Коментари - Пандемията променя трайно поведението на потребителите | Бизнес.dir.bg
назад

Пандемията променя трайно поведението на потребителите

Развитието на дигиталните канали е адекватният отговор за защита и безопасност. За първи път у нас човек може да стане нов клиент на банка без да влезе в банков филиал

Обратно в новината

Коментари - Пандемията променя трайно поведението на потребителите | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Това ако не е раклама здраве му кажи. И точно на булбанк дето има най-големите такси. Не, благодаря.

Както казва Карл Маркс, който взема кредит от банка, става заложник на банката! Приятен ден!

вземеш кредит губиш всичко ДОВИЖДАНЕ

Това, че е имало по-голямо потребление на дигиталните канали се обяснява елементарно с условията в настоящия момент, но изобщо не означава, че така им харесва повече на потребителите и че ще остане така, ако в един момент условията на ползване на услугата са такива каквито бяха....

"Промените, които наблюдаваме в потребителското поведение, ще останат и след като отмине непосредствената опасност от пандемията." Иска ви се. След като отмине НЕПОСРЕДСТВЕНАТА ОПАСНОСТ ОТ ПАНДЕМИЯТА (израз внушаващ ни, че тя никога няма да премине в обозримо бъдеще) няма новото ненормално да остане предпочитано. Хората ще се върнат обратно към нормалността. Да станеш клиент на банка, без да си посетил лично клона е безумие. Не бива пандемията да става причина за всякакви своеволия със сигурността на гражданите. Така утре някой ще се окаже клиент на някоя банка или с кредит, без да е разбрал дори. Който го е страх от мечки да не ходи в гората. Никой няма да умре от това, ако отиде до касата на банката.