Коментари - Нашите магистрали не са най-добрите, но са едни от най-евтините, посочват от Камарата на строителите | Бизнес.dir.bg

Коментари - Нашите магистрали не са най-добрите, но са едни от най-евтините, посочват от Камарата на строителите | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Всъщност са най-лошите, но за сметка на това са най-скъпите...

то да имаше поне ЕДНА магистрала у нас а то друсане тропане и крадене,след като наще строители не могат да строят пътища а само да крадът не може ли да се викнат строители от чужбина,по евтино и качествено ще ни излезнат кражбите

-Занимавам се със строителство.Завърших архитектура в Добрич.

Я ПАК? Сигурно излизат доста скъпо като се има предвид, че само година-две след пускането им, зяпочвят ремонтите които пак илизат от нашия джоб.

АТ инженеринг, ГБС, Джи Пи Груп, Братя Диневи. Маркан,..............

Камората от строители; ...............................

и са най-скъпи, ако се вземе предвид баланса цена/качество. Драги строители, натикайте си дипломите отзад и се откажете, така и на нас данъкоплатците ще ни излезе по-евтино.

Gugnelid

Ама като застраховките са ви скъпи, уреждайте си банкови гаранции бре! Аааа, дребна подробност - банките искат парите да стоят при тях и да ги отпускат на траншове, а това не се връзва с 40-50% първоначална комисиона! Ех, кофти - пак застрахователите са ви виновни!

Нашите магистрати не са най-добрите, но са най-евтини!

Евтиното излиза скъпо, после.

Абе задник, и баба знае без ОП по твои КСС да ти се преведат 80-90% от парите Първо си надписал КСС - вместо 100, 200 кубика бетон вместо 100 кубика скална маса - 300 и т.н. А ако има предварителна КСС и си дал най ниска цена - друго нещо.

Свърши евтината лапачка за милиони и кой ли не взе да надига вой. Ми така ще е, малко да намалее броя на последните модели мерцедеси и бмв-та по пътищата ни, а пътищата да станат по-качествени, аз съм за.

най-лошите ,най-скъпите и най-бавно се строят ........и да незабравяме че всеки инвестиционен проект се движи по Наредба 4 .

https://lex.bg/bg/laws/ldoc/-549165055

Ега ти наглеците!

"Нашите магистрали не са най-добрите, но са едни от най-евтините", каза Терзиев. Ами то първото е заради второто, господине.

и в най-неподходящото време ....някой да вижда коя е тая мощна строителна фирма дето е пратила 4-5 лилави стройтели да се почесват и подпират на лопатите на тунела при Ботевград ?

Знаем,знаем,Струма е вече цялата в пукнатини и коловози,осебено около Диканите

Много успокоително като иде реч за пътни артерии, по които се движиш с над 100 км/ч. Намерили откъде точно да спестят пари. А Свинетката като убеждаваше как винетките трябвало да се вдигнат, за да се повиши качеството, какво стана?

Точно така!!

За съжаление това важи с пълна сила за много други неща в държавата. Конкурентен си обаче, ако си най-добър или сред най-добрите и си евтин. Иначе тези мъдреци къде бяха при строежа на участъка Чирпан - СТ.Загора, който беше на вълни с години? Да не говорим, че всяка зима след малко сняг и вятър се затварят заради преспи, преливащи реки заливат не веднъж, няма грам превенция да не осветяваш с фарове насрещен трафик вечер ... Да обобщим, че са по-скоро евтини, отколкото магистрали. В редица страни на ЕС не биха им разрешили да фунционират с това качество

Явно не знаеш ама там я правиха турци при царя и серГЕЙ както Тракия при Чирпан. Цената се промени 4 пъти а срока се удължи 3 пъти.

Такъв вой не съм чувал скоро! Щом пискат, значи ги боли. А кое е по-болезнено от истината?

разбира се,че са най-евтините!!!проблема е,че са платени скъпо!!!!

Около Диканите не я прави Сергей и особено не Царя.

то няма лошо да се правят на инжинеринг, но както много други неща, това е побългарен инжинеринг. чиято цел (видно за всички) не е да се случат нещата бързо, качествено, стиковано и за най-малко пари, ами обратното - да е калпаво, бавно и скъпо за резултата. хората с право са недоволни, и го показват както изборните резултати, така и огромното (направо невиждано) доверие в служебното правителство. Господина ако може да обясни, защо магистралните участъци в Сърбия, изпълнявани от Trace, изглеждат по качествени от същите у нас? Защо има по-добра сигнализация, мантинели, боя, изглед на подпорните стени, тунелите и всичко. А цените са същите. Явно има нещо. Като например, че едно 20-30% (минимум) от калкулираната сума просто потъва в нечии джобове, вместо да се превърне в чакъл, бетон, по-добри мантинели, релефна аркировка или нещо друго.

Евала и оправдание бе. Не струват, ама поне са евтинки! Важното е да се режат лентички от жипката на конвейер.

отделно, контрола над сторителството пак е в самите строители :) което е някакъв български абсурд. построят го "на инжинеринг", минат 3-4 години колкото е гаранцията, и на петата всичко почва да се разпада - пропядания, вълни, пукнатини, свлачища... и държавата пак ги наема СЪЩИТЕ нахалници за да ремонтират. спирала някаква ужасна. хайде стига вече.

