Китайска компания ще строи в Сърбия път през Дунава за $600 млн.
Проектът включва строителство на автомагистрала, нов мост и най-дългия тунел в страната
Обратно в новинатаКоментари - Китайска компания ще строи в Сърбия път през Дунава за $600 млн. | Бизнес.dir.bg
Коментари
Ние за тези пари 'оправяме' двадесет-тридесет километра, реално 2ро-класен път? Сърбите ли лъжат или ние крадем доста? Добре, че е ЕС...
кво толкоз, то арапите, толкоз магистрали, тунели под Шипка, та даже и хиподрум край Шумен обещаха да ни изградят..... ама нещо се бавят с чекмеджевноската....
След разпад и две войни не срещу кого да е, а с фащ, Сърбия изглежда по-добре от нашето тресавище в което ни повлече мафията и от което няма измъкване. Последния като се спаси от тук, да изгаси лампите..
В предвид изнесените данни и суми, участъкът по магистрала "Струма" трябва да излезе наполовина, а Тиквата е заделил от бюджета три пъти по- голяма сума от тази, която фиксират в Сърбия. Да вярвам, ли? Шест пъти превишение. При 20% отклонение, това си е пак пет пъти превишение. Затова Тиквата , Доган и Шиши трябва да умрат!. Останалите кандидати за оня свят сами ще се кандидатират.
След разпад и две войни не срещу кого да е, а с фащ, Сърбия изглежда по-добре от нашето тресавище в което ни повлече мафията и от което няма измъкване. -------------- Най-бедната в ЕС по-богата от всички в Евразия! Средна нетна месечна заплата в евро: България - 538 евро Русия - 512 евро Сърбия - 508 евро Северна Македония - 436 евро Казахстан - 351 евро Турция - 345 евро Молдова - 302 евро Азербайджан - 295 евро Украйна - 288 евро Беларус - 277 евро Армения - 249 евро Източник: List of European countries by average wage https://tinyurl.com/qbn8guk
само социалистите могат да построят магистралите без пари.. оставка на бойко и БСП на власт БЕЗ ИЗБОРИ
Сганта пак се напъва да плямпа глупости Автомагистрала „Струма“ е с дължина 172 km. При средно 8 милиона евро на километър с 6 тунела и куп мостове и пътни възли. струва около 1376 милиона евро, а в Сърбия за 37.18 километра плащат 606 милиона евро или по 16,3 милиона евро на км. И кое му е по евтиното?
Я обясни на сърбите, какви будали са, защото плащат два пъти по-скъпо от плащаното от Боку. Трейс нали им строи магистралите? Защо не ги поканиха пак? Иди им убеди сърбите, че са будали ! Ние, които четем твоя коментар, не сме.
Идеална сделка, Китай отпуска заема на Сърбия - лихвата не е ясна, по скоро е ясна - много голяма. Китайски работници строят, съответно печалбите си отиват в Китай. Качеството на строителството е ясно - китайско, ако не падне мост или се срути тунел докато се строи е много добре. И накрая за Сърбия остава един нов път, да си го ползват със здраве и съответно много големи дългогодишни заеми.
Не прочетох, колко километра ще е строежът. Профилактиката на петнайсетина километра път от с. Васил Левски до Карлово ще ни бъде 60 милиона лева. Пътя
Пишеш глупости! Еврото не е номинал. На различни места стойността му е различна. В България едно евро е литър бензин, в Русия е шест литра. А бензина е номинал - навсякъде по света той ти е 11000 калории. В Нидерландия един килограм хляб е пет евро, в Русия половин. Хлябът също е номинал. Дали ще го изядеш в Амстердам или в Москва, все еднакво ще те нахрани. В Манхатън минималният няем за жилище е 4000 $, тоест с по-малко от толкова няма да имаш покрив на главата си. Сиреч, тия 538 евро, които ги даваш за България, ни обричат да спим под открито небе и в студ и в дъжд и в сняг. Да, ама не! И е НЕ, защото парите не са номинал. Апропо, данните, които си ги написал първо НЕ СА ВЕРНИ. Второ НЕ СА СЪПОСТАВИМИ. Все едно да сравняваш домати и яйца. Не са съпоставими, защото всяка държава по различна методика пресмята средната нетна месечна заплата. В България се смятат средно за отрасъл и после средно за всички отрасли. Например отрасъл политици - 8000 лева, отрасъл наемни работници - 800 лева. Средно за двата отрасъла - (8000+800)/2=4400 лева. Ухаааа!
И това не е съвсем вярно. В Фермания повечето хора имат собствено жилище и живечт в нео. В България много хора живечт на квартира я в София, я във Варни и имат собствено жилище в някое градче със затихващи финкции. И това жилище им е само бреме, защото е неизползваемо (ако живееш в него, няма да има къде да работиш, нямаш училище за децата, че нямаш и здравна служба) и е непродаваемо (по същите причини). Отделно то е незащитимо от набезите на орките. Та уж го имаш, но го нямаш.
Не е написано колко километра е тази магистрала, описани са две сложности мост над Дунав и тунел. Така че не е ясно от статията за какво точно се плаща.
Онзи мост в Генуа сигурно китайци са им го строили. Същото се отнася и за моста в Минеаполис. Апропо, Берлинската стена издържа 40 години, Китайската вече е на повече от 4000.