Коментари - "Мерцедес" минава изцяло на автоматични скоростни кутии | business.dir.bg
назад

"Мерцедес" минава изцяло на автоматични скоростни кутии

"Фолксваген" плаща 193 милиона лири на британски собственици заради "дизелгейт"

Обратно в новината
| Редактор : Аделина Томова

Коментари - "Мерцедес" минава изцяло на автоматични скоростни кутии | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Аз предпочитам да стигам там за където съм тръгнал, ако възникне инцидент само съпътстващият разход ще чукне към 4-5к евра за времето не говорим , автоматика добавя значителен процент в шанса за разни неприятности така че е бляклистед при мен за винаги, особенно роботизираните такива като DSG и разни други кретении.

Мерцедес Вече предлагат, само най скъпото, Било им по изгодно! Тогава има и други марки Те няма да спрат ръчката. Автоматична е за инвалиди, С 1 ръка и 1 крак. И мързеливци, също така

В задръствания и градско автоматикът е в пъти по-добре. На извънградско все тая. Бих си взел с ръчка само ако нямам кинти за автоматик.

И за разход, 2-3 литра, отгоре, А и новите автиматици, са толкова капризни, настройки и ремонт, Са златни

Ела я сметам дека механичната скоростна кутия е по добре. Още сметам дека ако човек не е монтьор, да не седа изобщо да кара. Ми ако се скъса колянов вал? А? Ко прайм ? Хммммм...

Механичната трансмисия остава най сигурна и с дълъг живот! Автоматичната оборотна предавка се задейства всеки път при определени обороти независимо от понятието път!! Рисково е да управляваш такъв автомобил по наклон 30 градуса защото от 3 по обороти минаваш директно на 6 предавка ! Законът на шофьора е тази която изкачва стръмният наклон тази предавка спуска автомобила с лека помощ на крачна спирачка иначе ги чака сервиз !!!!

А пък ако знаеш, във една фабрика в Америка има все още една лампа с нажежаема жичка, включена през 1920та и никога не е сприала. Надеждна работа... Да, ама е просто музеен експонат, не е от съвременността. Пък ако знаеш колко надеждни да първите лаптопи от 1990та... Железо, тежат по 20 килограма, надеждна работа баце

Па вземи си електричка, Ако можеш! Кой ти пречи?

За градско специално в трафиците в София препоръчвам автоматик, в провинцията няма такива задръствания и особено за междуградско може ръчка. Не говоря за състезания така че няма нужда да избирам обороти

то там вариантите са два - хидравлична предавка на тягата или електрическа. И в двата случая предавката работи със значителни загуби. Механичната поне предава тягата едно към едно, а да се прави автоматика на механична скоростна кутия е просто един нов източник на проблеми. Ръчната механична предавателна кутия със съединител е все още най-доброто откъм КПД респективно разход на гориво и надеждност.

Автоматикът е удобен, но е хубаво човек да може да кара и ръчка. Като цяло модерните автоматици са надеждни и удобни, но е хубаво марки като Мерцедес да оставят някои спортни модели с опция за ръчни скорости. Както правят Форд с "Мустанг".

Ръчката я зарязах преди 22 години, автоматика е къде къде по удобно Та мерцедес са малко закъсняли ама по добре късно отколкото никога хаха

Е това е егати тъпотията. За моя мерцедес обърнах света, защото исках конкретен модел, но с ръчна защото аз автоматик нито мога да карам, нито пък искам да се науча, нито пък някой може да го изисква от мен. Изглежда ще се преориентирам ...

Тя и комшийката са разведри о са преориентира сига има жена Аве луда работа

Жен съм, не карам и ням да карам автоматик. Още повече, че жените масово ни лъжат в сервизите. Редно е да се заложи на сигурното.

ако мислиш, че само жените ви лъжат :)

най здравите автоматични кутии са си тяхна разработка....5 и 7gtronic са ненадминати

а ти нещо за aisin и zf да си чувал.......

Аз съм от малкото, дето върнаха автоматика и взеха ръчка със същите екстри. И то щото жената каза, че не иска автоматик. Сега жената кара колата с ръчни скорости, а аз автоматик. Ама явно скоро няма да има избор.

Мерцедес да разработват електрички, че в един момент да не де окажат като Нокия.

