Лифтовете у нас - средно на 21 г.: Има ли надежда за Драгалевския?

Вижте състоянието на съоръженията в България и в кой зимен курорт те са най-нови

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Как да има надежда като са се запънали като магаре на мост разни зелени и пемпени?

Имам чувството, че една и съща тема за лифтовете се дъвче преди всеки зимен сезон. В крайн а сметка всички гледат към старите съоръжения, а никой не се замисля за това, че общинска администрация в София и всички други свързани с тях от години спират обновяването на лифтовете.

Какво стана, нали Фандъкова щеше да прави нещо по въпроса??? Тая тема се почва, дъвче се и после нищо. И лифтовете си стареят, те по-нови и по-модерни от само себе си няма да станат. А нуждата от модернизация е наистина крещяща, не е нужно да си голям специалист, за да си наясно с това.

Само като се знае Кой е концесионера - и всичко става ясно. Т. н. концесионер ! със звучното име Мино Цеков. Какво повече да коментираме. Ех държава, ех олигархия…

има надежда както и за боко. За лифтовете надежда няма

едно време кабинката на Симеоново работеше през лятото поне орез уикендите, а Драгалевски ежедневно. Сега нищо не работи братче. Всичко нагоре ходи с коли и става кочина. Но така е, когато лифтовте се подарят на един комунист, забогатял за една нощ...

Същите тея еколози дето спират всяко развитие на планинския туризъм и изграждането на лифтове пак са се присламчили във властта. Вероятно ние сме единствената държава в света с такива възможности за планински и ски туризъм, която не използва и една десета от тези възможности. Странно как една екологична Швейцария има десетки пъти повече километри лифтове ски писти и възможности за планински туризъм. Вероятно защото там си нямат платени от НПО та еколози.

Но си нямат и олигарх, яхнал планината като дедовото си магаре

Нещо за лифтовете по Стената? Все едно, че не сествуват. Както не съществува и Пампорово...

А с забравените лифт на Копитото Витоша какво става! И вие ли го забравихте!?

Простите комунисти в мракобесният социялизъм викаха австрийски и италиански фирми да проектират и изградят лифтовете и влековете из цяла България! И бяха направени както трябва без разлика от тези на алпийските курорти! Сега има десетки нищоправци дето сформират комисии,правят заседания и нам си кво и накрая нищо... Не е ли по просто да звъннат на същите фирми изграждали съоръженията и да попитат какво може да се направи....предполагам и в други държави се е налагало да сменят старите лифтове с нови и имат готови инжинерни решения!

Сега това трябва да се направи от собствениците на съораженията а не от държавата. Как не го разбрахте това за 30г.?? Стига сте чакали държавата да "ви оправи". Свободния пазар решава и ако хората продължават да им наливат пари на сегашните счупени съоражения те няма да имат причина да ги сменят, докато не стане някой сакатлък.

Докато Тома Белев и зелената мафия ги търпите-ТАка ше е..

Първо разстрелват зелените мафиоти, второ започват да строят лифгове и да развиват тази задръстена държава, после правят всички НПО-та и зелени партии незаконни и всичките им членове подлежат на разстрел за нац. предателство.

За какво ни е лифт като вчера на преговорите разбрах че ще правят планински вело маршрути

А дебилите с велосипеди в концлагери да строят Белене, заедно със зелената сволоч.

Витоша ски извъртат ръце, за да им разрешат да строят допълнително. Помноте ли когато спряха всички лифтове? Апомните ли кка не се намери кой сече на Меча поляна? До София, с изоставената техника.

Преди много години ,още по време на "тъмният" социализъм имаше едно предложение, княжевският лифт да бъде продължен до над хижа "Бор" ,но настъпиха демократичните промени и този проект беше изоставен. Станцията на "Копитото" се явяваше като междинна и базова точка за посещение на поляните около "Планинец" и Златните мостове.Безконтролното масово "катерене" на автомобили по планината ,както и рушенето и неподдържаното на изградената по време на социализма инфраструктура не допринася за масов туризъм

с цеко крадеца от Алеко, лифтовете бямат шанс.

С боковата калинка начело, София няма шанс за нищо…

На Витоша са най-старите лифтове в Европа. Какво постижение само!

""Пътническа висяща въжена линия Варна" За тази на спирка "Хоризонт" ли става въпрос.Много беше атрактиван,незебравима .Колко красиво беше , повтарям за неразбралите -беше

Така наречената редакторка Боряна Калчогова, ако може когато ми редактира коментарите да посочва, че това, което тя е написала не е моя мисъл. Щото е тъпо да преиначаваш това, което съм написал и да пишеш нещо чуждо под моя псевдоним. А?

Трябва да се направи план и старите лифтове да се сменят, защото са опасни. Да строиш върху старото не е сериозно, защото техниката се променя и трудно може да покрие всички стари стъпки на лифтове и тн. Правиш го с цел да служи качествено много години. За съжаление трябва някой да умре, че да се сменят най-старите лифтове. Тогава бързо ще се окаже, че ще има вариант за нови лифтове без да се нарушава екологията. До тогава колите смело ще пътуват до върха, което е много по "Екологично".

Да им дадат да строят нови. Но... Първо или основен ремонт на вече съществуващите, или демонтажа им и строителство по същите трасета. За да не се окаже, че след още 21 години имаме паметници на разрухата, криещи опасност за туристите. Току виж някой малчуган се изкатери по изоставения лифт и падне... Но знаем как е тук - досъдебно срещу неизвестен с предизвестен край с изтекла давност. Хайде бъдете далновидни, господата от туристическия бранш, не мислете само за джобовете си.