Обединени в една компания, държавните железници ще се финансират и отвън
С интеграцията, от 2024 г. спираме да искаме пари от държавата, заяви министърът на транспорта
Обратно в новинатаКоментари - Обединени в една компания, държавните железници ще се финансират и отвън | Бизнес.dir.bg
Коментари
Всякакви съм виждал да управляват МТ,но пощаджия,милионер напълно ще му разкаже "играта".
БДЖ ще цъфне и ще върже или напролет, или през лятото - напролет при цъфтежа на налъмите или през лятото като закукат кукувиците.
че товарен влак трябва да изминава 150 км на ден стока от варна да ти идва за 3 дена в Русе в най-добрия случай си е гавра с бизнеса.Но за сметка на това престоя на празен вагон се увеличи.Само да питам - какво харчи един празен вагон-водач като стои на място?Има супер наплив да го ползват или просто сме по течението на увеличението на таксите и подобряване качеството на услугите в БДЖ?Събев кажи бе - тебе питам
"Да излезем на капиталовите пазари в Европа" означава, ще се продадем на безброй малки инвеститори. И те или ще взимат печалбата или ще потънат заедно с нас. Ще следя сеира но не бих инвестирал в нереформираната БДЖ.
Гн, Събев Ти нищо не можеш да направиш сам с бдж може само да го досъсипеш Държавна поритика трябва по въпроса Да се приеме цялостно решение от правителството и НС и да се приложи……. Всичко друго са глупости и демагогия
Няма да иска пари от държавата само ако купи лукойл нефтохим Бургас……. Събееев събееееев гола вода си и кар по гърба Знаехме сш го но се надявахме да не си ама…..0
Какво стана с ускоряването три пъти на превозите Този нов управетелен съвет е мнооооого стар бе гн министър Мирчев е част от бдж погубването Тези които разделиха бдж на 3 сега ще го събират в едно Трагични сте Пак демагогия едно говорим преди изборите да се харесаме друго говорим и правим после нали……
Преди 15 години същите хора разделиха БДЖ на части, сега я обединяват. Идеята е времето да си върви, докато ограбването продължава. Този паун ще изкара БДЖ на печалба, точно три дни след като цъфнат налъмите.