Коментари - Конкуренцията за новия завод на „Фолксваген“ е голяма, но и ние имаме шанс | Бизнес.dir.bg
назад

Конкуренцията за новия завод на „Фолксваген“ е голяма, но и ние имаме шанс

София и региона биха се справили с осигуряването на терен и работна ръка, смятат от АИКБ

Обратно в новината
| Редактор : Красимир Тодоров

Коментари - Конкуренцията за новия завод на „Фолксваген“ е голяма, но и ние имаме шанс | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Сега Google плаща от 17 000 до 22 000 долара на месец, за да работи онлайн от дома си. Присъединих се към тази работа преди 2 месеца и спечелих $ 20544 през първия месец от тази работа. ----- >>>>> www.WebJob33.Com

Никакър шанс, при тези политико-мафиотски кръгове и управляващи в БГ . Няма за какво да им дадат комисионните.

И какъв е проблема 100% автомобила да е български - никакъв.

проблемът е огромен,не е прост!Трябва да има кой да купува този 100 процента български автомибил и хора които постоянно и непрекъснато да се развиват за да останат живи от конуренцията на другите народи!

И кой ще работи,като всичко кадърно и грамотно се изнесе от "стабилноста"?

именно това е българската стабилност и рахатлък на българското партийно бизнес статукво,независимо,коя партия е на власт,по малко хора по малко проблеми,по малко безработни,по малко социални помощи,по малко социално напрежение за пари,предимства та са огромни парични потоци на българските гастарбайтери към българия,освобождават се апетитни имоти и селища на тукашните мафиоти!,от една страна напускащите България,от друга страна измиращото заради бедност и корупция,катастрофи и остаряващо население всичко това дава шанс и възможност на останалите живи и техните политици да рапортуват бодро за успехи и стабилност защото остават повече пари за обръчите от фирми на нашите хора

хайде ,заводът на Фолксваген да е в Добрич,ако изобощо открие завод във Имерията на ГЕРБ,БСП,ДПС,Атака и други български партийни бизнес хиени на!Нямаме инжинери и технолози във автомобилостроене и машиностроене но сме богати на политици и парттии и търгаши далавераджии,така,че немската компания ще е добре дошла при хиората на Борисов,Станишев,Доган,Сидеров,чака ме ви с нетърпение!

Първа брачна нощ : - А дано да си девствена, Айше. - казва Манго. - А дано, Манго, ама надали. - отговаря Айшето. Така стои въпроса и с автомобилен, или какъвто и да е друг голям, завод в България. А дано, ама надали. Липсата на квалифицирана работна ръка, и корумпираната власт са основателни, но не главни причини. Основната причина е липсата на съвременна инфраструктура. Такива големи предприятия имат складови наличности за няколко часа, максимум ден, работа. Всички детайли трябва да пристигат точно по график. Гарантирано. Не може заради десет сантиметра сняг завода да не работи два дена. Повечето детайли, произведени в различни страни по света пътуват по вода / най- евтино е / Имаме ли пристанище което да поеме такъв поток? Колко далеко е то от завода ако завода ще е в София. За съжаление нашите конкуренти имат по-добри отговори на всички тези, а и на още куп други въпроси.

Стига с тази София,тя не е България.Да се помисли в друга част на България дарсе предложи.Всичкои нови инвестиции в София,после нямало места в ДГ и т.н.

Другото място, където има такава възможност е Ловеч. Така или иначе в софия се сглобяват панели на БМВ, така, че има много възможност да обещаем и да получим нещо безценно. Освен това в България може да се измести много от турското производство на Фолксваген и този път е достатъчно да си траем и папкаме, за да ни е наред в продължение нна десетилетия успешната инвестиция. Дойде ли Фолксвагн ще дойде и Мерцедес.

Това е истината! София няма опит в автомобилостроенето, но Пловдив има, при това още от 60-те години, преди Румъния и Сърбия! Мястото на завода е в Пловдив!

