Коментари - "Мерцедес" минава изцяло на автоматични скоростни кутии | Бизнес.dir.bg
назад

"Мерцедес" минава изцяло на автоматични скоростни кутии

"Фолксваген" плаща 193 милиона лири на британски собственици заради "дизелгейт"

Обратно в новината
| Редактор : Аделина Томова

Коментари - "Мерцедес" минава изцяло на автоматични скоростни кутии | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Електрички и автоматички са за жени и педали. Мъжът трябва да ръчка, да му мерише на бензин.

няма да събирам повече пари за нов мерцедес .:)

Тая статия дори няма нужда да се чете. Ръчката е сегмент за по-бедните потребители, които си купват без екстри. Об Бенц явно очакват срив на продажбите там, а и ламарината е дефицит напоследък. Та, ще се фокусират върху модели и нива на оборудване, които все още вървят ОК като продажби при по-горния сегмент потребители :)

Докато съм жив автоматик няма да карам. Сами си убиват пазара.

За хора, които изпитват удоволствие от шофирането, както и за офроуд. Автоматикът е за мързеливи, неможещи и неискащи индивиди.

Взимат решение базирано на продажбите. А на Мерцедес автоматика и най-удобния за каране.

На изчезване си брат

Ръчните скорости при някои автомобили са по-скъпи от автоматика.

Автоматикът е за американските баби, щото там няма никакъв обществен транспорт, освен малко метро в няколко големи града, и всеки трябва да кара кола. Имам една Миата - това нещо ако е автоматик, губи над половината от смисъла си. Освен това, колко гаражни майстори направиха големи сервизи покрай 7G-Tronic да разказвам ли?

Имам и Мерцедес автомат, и Крайслер автомат, обаче мъж да не може да кара с ръчни скорости и при това да му харесва повече... Да разчиташ на кик-даун, вместо сам да си подбираш оборотите е за смотаняци.

От години предлагат боклук а сега и това.

И още нещо - тия на кое викат "автоматик", щото се напоявиха разни "роботизирани" кутии без хидротрансформатор и планетарни предавки, ами със сухи съединители, зъбни двойки и механично превключване. Говоря за пълни боклуци като DSG, от които такъв рев реват миналите се, че даже не е смешно, а колите с такива са с отчайваща остатъчна стойност, щото все по-малко балъци са готови да куят такова нещо, след като му е изтекла гаранцията.

Ако искаш да си мъж, си купуваш s600. Имаче с ръчка, без ръчка, все си си същия мърльо.

Искаш да кажеш, ако искам да съм цигански сводник или арабски трафикант на хора - ха, ха. Тоя трошлив боклук за почти половин милион, как ли па не. И да те светна, щото виждам, че не разбираш - единствената по-качествена S класа е AMG S63. Останалото е пластмасария и тенекия с бясна обезценка. Трябва да съм пълен идиот да купя такова нещо, освен ако парите не са крадени.

На путин преди да му направят Ауруса беше с s600, ама ти щом повече разбираш. А S63 е само с 8 цилиндъра. Какво да правя с 2/3 от двигател?

1. Путин е нисък петербургски бандит и само потвърждаваш тезата ми. 2. Като искаш 12 цилиндъра, има и S65, обаче не си заслужва парите на фона на S63.

да, разкажи ми, колко?

Не знам някой да е карал автоматик и после да иска да се върне на ръчка. С хубавото лесно се свиква.

Мерцедес да разработват електрички, че в един момент да не де окажат като Нокия.

Аз карам автоматик , щото ми се счупи колата и нямам търпение да излезне от сервиза и да си вкарам и двата крака в действие ... лично мнение и избор е - няма по-добре и по-зле , който както иска, ама аз си искам ръчните !!!

Травестит страшно си елементарен

Толкова си тъп,че чак е страшно

Травестит,много е лесно по форумите да се правиш на мъж

Аз съм от малкото, дето върнаха автоматика и взеха ръчка със същите екстри. И то щото жената каза, че не иска автоматик. Сега жената кара колата с ръчни скорости, а аз автоматик. Ама явно скоро няма да има избор.

За къв е путин спор няма. Аз много добре знам кой мерцедес какъв е. Имам 3, 2 с ръчка и S600. Карам коли с ръчка от 30 години, но не се страхувам да призная че автоматика на Мерцедес няма равен и е супер удобен. Недей да спориш като инфото ти е само от гугъл.

