Коментари - Нашите магистрали не са най-добрите, но са едни от най-евтините, посочват от Камарата на строителите | Бизнес.dir.bg

Коментари - Нашите магистрали не са най-добрите, но са едни от най-евтините, посочват от Камарата на строителите | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Онзи комунист,дето днес писа за психическото състояние на Слави Трифонов!!!! Не пиши глупости,че ти се смеят,а си погледни измамната ви лидерка.Тя съсипа БСП и младите в нея!!! Курнела трябва да се махне от този пост ,да върне парите от бойко,дето взе да не му пречи и де се махне от България.

Нашите магистрали въобще не са магистрали!!!!! Насипани камъни и покрити с битум,е това са те!!!! Откриха кражби във всяка една институция а кой вкараха в затвора?,кой върна пари??? НИКОЙ! И никой няма да върне!!!! Докато не станем всички българи и не попитаме какво става с нашата родина и не им потърсим сметка за всяка стока,но пред министерствата-е тогава ще има оправия!!!! И това ще стане след 11.07,тогава ще излезат двете партии,които ще потърсят сметка на бойко и герб за унищожението на България,през последните 11 години.

Много ми е чудно като чета изказванията Ви!!!! Ма всички айдуклушки работи знаете а един от Вас не беше на протестите миналата година(та даже и на последните)!!!!! Ма на бойко му трябват такива като вас-да мрънкат но да се свиват в къщи да се правят на патриоти във фейса!?!! Стойте си в къщи,не ходете на протести и дано скоро герб и водача им да изчезнат някак си !!!!!

ЛЪЖЦИИИИИИИИИИ!!!!!!! Въобще не са най-евтини..... Човек трябва само малко да потърси инфо в нета.......

Я дай инфо. Трол неграмотен

Най-евтини са една седмица след пускането, след това почват безкрайни ремотни, и стават най-скъпи и несъществуващи. Какво значи нещо да е евтино ако го няма?

Нашите магистрали нито са най-евтини, нито са най- добри, НО за сметка на това пък са най-калпави от всички европейски магистрали. При това съсвем сериозно няма държава в ЕС с толкова лошо построени магистрали. Ако някой не е съгласен, нека ми каже коя е тази държава в ЕС където има по - лоши магистрали от БГ.

от всеки лев даден за "инфраструктура" 80 ст "изчезват", за 20 ст, толкоз качество, колкото ДЕКОР

Тоя, ако го слуша Кольо Фичето ще се обърне в гроба си! Ама Кольо Фичето е бил строител, нищо че е нямал диплома. А тоя "строител" и с диплома и без нея е едно нищо!!!

Камарата на строителите са точно толкова излишни, колкото и тея от НАП където ходят, като хрътки да обикалят, плащаш лиценз и ти дават кетап "строител" на абсолютно неграмотни строители, като бил полицай, бил охрана на Борисов...справка охраната на Борисов с едни дебели договори за магистрала ХЕМУС и седнали тея прасета да казват, че цила евтина...ма на майка ви бубата

ЩЕ ВИ ИЗКРИВА ОТ БОЙ НАГЪЗЕНЯЦИ!

КЪДЕ СА ПАРИТЕ НАБУТАНИ В МЕТРОТО, АРЕНА АРМЕЕЦ, ЗЕМЕДЕЛСКИТЕ СУБСИДИИ ЗА 250 000 ТЕОРЕТИЧНИ КРАВИ :) ??????????????

ПАРИ СЕ НАЛИВАТ В ИНФРАСТРУКТУРА ЗА ДА СЕ РАЗПРЕДЕЛЯТ МЕЖДУ НАСЕЛЕНИЕТО, А ТУКА ПАРИТЕ НАБУТАНИ В МАГИСТРАЛИ ГИ НЕМА. КЪДЕ СА?

Парите от магистралите , жп строителството и метрополитена отиват само на едно място - сметките на Борисов и Пеевски в Дубай, Ливан, Казахстан и т.н.

А защо строителната камера не каза че авансова плащане след като стр. ще започне незнайно кога е неправилно. В КСБ са само мошенници.

Плаща тройно по-скъпо, лошите пътища много бързо се скапват, убиват хората, трошат колите. Мърляв, крадлив, лъжлив некадърник винаги така се оправдава йато тази мъжка "калинка"

Вашите магистрали са говно.

Има и обратно логическо съждение-те са най-евтини ,защото са най-зле построените. По принцип в Южна Италия ,магистралите и общинските пътища се строят от Мафията ,Камората ,Надрангета и други такива "профсъюзни " организации

И не иска да си живее и да си кара.