Какъв ти опит ... нищо не е останало от опита преди 60 години. Работници ако има все още живи, те отдавна са пенсионери, инфраструктурата и оборудването в наши дни също нямат нищо общо онова, което е било преди 60 години. За да дойдат, ще им трябват работници и инженери с опит и образование в съвременна обстановка, а такива с опит в известен смисъл има до Ловеч. Само дето в Ловеч не се произвеждаха коли, а се сглобяваха по няколко компонента, колкото да се каже, че колата е произведена в ЕС. Такава работа ще я свърши всеки полуграмотен и средноинтелигентен автомонтьор. Само дето автомонтьорите няма да отидат в завода на VW за една минимална заплата. Ако VW дойдат тук, ще се повтори историята с ALC ... които, ако си спомняш, наскоро си закриха трите цеха в България и се изместиха в Румъния ... и не само те. Пък и нека видим как ще потръгне авантюрата на BMW в завода на Great Wall в Баховица - към средата на годината трябвало да започнат производство, 1000 работни места обещават, нека да видим откъде ще намерят бачкатори и колко ще им дадат. Аз лично съм песимист относно всякакви бъдещи инициативи в България, не от злоба, просто реалността е такава. Наскоро станах свидетел на закриването на фирма с над 20 години история, резултат от слабо управление и недооценяване на реалната обстановка на пазара на труда. В резултат на вътрешни търкания читав служител от 15 години си тръгна ... човек, който познава нещата в дълбочина и се занимава с много неща. Тръгнаха да търсят заместник ... никой не иска да е инженер, всеки иска да е мениджър. А и работата изисква познаване на специфични неща, не е да отидеш и да почнеш да работиш. Само хора без опит се навиват, ама един не стига. Наложи се да дадат големи заплати и да наемат трима души на мястото на един. Започнаха търкания със старите служители за заплатите и кой колко работа върши ... Тръгнаха си трима от старите и се започна безкрайно търсене на нови 6-9 служители. Новите пък междувременно понавлязоха в нещата и решиха, че им е време да са мениджъри, но някъде другаде ... поръчките започнаха да се бавят. Накрая фалираха.

Всички бягат.Тия явно са сбъркали посоката!!!!

дай боже!

Дано да отидат някъде другаде ! Проектирането става в Германия, добавената стойност също отива там. Те търсят къде да си стоварят роботизираните линии и стотина монтьори в комбинезони да следят дали правилно са завити гайките. При това ако може да не плащат никакви данъци, да им дадат безплатно земя за фабриката и на гащниците да плащат някакви стотинки. Не ни трябва такова нещо. Дано им наложат мита в САЩ и китайците да спрат да им купуват таратайките ! Веднъж да им спрат продажбите, немските говеда ще трябва да търсят друг модел на развитие. Стига вече лоу-кост производство и експорт !

Хмм, като знам какви са ни политиците от всички цветове и партии ............ шанса ни е нулев, и по-точно някъде под нулата ....................

"Имаме шанс" да се чете "VW все още не са обявили официално къде ще е", т.е. хипотетично е възможно да изберат България. Но иначе за шанс е трудно да се говори предвид това, което предлагат съседните държави. Ние ги превъзхождаме само и единствено в цената на труда, но пък за сметка на това работници вече няма - читавите избягаха, а останалите едва ли биха били подходящи за автомобилен завод. Виж, ако им трябват мениджъри, юристи, счетоводители и секретарки - можем да предложим в изобилие, за нищо не стават, но пък са много. Колкото до твърдението, че такъв инвеститор ще оправи заплатите в региона ... нелепо е такова нещо да бъде казано от човек, който има немалка заслуга за нивото в момента. А и как това би било от полза за него? Инвеститор с добри условия за работещите, осигуряващ голям брой работни места, ще обезкръви робовладелците у нас. Не, наивно е да се смята, че VW ще дойдат тук, а и да дойдат, ще бъдат принудени по един или друг начин да се съобразят с ... "пазара на труд", т.е. заплатите ще бъдат задържани на ниски нива колкото е възможно. Измежду възможностите - аз бих класирал на първо място Турция, защото там има добри условия, подходяща работна ръка и традиционно Турция и Германия са партньори в бизнеса, Турция не е в ЕС, но това не е проблем предвид останалите предимства. Второ място - Румъния, защото там има кадри и са в ЕС, но това е и минус, защото много румънци емигрират. Трето място за Сърбия, защото има какво да предложи, работната ръка е по-евтина отколкото в Румъния и биха се постарали да осигурят необходимото за такъв инвеститор, но пък не са в ЕС, което е минус. Другият кандидат, както вече казах, няма шанс (според мен).

