"Грийнпийс": Трябва да забраним кратките полети и да преминем от самолети към влакове
Декарбонизацията на градовете минава през изцяло нов подход към транспорта, той да е достъпен за всички, включително трудно подвижни и с ниски доходи, казва Лорелей Лимузен
Обратно в новинатаКоментари - "Грийнпийс": Трябва да забраним кратките полети и да преминем от самолети към влакове | Бизнес.dir.bg
Коментари
Ако трябва да отидете до Варна или Бургас най добре е да отидете пеша Можеше и на кон но дружеството за защита на животните ще е против да мъчите бедното животно
Последният пацифист и еколог ще умре, когато умре последния бял човек. Само ние сме толкова глупави да вървим срещу себе си, да мразим обществата си, да мразим развитието си и да правим децата си активисти за чужди каузи, които са срещу нашия интерес. Забележете, че подобни активисти няма в Китай, където замърсяването е рекордно, няма в Индия, където е мръсотия, която никъде другаде няма, нито пък в Нигерия, където се гори от гума до трупове и се сече всичко, което може да израсте педя над земята. Зебележете, че цялата екологична истерия е изнесена в белите държави, където не само, че няма вандалско отношение към природната среда, но и още има гори и резервати. Но на мениджърите на тази истерия целта е белите държави да се вкарат в решаване на проблеми, които други създават, да харчат пари за каквото и да е друго, но и примерно за опазване на популацията на белите хора. Да, за опазване на полулацията на шепа буболечки се разразява масова истерия и се настоява от активисти за какви ли не мерки. Но това, че се топим като бяла раса е сякаш без значение за нас. Все пак белите хора трябва да изчезнат според плановете на кривиносите управляващи. И ние им помагаме активно.
И как ще стане като един полет с ниско тарифна компания е 20 евро, а с влак е 120 (в западна европа)
Абе я да вземе да се гръмне тая! Да не може да ида до Варна или Бъргас със самолет ли иска?!?
Грийнпийс да се забрани!
Тези когато и да ги избесет все ще им е малко и все ще е късно! ...както и ковид пЛандемиците
Във физиономиите на всичките зелени активисти има нещо странно, забелязали ли сте?
Еххх, млади, зелени и кухи човечета! Когато няма алтернатива за тези неща, как ще ги приложите? А, да! Сетих се! Ще направите натиск за да плаща средния човек акзици, за да му е нерентабилно за кратките полети, за сметка на "алтернативния транспорт". Но и до толкова ви стига акъла, че да разберете, че направите ли подобен тип скачени съдове тип паразит-приемател, ведната обричате и двете на неуспех. Симбиоза тук не може да има. Думата "забрана" включва в себе си смърт на единия - т.е. приемника. От там нататък, когато паричките от акцизи свършат, кой ще финансира поредната ви зелена, без извинение, шитня? Нека позная - ще я финансираме ние - защото отново ще се изстипосате пред политиците и ще кажете - амииии ... той приемника умря, единствено ние можем да транспортираме - да, не сме продуктивни, реално продуцираме в пъти повече СО2, ама нали то го правят в Китай, и не е наш проблем, за това - хайде субсидирайте ни! И така се върти едно измислено псевдо-екологично колело, което, за съжаление набира все по-голяма скорост, а цената я плащаме ние - в енергия, в цени на горива, стоки и услуги. Защото се залага на неправилните източници на енергия. Перкулаторите и фотибъзиците са вятър работа ... в буквалния смисъл на думата. Смята се, че използването на отработените батерии от електроавтомобилите като енергийна памет ще доведе до енергиен бум от тях. Дрън-дрън ярини! Вкарай 50 000 батерии, всяка от която е претърпяла поне 50 000 мини удара през живота си като батерия на автомобил, и чакай да няма фойерверки! Ами че те в Щутгарт Е-автобусите започнаха да се палят, че какво говорим за 10 годишни излязли от употреба батерии на автомобили. Както и да е. Живи-здрави. Ще видим времето какво ще отреди за тази енергийна лудост!
