Коментари - Китаец стана вторият най-главен бос в Tesla след Мъск на фона на рекордни продажби | business.dir.bg
назад

Китаец стана вторият най-главен бос в Tesla след Мъск на фона на рекордни продажби

Том Джу запазва поста си в Китай, но ще отговаря и за доставките на всички основни пазари и цялото производство извън все още развиващия се завод на компанията край Берлин

Обратно в новината

Коментари - Китаец стана вторият най-главен бос в Tesla след Мъск на фона на рекордни продажби | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Отговаря той, ама докато не го уволнят...

не е ли си да си втория НАЙ-главен БОС.. Журналя ето така се пише: Второто място в управлението на Тесла след Мъск, зае китаец.

130 млрд. долара и 130 лева. Мъка. хе-хе

Нелепо написана статия за хора които се интересуват от Москвич и Жигули. Голяма новина!

Преименуваме скоро на Тес Чун Дже :-)

Мъск и компаниите му след Пейпал са маркетингов трик. Нещо като електрическите автомобили. То трябваше да е технология, която ще промени света… Първата електричка Тесла пускат през 2008 година. Миналата година е била най-успешна за компанията и са на загуба от 200 милиона :) :) :) В момента в света има под 20 000 милиона функциониращи електрически коли. Има 1.5 милиарда от “старите автомобили”. Колко тесли има в България и Европа? Деуги технологии, създадени след 2005, които наистина промениха света: Умни телефони с тъч скрийн - всеки от вас има по няколко, че и таблет. Дори и бабите започнаха да забравят gsm-ите. Социални мрежи - всеки от вас ползва поне по две. Дори и бабите. Онлайн стрийминг - телевизиите и бюджета им намалят всяка година. Ще е интересно да проследим дари старлинк ще има икономическо обосновано приложение извън военните конфликти.

"умните телефони" са проектирани да записват всяка локация и времето, което прекарваш там, приложенията са създадени да следят навиците на потребителя и да ги записват в техен сървър Социалните мрежи са капан - изгражда профил на потребителя въз основа на това къде коментира, кои статии заглежда (да, дори да задържиш на статия за определено време се отбелязва) и следи како отваряш през приложението. Онлайн стрийминга допринесе за това повече безработни мухльовци да се нарекат "инфлуенсъри" и да пълнят главите на децата с глупости. Отделно при филмовите стрийминг услуги, докато свалиха бюджета на телевизиите - потребителя плаща повече. Всяко студио си има своя платформа и филмите им се пускат ексклузивно там. За да гледаш продукции от различни студиа трябва да плащаш за 2, 3 или даже 4 стрийминг услуги... всяка от тях на стойност минимум 15 долара

Време беше и Тесла да стане оригинална т.е. китайска!

"като "Лусид" и "Ривиан", които постоянно представят на пазара нови електромобили" - пълно непознаване на тематиката. Какви нови модели от тези две фирми? Първата има един-единствен модел, втората има 2, всички от които са обявени от преди години и едва миналата година смогнаха да започнат производство. Конкуренцията идва от Китай и в по-малка степен от Европа и САЩ.

Пирамидата "тесла" достигна максимума си. Време е да бъде продадена на китайците.

След масовото въвеждане на автомобили сред всяко население, жертвите от ПТП нарастват ;) Всяка технология може да се ползва за добро и лошо. Въпроса е дали технологиите, които Мъск предлага могат да се ползват в мащаб изобщо.

За pump n dump схемаджия като Мъск, китайски солташак е тамън. Кеф ти крипто, кефти акции за революционни технологии, които не променят нищо.

Некадърен журналист които си смуче пръстите? Не думай не може да бъде!

Китаец ли мя изкарахте? Education Tom Zhu has a Bachelor of Commerce in Information Technology from Auckland University of Technology in 2004 and a Master of Business Administration from Duke University - The Fuqua School of Business in 2010.

като пирамидата "Путинова Русия" :) интересна година ще е

и москвичи ще им направят, имат частите и за тях

"Първата електричка Тесла пускат през 2008 година. Миналата година е била най-успешна за компанията и са на загуба от 200 милиона :) :) :) В момента в света има под 20 000 милиона функциониращи електрически коли. Има 1.5 милиарда от “старите автомобили”. Колко тесли има в България и Европа?" 200та милиона, не са милиони, а са милиарди. и не са на тесла, а са на мъск. 20 000 милиона са 20 милиарда.

то и телАта требе да се произвежда некъде дето се плащат минимални заплати и то само за половината отработено време иначе нема как да се финансира спейс икс и туитър зомбирането