Кабинетът даде зелена светлина на Караджов за купуването на 35 нови електрически влака
12 от тях , на стойност 363 314 981 лева, ще бъдат финансирани от НПВУ, а останалите от Социалния план за климата на Република България
Обратно в новинатаКоментари - Кабинетът даде зелена светлина на Караджов за купуването на 35 нови електрически влака | Бизнес.dir.bg
Коментари
След като ЕС ни забрани да купим китайски влакове, много по-евтини и повече, ще налеем пари във фалираща Франция, трябва да свикваме в ролята на донори за потъващите свръхзадлъжняли гиганти.
Кога ще сложат места за превоз на велосипеди ? Важното е да се отварят джамовете и да има купета ! И да сложат вагон-ресторант със скара-бира. Ако пък и вземат да се движат малко по-бързичко цена нема да имат.
1 милиард и нещо лева ще отидат във Франция вместо в България и освен това ще теглиме заем?!?!?! Това никой ли не го смущава?! Как така ще теглиме и заем??? Заема е не защото ни трябват пари, а за да платим по-бързо?!?!? Някоя инстанция няма ли да се самосезира и да окошари тия измамници?! Затова ние трябва да съдим в съда свинемутрите един по един, една по една и за всяка далавера Записвайте се за канала ми в телеграм ППРАЗУМ с латински букви за да ми помогнете да направя България нормална просперираща и модерна държава която работи за народа и в която няма насилие, няма разделение и омраза и всички сме равни. Ако спечеля аз печели цял народ, а ако загубя печелят само мутрите.
Криминализирайте графитите!!!
РВП инвест Собственост Едноличен собственик на капитала: МИХАИЛ МИХАЙЛОВ ИВАНОВ (свързан с 70 фирми Кой е този и кой стой зад него?!!
Корумпето Гроздан затова обрна резбата и от демократ стана чалгар - за да харчи народни пари и да прибира комисионни.
Писа тук мисля миналата година. След с падане на комунизма с жена ми ходихме в Испания за 10 деня през 1992 година, пътувах е с влак от Мадрид за Валенсия и тогава влака се развиваше 210км/ч! на места, сега там имат влакове със скорост 313км/ч, нищо сега ще купуваме ( дали ще стане не е ясно) и те ще развиват максимално 160км/ч.Жалко подобие см на държава,
Ти си я направил такава дядка. На кого се сърдиш? Испания не е била народна република малък брат на русия.
Но пък е била авторитарна диктатура близка до Италианският фашизъм начело с Фрациско Франко. И те са много бедни до средата на 80-те, когато влизат в ЕС. И става чудото лошият ЕС им вдига на крака икономиката. Но там всичко се влага, дори да има корупция не е като в България. Но там както и в цяла Западна ЕВропа жп транспорта е скъп, защото е луксозен или поне удобен и бърз.
Нищо от това, което си написал не е вярно! Испания още по времето на Франко е в топ 15 на икономиките в света! За каква бедна държава говориш до влизането им в Европейския съюз?!??? плюс транспортът ЖП транспорт е изцяло финансиран от държавата в Испания транспорта е супер евтин и е в топ 3 на най-добрите в цял свят без значение дали е градски или извънградски такъв! научете си урока и престанете да пишете измишльотини
благодарим ти Караджов, че осигуряваш финанси за прасето вечно ще ти благодарим, че спря строежа на хемус преди 3 г. в качеството си на министър на транспорта.... и ти пожелавам да гниеш у некой затвор некога, когато има справедливост
Нали няма да са като немските рециклирани вагони от 1960 година?
Макар и рециклирани са в пъти по-добри от старите амортизирани на 150% чешки вагони. Ако си направите малко проучване, ще видите че тези вагони от Германия са на много изгодна цена, спрямо цената на нови такива. Айде малко да не плюеме по всичко.
Какво да коментираш - имато на алстом беше замесено в разследване на бърд за връзки с пеевски, старото рвп беше свързвано с черепа... Не, всичко е ок, по тази схема и другите участници можеха да изпълнят поръчката, а не класираният на трето място алстом. Пак далавери!
У комунизма имаше и електрокари. Освен трамваи, тролеи и влакове.