Спад с 41% в печалбите на най-големия автоконцерн в Европа "Фолксваген" за 3 месеца
Най-големият производител на автомобили в Европа се оплаква от несигурните икономически условия в световен мащаб
Обратно в новинатаКоментари - Спад с 41% в печалбите на най-големия автоконцерн в Европа "Фолксваген" за 3 месеца | Бизнес.dir.bg
Коментари
Фолксваген са обречени, защото като концерн с държавно участие ги задължават да следват карбононеутралните цели на Зелените влъхви и да се мъчат с разни електромобили и прочие транспортни недоразумения, в които китайците с евтината си работна ръка ще бъдат винаги по-напред. Вместо да продължат да се развиват там където бяха истински добри и да продължат да произвеждат прекрасните си мощни и икономични немски турбодизели , както и конкурентноспособните си бензинови двигатели. БМВ като изцяло частен концерн, прие значително по-консервативна зелена насока, въпреки че гледа да няма сбъсъци с правителството и дори официално обяви, че няма да следва изцяло Климатичните цели на ЕС и продължава да развива дизеловите разработки е след 2035. Резултатът е много по-добро състояние на групата и едни добри нови автомобили, които с радост се купуват на пазара от потребителите. Цялата Зелена лудост е обречена и сега само гледат да смъкват пари за солари, електромобили и вятърни мелници за последно.
Така е - цялото немско правителство се возят на Ауди и Мерцедес бензини и дизели, баварското правителство на турбодизели БМВ. Що не си вземат държавни електромобили като толкова ги пропагандират на хората, ами гледат да са на сигурно с ДВГ ?
електрокарите са за всички вас - първо за да ходите с тях само за хляб, да копаете на тръстиката и обратно в мазето/на балкона. Второ- за да ги използват като буферни батерии за ВЕИ и да си балансират енергоразпредел. мрежа. Трето-те си пътуват и летят както и където искат спокойно. Естествено вие плащате за всичко по 5. А ако се чудите защо го правят? Ми защото за агенти под прикритие на чужди Посолства и така правят саботаж отвътре на други държави.
Аз за Тесла съм загрижен!
Имам Фолсваген Пасат на 19 години, 415 000 км турбо дизел. Не са правени ремонти по двигателя, пали и работи като часовник. 5.5 литра на 100 км разход. Комшята ми с елекрически автомобил по целия ден опъва кабели, кара един два часа и пак на контакта. Понякога си задавам въпроса, магнитоното поле от батериите и цялата ел система не е ли вредно за шофьора. Правени ли са изследвания или по-добре да не се говори на тази тема ?
насам, а дори и преди това, западняците осъзнаха или пък им се наложи да осъзнаят, че може би да сменят на пет години с чисто нова кола не е най-доброто нещо за техния отънял бюджет. Съответно много по-често започнаха да си карат старите (на по 5-10 години) коли. В същото време се случиха и две други неща - цените на новите коли отидоха с 50% нагоре, за някои и повече, и продажбите в Китай на западните, да се чете немски премиум автомобили плюс донякъде Фолксваген, тръгнаха рязко надолу. Заплатите замръзнали, китайците не само намалили рязко покупките, ами започнали да предлагат и на други пазари техните алтернативи. Заплатите на немските работници са едни от най-високите, а доста хора се опариха вече от немското качество от последните 10 години, вече дори премиум автомобилите им са далеч от очакваното. Немското автомобилостроене е в перфектната буря и дори магическо внедряване изцяло на някакви супер евтини роботи и магическа замяна на почти всичко скъпоструващо като суровина в колата с някакви евтини пластмаси и други достъпни сплави няма да ги извади от водата, защото те и технологично започват да изостават. Решението е още по-брутални мита и псевдорегулации, но това няма как да трае дълго.
Зелените фанатици и цялата затоплистка пасмина затриха най-добрите заводи за автомобили в Европа със налагането на политиките си за електромобили, устойчиви политики и карбонови квоти, данъци и такси. Колкото по-бързо се изметат зелените от властта на националто и Европейско ниво , толкова по-бързо ще се възстанови разсипаната от тях Европейска индустрия. Не случайно първата работа на Тръмп беше да извади Щатите от Зелените сделки и Климатични пактове ...
Продават. Кокошарник поло 600 кила ламарина за 50 хиляди лева.. не знам що за шизофреник трябва да си за да ги купиш. После печалбата.. продажбите... рев.
трябваше да преосмислят тази разточителна индустрия. Безумно количество марки, модели, модификации и екстри за да задоволят изискванията и на последния идиот. Ще става и по лошо
Масово хората не искат да си купуват електрически и хибридни коли,затова им падат печалбите на производителите в Европа... Китайските,японските и корейските автомобили скриха шапката на европейските,като произвеждат по качествени и здрави автомобили вече доста години,европейските свалиха качеството и сега ядат пасти...
Скоро заради алчните западняци където гледат печалбата да е Много скоро Фолцваген и Мерцедес ще ги пише на китайски.