преди 20г видях как се прави магистрала около Берлин/ Германия: - поне 1.5м чакъл, на слоеве от различни фракции от камък с размер над голям юмрук, до дребен чакъл; трамбован и валиран - отгоре 25-30 см бетон, лее се по цялата ширина на платното на веднъж със специална машина; - отгоре поне 8 см асфалт, последният слой е грапав с чакъл около 1-1.5 см, така че няма шанс за аква планинг. пробвано до 140 км/4, когато вали така че не се вижда на 10-15м. август месец вечерта видях че опесъчават, щото можело да се хлъзне някои по среднощ, така ми казаха, като питах... за това нещо преди години цена на км, вероятно вкл. мантинели и маркировки, според интернет беше 1.5-3 по евтино от "дъгите и тангентите" МУ, а у нас така ли строят

С голямо натоварване в Москва и Санкт Петербург, където населението по-голямо от цялото българско население. АПИ/ГУП винаги дават пари на свои хора, които 50% от тези пари раздават на шефа и г.счетоводител на АПИ/ГУП, на управляващата партия, на ресорен министър и на министър-председателят. За това преди време Мавърът е защитавал корумпиран Таушанов - тогавашния шеф на ГУПа. С другите 50% нищо свястно не може да стане. Стадото блее, цацаратурата покрива

Келепира свърши. ВЕче ще се съсезават за обществени поръчки с цени и условия, не с кюлчета и курви.

Ще участват 5 наши фирми, от тях една все ще спечели.

Как се загрижил за строителите, живи да ги ожалиш, мъка, мъка......

Нищо ама от сърце ! Мантинели,счупени като солети,настилка като трасе за планински велосипеди и асвалт като халва...и разрешени 140 км в час-то това не е магистрала, а руска ролетка (с един патрон в барабана).Всичко щеше да е добре ако за това не бяха изхарчени 20 милиарда.

при 140км/ч май патроните са от 3 до 6

ами маркировката? :) забрави млечната маркировка...сигурно защото я има 24ч само

нашите пътища са ужасно скъпи, особено за предлаганото качеството и поради "икономиите" при изграждане. "Икономисват" се материали, както и цели технологични етапи и/или операции. - например , но не само: недостатъчно чакъл, недостатъчно трамбоване,няма грундиране преди поставяне на асфалта, полага се студен/недостатъчно горещ асфалт въобще не се краде, внушение е ! ха, ха!

Евала и оправдание бе. Не струват, ама поне са евтинки! Важното е да се режат лентички от жипката на конвейер.

Да евтини са, но ако ти кажат,че трябва да платиш когато пътуваш по магистралата, първи, че почнеш да ревеш......Всичко става с пари, разбери го малоумник и не коментирай нещо което не разбираш

човек, пари има предостатъчно, не говори глупости. огромни суми се дават за тия пърищя, и за ремонтите им, които ТРУДНО могат да оправдаят крайния резултат. нито като цена на вложени материали, нито като надница на работници. то не става да наемеш едни роми за без пари, асфалта да е някакъв боклук от близкото село с минимална дебелина, подложката да е сгурия, и да викаш само "нема пАри".

Ми те ми казват бе, главоч! Пътен данък, винетки, акциз върху горивата да не би ти да ми ги плащаш! Плащам си всичко до стотинка, само че после все плащаш, плащаш, пък после някой я забравил ветробранния пояс и закъсаш в преспите, я си спестил малко от пътя и стане като при Своге, я пътят паднал веднага щом жипката заминала, я ми се налага да обикалям през окололните села, че нещо пак е в ремонт, не че някой после ми връща пари от винетната такса.

А за редовните случаи на говеда по магистралите даже няма да коментирам. Буквални говеда имам предвид, от ония, които излизат на асфалта като някой "забрави" да постави съответните ограждения. Сигурно и за това аз съм виновен, че не си плащам, а не Батко и Братко, които се оказаха невинни.

Колко струва човешкият живсот..няма цена и всеки ще плати за да се прибере жив и здрав...Аман от такива като тебе..

то няма лошо да се правят на инжинеринг, но както много други неща, това е побългарен инжинеринг. чиято цел (видно за всички) не е да се случат нещата бързо, качествено, стиковано и за най-малко пари, ами обратното - да е калпаво, бавно и скъпо за резултата. хората с право са недоволни, и го показват както изборните резултати, така и огромното (направо невиждано) доверие в служебното правителство. Господина ако може да обясни, защо магистралните участъци в Сърбия, изпълнявани от Trace, изглеждат по качествени от същите у нас? Защо има по-добра сигнализация, мантинели, боя, изглед на подпорните стени, тунелите и всичко. А цените са същите. Явно има нещо. Като например, че едно 20-30% (минимум) от калкулираната сума просто потъва в нечии джобове, вместо да се превърне в чакъл, бетон, по-добри мантинели, релефна аркировка или нещо друго.