И още нещо - тия на кое викат "автоматик", щото се напоявиха разни "роботизирани" кутии без хидротрансформатор и планетарни предавки, ами със сухи съединители, зъбни двойки и механично превключване. Говоря за пълни боклуци като DSG, от които такъв рев реват миналите се, че даже не е смешно, а колите с такива са с отчайваща остатъчна стойност, щото все по-малко балъци са готови да куят такова нещо, след като му е изтекла гаранцията.

От години предлагат боклук а сега и това.

Имам и Мерцедес автомат, и Крайслер автомат, обаче мъж да не може да кара с ръчни скорости и при това да му харесва повече... Да разчиташ на кик-даун, вместо сам да си подбираш оборотите е за смотаняци.

Ако искаш да си мъж, си купуваш s600. Имаче с ръчка, без ръчка, все си си същия мърльо.

Искаш да кажеш, ако искам да съм цигански сводник или арабски трафикант на хора - ха, ха. Тоя трошлив боклук за почти половин милион, как ли па не. И да те светна, щото виждам, че не разбираш - единствената по-качествена S класа е AMG S63. Останалото е пластмасария и тенекия с бясна обезценка. Трябва да съм пълен идиот да купя такова нещо, освен ако парите не са крадени.

На путин преди да му направят Ауруса беше с s600, ама ти щом повече разбираш. А S63 е само с 8 цилиндъра. Какво да правя с 2/3 от двигател?

1. Путин е нисък петербургски бандит и само потвърждаваш тезата ми. 2. Като искаш 12 цилиндъра, има и S65, обаче не си заслужва парите на фона на S63.

Очевидно няма да се разберем за предпочитанията между S63, S65 и S600. Но въпроса на статията е друг, а именно - ти къде видя S класа с ръчка? И по-точно - истински автомобил с ръчка няма отдавна. И по-точно да се правиш на мъж щото караш ръчка, малолитражка е супер тъпо.

Травестит страшно си елементарен

За къв е путин спор няма. Аз много добре знам кой мерцедес какъв е. Имам 3, 2 с ръчка и S600. Карам коли с ръчка от 30 години, но не се страхувам да призная че автоматика на Мерцедес няма равен и е супер удобен. Недей да спориш като инфото ти е само от гугъл.

Един път да сме на едно мнение с теб. Много ме кефи как пали S63 .... никой друг модел не може да извади такъв звук. А s600 вернэ е за шкембесари цигански сводници и трафиканти - т.е. за тюфлеци с пари и никаква класа.

Киселичко ли е гроздето?

Взимат решение базирано на продажбите. А на Мерцедес автоматика и най-удобния за каране.

Докато съм жив автоматик няма да карам. Сами си убиват пазара.

На изчезване си брат

Толкова си тъп,че чак е страшно

Тая статия дори няма нужда да се чете. Ръчката е сегмент за по-бедните потребители, които си купват без екстри. Об Бенц явно очакват срив на продажбите там, а и ламарината е дефицит напоследък. Та, ще се фокусират върху модели и нива на оборудване, които все още вървят ОК като продажби при по-горния сегмент потребители :)

За хора, които изпитват удоволствие от шофирането, както и за офроуд. Автоматикът е за мързеливи, неможещи и неискащи индивиди.

Не знам някой да е карал автоматик и после да иска да се върне на ръчка. С хубавото лесно се свиква.

Аз карам автоматик , щото ми се счупи колата и нямам търпение да излезне от сервиза и да си вкарам и двата крака в действие ... лично мнение и избор е - няма по-добре и по-зле , който както иска, ама аз си искам ръчните !!!

Ръчните скорости при някои автомобили са по-скъпи от автоматика.

Автоматикът е за американските баби, щото там няма никакъв обществен транспорт, освен малко метро в няколко големи града, и всеки трябва да кара кола. Имам една Миата - това нещо ако е автоматик, губи над половината от смисъла си. Освен това, колко гаражни майстори направиха големи сервизи покрай 7G-Tronic да разказвам ли?

да, разкажи ми, колко?

няма да събирам повече пари за нов мерцедес .:)

Електрички и автоматички са за жени и педали. Мъжът трябва да ръчка, да му мерише на бензин.

Травестит,много е лесно по форумите да се правиш на мъж

Моля малко по-уважително. Автоматикът е за педали и мисирки. Истинските жени караме ръчки!