Мръсни капиталисти! Не са на загуба, а им намалели печалбите и веднага започват съкращения и режат заплати
А беше най-голямата в света, сега е само в Европа! Глобализацията и алчността ще ги "убият"!
Нищо не купувам вече. ДГД. Докато не ми забранят ще си търкалям стари, добре подържани автомобили. После колкото и да ми е скъпо ще е или корейска или топ китайска електричка. Те са интегрирали кинтите и специалистите в Китай и Корея. Ма счетитата и алчните банкери гледат винаги далаверата. Нещо, което им излиза 5 лева за производство, през "регулации" и опорки ще го продават на затъналият в дългове европеец за 500 кинта. Тотална наглост. Ма като има балъци, така ще е. Години наред връткаха тиквите с идеята, че произвеждат в Европа, а само зглобяваха. Дизайна им не е мръднал. Някви скучни коруби с еднакъв профил. Пуснете си авто-шоуто в Шанхай и гледайте Китайските компании какви извънземни неща произвеждат. Естествено тук само ще ги гледаме. А ако дойдат ще им правят сечено да не могат да имат сериозна подържка и да си държат балъците за цедене. Въобще ако не тръгне Третата директно, следващите минимум 20 години ще е дране и сеч за евробалъците. Така става, като след пландемията не излезнахте по улиците да търсите справедливост и затвор за корпоративните копои и банкерите. Ще си берете гайлето на Адженда 2030 и Рокфелеровият и Ротшилдов планиран нет зиро. Щото сте врагове на природата а фараоните искат чисти ливадки.
Тия имат печалба и мрънкат ! Тоя лукс отива в историята. Предстои им работа само на държавни субсидии.
С тия цени 45к Дачия, 90к малка електричка да умират лакоми гъзове
Пластмасарки-еднодневки, не мерси! Балъците да си ги карат и да се залъгват, че карат нова и сигурна кола.
Човека и инвестираха заплатките им за година в китайска платформа за електрички. Банкери и Мултинационалните корпорации са в Давос. Долна, алчна паплач, за която сме излишно бреме.
Тука копейките пак говорят за санкции и Русия . След последните събития се видя ,че Русия вече никой не я смята за водеща икономика в света. Тръмп знае само лошия ЕС и врагът Китай . Това е болезнената истина САЩ ,ЕС и Китай са водещите икономически сили. Такива като Русия съдбата им е да са зависими от някоя от тях. И тези ще се възползват от ресурсите и.
Голяма мизерия само 3.3 Милиарда долара печалба за първото тримесечие, което е по принцип е слабо. Най-голямата автомобилна компания по пазрана капитализация Тесла има 1.5 Милирада печалба за цялата 2024 .....
Пишете, колко са им спаднали печалбите, но ви е страх да напишете, с колко са им спаднали продажбите като бройка! Народната кола скоро ще остане в историята. Малко история: През 1951 година започва сътрудничеството между Фолксваген и ФАУ ( Фърст Аутомотив Уърк ) в Чанчун, Китай! Още от тогава се правят на хитреци, за да си произвеждат колите евтино и да ни ги продават като немски! Ами, яжте им сега на китайците зеленчука... Даже и до днес има Джърман Вилидж в центъра на Чанчун, където живеят шефовете на Фолксваген, Китай! Ама да Ви кажа под секрет: Там се произвежда и Ауди! Така че е по-добре да си купите китайска кола на половин цена, отколкото немска на двойна! На една поточна линия се правят... От Извора
Не претоварвайТи ЛЭП провисват и правят коротко€ замыкани€ https://www.ruscable.ru/interactive/forum/upload1024/696c9eec11c3a4b8b731ecdaee16d2d9.png
Фалирахте ли Русия
Прекрасно работещи санции.... Очаквам еврогейзерите да се включат, че това нямало нищо общо... Ха ха ха... Вива усраине !!!! Вивакокаине !!!!
С тия цени толкова . Вие се “оляхте” 50-60 хиляди евро за кола като Пасат за нищо ги нямате. Конкурентноспособност казвате . Ще ви видим колко ви е конкурентноспособноста . В Китай новите ви модели със едно зареждане и пълен резервоар до 1000 километра пробег стигат ,я да видим още ли си мислите ,че Европа ви е най сигурен пазар и ще цакате европейците и с цени и с разходи за гориво и подръжка .
Представете си ако това инфо се отнасяше за Тесла?! Гратаджийските лъжци, какви глупости щяха да плещят и дънинг-крюгеровците да ръкоплещят!!!
И там ли ги управлява Мъск. Или Тръм им е назначил някой от директорите им в правителстовот на САЩ? Бу-ха-ха!
Да, така продават коли за 50 000 евро с основен пакет. Аз лично си купих БЙД с пълен пакет - така цената им е по-ниска.
Никой не те спира да си купиш китайка , карай си я със здраве. За всеки влак си има пътници.