Бихме били конкурентни, НО..... Кой ще работи в един такъв завод, който търси евтина работна ръка, а и малко по-грамотни работници ще трябват може би. Ако беше завод или фабрика за юристи, журналисти, социолози, политолози, психолози, филолози и други -ози, кадри щяха да се намерят може би. Но работещи хора принадлежащи към истинската интелигенция, тази която е полезна за обществото - ,,нема бате"! Ако не бяхме си унищожили транспортното машиностроене под натиска на български и чужди мафии и с помощта на идиоти от гореспоменатите професии намърдали задниците си на топло в политиката сега имахме шансове. Но УВИ! Вече не сме конкурентни! Умните българи, интелигенцията, отдавна са прогонени в чужбина!

Абе тоя Иванов какви ги бръщолеви, Фолксваген щели да оправят заплатите и икономиката на България....до къде я докара тази нещастна държава с такива некадърници.

Фолксваген не търсят претенциозни “софиянци” от всички краища на България с мераци за високи заплати, ами провинция с работливи и скромни в мераците си труженици... Заводът няма да е в България. (Вероятно ще е в Сърбия, защото останалите конкуренти вече изпитват недостиг на работна ръка при голямото текучество в посока Запад)

Би било чудесно ако се случи, но защо пак говорим за София? Стремежа всичко да се съсредоточава в София, ще обрече страната на разруха. Така е в страните от третият свят, а ние имаме претенции, които за сега не са подплатени с нищо! В чисто икономически план, всички наши съседи ни превъзхождат, а не беше така. Сами се докарахме до това положение. Поради глупост! И сега като последни глупаци, продължаваме да тикаме всичко в София!

А твоите деца къде са? Не са ли в София? Щото всеки, на който не му се кисне по кафенета в прованса е вече тук. С диалекта си, с провинциалния си манталитет, с робското си примирение и дъмпинговите си очаквания за заплащане. Та, моли се, ако има завод изобщо, да е в София.

Децата ми отдавна не са в България каква ти София. За млади образовани интелигентни и трудолюбиви хора отдавна територията наречена България не е цел за реализация - поради липса на такава.

Фабриката ще бъде в Турция. И това е нормално---много млада и квалифицирана работна ръка,великолепен кръстопът.Там истински се работи.

Вярно! Освен това икономиката на Турция е сред най-бурно развиващите се в света. Те произвеждат всичко. Затова искат втора атомна централа. Трябва им много енергия и то евтина. Точно заради мощната си икономика могат да си позволят да закупуват скъпи оръжия. А ние за някакви си 8-9 самолета обсъждаме с години! У нас през лятото има излишък на електроенергия. Това е сигурен показател, че няма работеща икономика. А глупаците твърдят, че точно заради това не трябва да се строи АЕЦ"Белене".

Няма да е в Турция, макар, че са адски работливи. Заради Ердо и агресивната му политика в и спрямо Германия. Всяка жаба да си знае гьола.

Ердоган, подобно на Орбан се грижи за страната си и Турция се развива. За разлика от нас. А клишетата на Запада за Ердоган, не минават пред турският народ, който цени направеното и си гласува за него. Е, вярно, американците се опитаха да му спретнат едно "Майданче-превратче", ама не стана. Ще опитат пак!

Ше им прайте гумените стелки на фолцовете.}:-)))

има куп фирми които са ангажирани с автомобилната индустрия и иновациите, има и други такива центрове които се оказва че са създали дезайна на продукти използвани по цял свят, трябва да ги знаете за да знаете как да водите преговори ... трябва да познавате хората от бранша. има 10 ки милиони автомобили произвеждани с елементи преоктирани от българи в България