най здравите автоматични кутии са си тяхна разработка....5 и 7gtronic са ненадминати

а ти нещо за aisin и zf да си чувал.......

Жен съм, не карам и ням да карам автоматик. Още повече, че жените масово ни лъжат в сервизите. Редно е да се заложи на сигурното.

ако мислиш, че само жените ви лъжат :)

Е това е егати тъпотията. За моя мерцедес обърнах света, защото исках конкретен модел, но с ръчна защото аз автоматик нито мога да карам, нито пък искам да се науча, нито пък някой може да го изисква от мен. Изглежда ще се преориентирам ...

Един път да сме на едно мнение с теб. Много ме кефи как пали S63 .... никой друг модел не може да извади такъв звук. А s600 вернэ е за шкембесари цигански сводници и трафиканти - т.е. за тюфлеци с пари и никаква класа.

Моля малко по-уважително. Автоматикът е за педали и мисирки. Истинските жени караме ръчки!

Умна умна колко да е умна

Тя и комшийката са разведри о са преориентира сига има жена Аве луда работа

Киселичко ли е гроздето?

Очевидно няма да се разберем за предпочитанията между S63, S65 и S600. Но въпроса на статията е друг, а именно - ти къде видя S класа с ръчка? И по-точно - истински автомобил с ръчка няма отдавна. И по-точно да се правиш на мъж щото караш ръчка, малолитражка е супер тъпо.

Ръчката я зарязах преди 22 години, автоматика е къде къде по удобно Та мерцедес са малко закъсняли ама по добре късно отколкото никога хаха

Автоматикът е удобен, но е хубаво човек да може да кара и ръчка. Като цяло модерните автоматици са надеждни и удобни, но е хубаво марки като Мерцедес да оставят някои спортни модели с опция за ръчни скорости. Както правят Форд с "Мустанг".

то там вариантите са два - хидравлична предавка на тягата или електрическа. И в двата случая предавката работи със значителни загуби. Механичната поне предава тягата едно към едно, а да се прави автоматика на механична скоростна кутия е просто един нов източник на проблеми. Ръчната механична предавателна кутия със съединител е все още най-доброто откъм КПД респективно разход на гориво и надеждност.

За градско специално в трафиците в София препоръчвам автоматик, в провинцията няма такива задръствания и особено за междуградско може ръчка. Не говоря за състезания така че няма нужда да избирам обороти

Механичната трансмисия остава най сигурна и с дълъг живот! Автоматичната оборотна предавка се задейства всеки път при определени обороти независимо от понятието път!! Рисково е да управляваш такъв автомобил по наклон 30 градуса защото от 3 по обороти минаваш директно на 6 предавка ! Законът на шофьора е тази която изкачва стръмният наклон тази предавка спуска автомобила с лека помощ на крачна спирачка иначе ги чака сервиз !!!!

А пък ако знаеш, във една фабрика в Америка има все още една лампа с нажежаема жичка, включена през 1920та и никога не е сприала. Надеждна работа... Да, ама е просто музеен експонат, не е от съвременността. Пък ако знаеш колко надеждни да първите лаптопи от 1990та... Железо, тежат по 20 килограма, надеждна работа баце

Ела я сметам дека механичната скоростна кутия е по добре. Още сметам дека ако човек не е монтьор, да не седа изобщо да кара. Ми ако се скъса колянов вал? А? Ко прайм ? Хммммм...

В задръствания и градско автоматикът е в пъти по-добре. На извънградско все тая. Бих си взел с ръчка само ако нямам кинти за автоматик.

И за разход, 2-3 литра, отгоре, А и новите автиматици, са толкова капризни, настройки и ремонт, Са златни

Мерцедес Вече предлагат, само най скъпото, Било им по изгодно! Тогава има и други марки Те няма да спрат ръчката. Автоматична е за инвалиди, С 1 ръка и 1 крак. И мързеливци, също така

Па вземи си електричка, Ако можеш! Кой ти пречи?

Аз предпочитам да стигам там за където съм тръгнал, ако възникне инцидент само съпътстващият разход ще чукне към 4-5к евра за времето не говорим , автоматика добавя значителен процент в шанса за разни неприятности така че е бляклистед при мен за винаги, особенно роботизираните такива като DSG и разни други кретении.