отделно, контрола над сторителството пак е в самите строители :) което е някакъв български абсурд. построят го "на инжинеринг", минат 3-4 години колкото е гаранцията, и на петата всичко почва да се разпада - пропядания, вълни, пукнатини, свлачища... и държавата пак ги наема СЪЩИТЕ нахалници за да ремонтират. спирала някаква ужасна. хайде стига вече.

Ами то и с OPEL-а е така, като му изтече гаранцията и започва да се разваля.....

така е колега ама явно гаранцията трябва да е повече :) или в проекта да има разчет как пътя да изкара 10 години на тежък трафик, ако ще и гаранцията му да е 5 едно време Е79 го бяха ремонтирали някакви италианци, със един особен зеленикав асфалт, е тоя път не мръдна 15+ години бре - а целия трафик беше оттам. явно има начин.

разбира се,че са най-евтините!!!проблема е,че са платени скъпо!!!!

Такъв вой не съм чувал скоро! Щом пискат, значи ги боли. А кое е по-болезнено от истината?

За съжаление това важи с пълна сила за много други неща в държавата. Конкурентен си обаче, ако си най-добър или сред най-добрите и си евтин. Иначе тези мъдреци къде бяха при строежа на участъка Чирпан - СТ.Загора, който беше на вълни с години? Да не говорим, че всяка зима след малко сняг и вятър се затварят заради преспи, преливащи реки заливат не веднъж, няма грам превенция да не осветяваш с фарове насрещен трафик вечер ... Да обобщим, че са по-скоро евтини, отколкото магистрали. В редица страни на ЕС не биха им разрешили да фунционират с това качество

Много успокоително като иде реч за пътни артерии, по които се движиш с над 100 км/ч. Намерили откъде точно да спестят пари. А Свинетката като убеждаваше как винетките трябвало да се вдигнат, за да се повиши качеството, какво стана?

Знаем,знаем,Струма е вече цялата в пукнатини и коловози,осебено около Диканите

Явно не знаеш ама там я правиха турци при царя и серГЕЙ както Тракия при Чирпан. Цената се промени 4 пъти а срока се удължи 3 пъти.

Около Диканите не я прави Сергей и особено не Царя.

Моя грешка. Прав си

Като за гербераст поне имаш достойнството да си признаваш като сбъркаш. Браво за което.

и в най-неподходящото време ....някой да вижда коя е тая мощна строителна фирма дето е пратила 4-5 лилави стройтели да се почесват и подпират на лопатите на тунела при Ботевград ?

"Нашите магистрали не са най-добрите, но са едни от най-евтините", каза Терзиев. Ами то първото е заради второто, господине.

Ега ти наглеците!

https://lex.bg/bg/laws/ldoc/-549165055

най-лошите ,най-скъпите и най-бавно се строят ........и да незабравяме че всеки инвестиционен проект се движи по Наредба 4 .

Свърши евтината лапачка за милиони и кой ли не взе да надига вой. Ми така ще е, малко да намалее броя на последните модели мерцедеси и бмв-та по пътищата ни, а пътищата да станат по-качествени, аз съм за.

Абе задник, и баба знае без ОП по твои КСС да ти се преведат 80-90% от парите Първо си надписал КСС - вместо 100, 200 кубика бетон вместо 100 кубика скална маса - 300 и т.н. А ако има предварителна КСС и си дал най ниска цена - друго нещо.

Евтиното излиза скъпо, после.

Нашите магистрати не са най-добрите, но са най-евтини!

Gugnelid

Ама като застраховките са ви скъпи, уреждайте си банкови гаранции бре! Аааа, дребна подробност - банките искат парите да стоят при тях и да ги отпускат на траншове, а това не се връзва с 40-50% първоначална комисиона! Ех, кофти - пак застрахователите са ви виновни!

и са най-скъпи, ако се вземе предвид баланса цена/качество. Драги строители, натикайте си дипломите отзад и се откажете, така и на нас данъкоплатците ще ни излезе по-евтино.

Камората от строители; ...............................

АТ инженеринг, ГБС, Джи Пи Груп, Братя Диневи. Маркан,..............

Я ПАК? Сигурно излизат доста скъпо като се има предвид, че само година-две след пускането им, зяпочвят ремонтите които пак илизат от нашия джоб.

-Занимавам се със строителство.Завърших архитектура в Добрич.

то да имаше поне ЕДНА магистрала у нас а то друсане тропане и крадене,след като наще строители не могат да строят пътища а само да крадът не може ли да се викнат строители от чужбина,по евтино и качествено ще ни излезнат кражбите

Всъщност са най-лошите, но за сметка на това са най-скъпите...

Точно така!!