Тазгодишното издание на фестивала ще бъде запомнено като едно от най-оспорваните издания на конкурса в последно време, предложило много качествена и количествена работа. Младата независима агенция Human спечели най-престижното отличие - "Творческа агенция на годината". Така 4 години след първото си участие на ФАРА и след последователното трето, второ, второ и първо място, Human се установи като най-награждаваната агенция на фестивала в последните години.

Победата дойде след 2 златни, 6 сребърни, 10 бронзови отличия и 8 номинации. Те наградиха работата на агенцията за последната година за български и международни клиенти като Fashion Days, "Фантастико", "Тандем", "Карлсберг" и Humane Society International.

Дългогодишният клиент на агенцията Fashion Days, чиято съвместна работа получи номинация на международния фестивал Cannes Lions 2023, за трета поредна спечели титлата "Рекламодател на годината". Една от най-значимите социални кампании за последната година - "The Red Flag Collection", помагаща на жертвите да разпознаят и предотвратят ранните признаци на домашно насилие, беше сред основните наградени на фестивала.

Сред наградените кампании на агенцията се нареди и "Изоставен" за "Фантастико". Вайръл рекламната песен за изоставени продукти в супермаркета даде надежда на тези, които се чувстваха самотни навръх Свети Валентин. Кампанията донесе на HUMAN 1 злато, 2 сребра, 1 бронз и 1 номинация.

Освен в творческия конкурс, тази година Human за първи път участва и в надпреварата "Медийна агенция на годината", където се класира на второ място.

Още два кадъра на Human получиха отличие на сцената - победителите в Cannes Young Liongs България - Петър Евтимов и Стела Стоянова. Те получиха грамотите си от сцената на ФАРА, като след седмица ще представляват България в международния конкурс Cannes Young Lions.

Всички тези успехи идват половин година след като агенцията обяви, че отваря първия си офис извън страната - Human Middle East. Като фокус на агенцията за следващата година, основателите й обявиха именно устойчивост на българския пазар и все повече налагане на българския криейтив зад граница.

Снимка: Human