Никой няма да умре от това, ако отиде до касата на банката.

Това, че е имало по-голямо потребление на дигиталните канали се обяснява елементарно с условията в настоящия момент, но изобщо не означава, че така им харесва повече на потребителите и че ще остане така, ако в един момент условията на ползване на услугата са такива каквито бяха....

вземеш кредит губиш всичко ДОВИЖДАНЕ

Както казва Карл Маркс, който взема кредит от банка, става заложник на банката! Приятен ден!

Това ако не е раклама здраве му кажи. И точно на булбанк дето има най-големите такси. Не, благодаря.