Lidl привлече рекорден брой участници в шестото издание на своята лятна стажантската програмата
С близо 40% ръст на кандидатурите и студенти от шест европейски държави, програмата посреща 16 млади таланти
В началото на юли стартира шестото издание на лятната стажантска програма на Лидл България. С рекорден интерес и най-голям брой участници досега, компанията прие 16 студенти - с 5 повече от първоначално предвидените. Кандидатурите тази година достигнаха 525 - ръст от близо 40% спрямо предходното издание. Над 30% от кандидатите са заявили интерес към повече от един проект, а една от одобрените участнички се включва в стажа за втори път, което подчертава силната мотивация и ангажираност към програмата.
Сред участниците тази година са студенти от водещи университети в България, Испания, Германия, Австрия, Великобритания и Франция, а сред кандидатствалите има и учащи в Нидерландия, Швеция и Италия.
В процеса на подбор Лидл България проведе редица срещи и виртуални събития - включително по инициатива на студентските общности в Нидерландия и Юридическия факултет на СУ. С все по-висок интерес всяка година, програмата се утвърждава сред най-желаните възможности за стаж у нас. Тази тенденция се потвърждава и от международното изследване Graduate Survey, което позиционира Lidl като най-предпочитан работодател от студентите.
За стажантската програма на Лидл България
- В рамките на два месеца - от 01 юли до 30 август - всеки стажант разработва реален бизнес проект, който представя пред мениджмънта в края на програмата.
- Направленията, които приемат стажанти тази година, са ИТ съпорт, продажби, право и нормативно съответствие, Lidl Plus, счетоводство, контролинг, подбор, портфолио мениджмънт и др.
- Сред проектите са комуникационно представяне на отделите в Lidl в отдел HR маркетинг, внедряване на изкуствен интелект в системите за обучение в отдел Развитие и ангажираност, създаване на инструмент за планиране на акционни артикули във Фуд акция, E-shop IT Devices в ИТ съпорт и др.
- Стажът се провежда с активната подкрепа на ментори, а паралелно с практическите задачи участниците преминават обучения за ключови професионални и личностни умения като управление на проекти, личен бранд и бизнес комуникация.
- От тази година включват нов модул по предприемачество в отговор на повишения интерес към темата сред поколението Z.
- Най-добре представилите се стажанти имат възможност да удължат стажа с до шест месеца и да продължат своето развитие в екипа на Lidl България.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 136 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.
НАЙ
Шефката на Европейската централна банка показа българските евромонети (снимки)
5 години по-рано от очакваното: Държавният дълг на САЩ обнови историческия си рекорд
Банкер забрави паролата си за крипто портфейл с над 1 милиард долара
Stonehard Premier by Luximmo Group стъпва на пазара за недвижими имоти в Маями
Шефката на Европейската централна банка показа българските евромонети (снимки)
5 години по-рано от очакваното: Държавният дълг на САЩ обнови историческия си рекорд
Банкер забрави паролата си за крипто портфейл с над 1 милиард долара
Малта и България са с най-ниските акцизи върху дизела и бензина в Европа