Моя грешка. Прав си

Да евтини са, но ако ти кажат,че трябва да платиш когато пътуваш по магистралата, първи, че почнеш да ревеш......Всичко става с пари, разбери го малоумник и не коментирай нещо което не разбираш

Ами то и с OPEL-а е така, като му изтече гаранцията и започва да се разваля.....

така е колега ама явно гаранцията трябва да е повече :) или в проекта да има разчет как пътя да изкара 10 години на тежък трафик, ако ще и гаранцията му да е 5 едно време Е79 го бяха ремонтирали някакви италианци, със един особен зеленикав асфалт, е тоя път не мръдна 15+ години бре - а целия трафик беше оттам. явно има начин.

човек, пари има предостатъчно, не говори глупости. огромни суми се дават за тия пърищя, и за ремонтите им, които ТРУДНО могат да оправдаят крайния резултат. нито като цена на вложени материали, нито като надница на работници. то не става да наемеш едни роми за без пари, асфалта да е някакъв боклук от близкото село с минимална дебелина, подложката да е сгурия, и да викаш само "нема пАри".

Ми те ми казват бе, главоч! Пътен данък, винетки, акциз върху горивата да не би ти да ми ги плащаш! Плащам си всичко до стотинка, само че после все плащаш, плащаш, пък после някой я забравил ветробранния пояс и закъсаш в преспите, я си спестил малко от пътя и стане като при Своге, я пътят паднал веднага щом жипката заминала, я ми се налага да обикалям през окололните села, че нещо пак е в ремонт, не че някой после ми връща пари от винетната такса.

Като за гербераст поне имаш достойнството да си признаваш като сбъркаш. Браво за което.

А за редовните случаи на говеда по магистралите даже няма да коментирам. Буквални говеда имам предвид, от ония, които излизат на асфалта като някой "забрави" да постави съответните ограждения. Сигурно и за това аз съм виновен, че не си плащам, а не Батко и Братко, които се оказаха невинни.

нашите пътища са ужасно скъпи, особено за предлаганото качеството и поради "икономиите" при изграждане. "Икономисват" се материали, както и цели технологични етапи и/или операции. - например , но не само: недостатъчно чакъл, недостатъчно трамбоване,няма грундиране преди поставяне на асфалта, полага се студен/недостатъчно горещ асфалт въобще не се краде, внушение е ! ха, ха!

Нищо ама от сърце ! Мантинели,счупени като солети,настилка като трасе за планински велосипеди и асвалт като халва...и разрешени 140 км в час-то това не е магистрала, а руска ролетка (с един патрон в барабана).Всичко щеше да е добре ако за това не бяха изхарчени 20 милиарда.

Как се загрижил за строителите, живи да ги ожалиш, мъка, мъка......

при 140км/ч май патроните са от 3 до 6

Келепира свърши. ВЕче ще се съсезават за обществени поръчки с цени и условия, не с кюлчета и курви.

ами маркировката? :) забрави млечната маркировка...сигурно защото я има 24ч само

преди 20г видях как се прави магистрала около Берлин/ Германия: - поне 1.5м чакъл, на слоеве от различни фракции от камък с размер над голям юмрук, до дребен чакъл; трамбован и валиран - отгоре 25-30 см бетон, лее се по цялата ширина на платното на веднъж със специална машина; - отгоре поне 8 см асфалт, последният слой е грапав с чакъл около 1-1.5 см, така че няма шанс за аква планинг. пробвано до 140 км/4, когато вали така че не се вижда на 10-15м. август месец вечерта видях че опесъчават, щото можело да се хлъзне някои по среднощ, така ми казаха, като питах... за това нещо преди години цена на км, вероятно вкл. мантинели и маркировки, според интернет беше 1.5-3 по евтино от "дъгите и тангентите" МУ, а у нас така ли строят

Има и обратно логическо съждение-те са най-евтини ,защото са най-зле построените. По принцип в Южна Италия ,магистралите и общинските пътища се строят от Мафията ,Камората ,Надрангета и други такива "профсъюзни " организации

Вашите магистрали са говно.

Плаща тройно по-скъпо, лошите пътища много бързо се скапват, убиват хората, трошат колите. Мърляв, крадлив, лъжлив некадърник винаги така се оправдава йато тази мъжка "калинка"

И не иска да си живее и да си кара.

Колко струва човешкият живсот..няма цена и всеки ще плати за да се прибере жив и здрав...Аман от такива като тебе..

А защо строителната камера не каза че авансова плащане след като стр. ще започне незнайно кога е неправилно. В КСБ са само мошенници.

С голямо натоварване в Москва и Санкт Петербург, където населението по-голямо от цялото българско население. АПИ/ГУП винаги дават пари на свои хора, които 50% от тези пари раздават на шефа и г.счетоводител на АПИ/ГУП, на управляващата партия, на ресорен министър и на министър-председателят. За това преди време Мавърът е защитавал корумпиран Таушанов - тогавашния шеф на ГУПа. С другите 50% нищо свястно не може да стане. Стадото блее, цацаратурата покрива