Бъркаше им в здравето, че и по-бедни хора можеха да си позволят да пътуват. Трябва пътуванията и светът да са само за привилегированите. Отвратителна диктатура. Едните пак ще си се возят с частни самолети, а другите да пазят планетата. Уродливо е, не схващате ли? Сега някой ще напише, че никога не е имало и не може да има равенство. Обаче това винаги ще е стремежът, защото сред богатите има пълни кретени, а сред бедните - талантливи и свестни хора. И това, че първите имат повече възможности от вторите винаги ще е крещяща несправедливост.
Пожелавам ви успех при пътуването с влак от Лондон до Ню Йорк ;) За зеленикаквите ще пуснат специални галеони (на вятър) и триреми (с роби на греблата), а по суша просто не знам, или пеша или с волски каруци, но пък кравите изпускат почти толкова метан, колкото и екоактивистите, когато са на зор!
Е добре де, става дума за кратки полети, като да летиш от София до Пловдив или от Виена до Братислава, което си е много смислено. Стига първосигнални реакции! Много са прави за обществения транспорт даже, има селища, дето никакъв го няма и не можеш да се придвижиш без кола.
Какви , железници , та ние продадохме първо вагоните а после извадихме и релсите ! Това е " демокрацията на честният частник " с нечестният НАРОД построил всичко !
Тая да се повози на нашите влакове с миризливите мангали - веднага ще й се изпратят тия свежи идеи.
Горко им и майка на такива като Райънеър и Уйзеър. Но пък свят ще видим по-надалече, макар и скъпо-прескъпо.....Въпрос на избор и възможности. Те някои и сега си го виждат де, но това е друга тема.Само да не са влакове като наште, иначе нищо против.
Абе кой им дава на тия ка...пути пари бе...я им спирайте паричките и са изчезнали за отрицателно време.... Тия д.еб//или да две магарета сено не могат да разделят акъл. дават.
Кратка автобиографична справка: Дейвид Майер де Ротшилд (англ. David Mayer de Rothschild), род. 25 август 1978, Лондон, Англия) — британски еколог и исследовател на околната среда. Глава на благотворителните организации Adventure Ecology и Myoo create. Биография В детството се е увличал от спорт, в частност конни спортове. След това го зарязва, заявява, че не вижда в това смисъл на живота, имал по-грандиозни планове. През 1996 году посещава Оксфорд Брукс (след завършване на Итон) с присвояване на степен В.Sc по курсовете «Политически науки» и «Информационни системи». През 2001 год купува в Нова Зеландия ферма от 4400 декара. През 2002 г. се обучава в Колежа по природна медицина в Лондон, където получава диплом втора степен. През 2007 г Дейвид Ротшилд написва «The Live Earth Global Warming Survival Handbook: 77 Essential Skills to Stop Climate Change—Or Live Through It». През 2008 г. написва «The Foreword to True Green Kids: 100 Things You Can Do to Save the Planet». Към момента организацията «Adventure Ecology» е имала 3 проекта с ръкводител Дейвид де Ротшилд: 2006 г. експедиция в Арктика, която трае 100 дни и е трябвало да привлече вниманието към топенето на арктическата ледена шапка вследствие глобалното затопляне. 2007 г. експедиция в горите на Еквадор, за да привлече внимание към изсичането и замърсяването на горите при нефтодобива. 2010 г. експедиция «Plastiki» (кораб построен от 12500 пластмасови бутилки) от Сан-Франциско до Сидней през Тихия океан. Да привлече вниманието към замърсяването на океаните с пластмасов боклук и появата на „пластмасови острови“. В момента работи над книга, посветена на експедицията на «Plastiki». Семейство Член на британският клон на фамилията Ротшилд. Най-малък син на сър Евелин де Ротшилд (род. 1931) и Виктория Скот (род. 1949 г.). Сестра Джесика, род. 1974 и брат Антъни Джеймс, род. 1977. Та така – учиш това, учиш онова, нищо не завършваш, по нищо не си специалист. И ставаш еколог, че е най-лесно. Още на 28 г. започваш да учиш света как няма да оцелее без твоите мъдри съвети. След като светът е оцелявал хилядолетия без тебе. С парите на фамилията (по един трилион на член, разпределени са) можеш да убедиш света, или поне по-необразованите от него, в каквото си искаш. Сега медиите са евтини, за 100,000 всяка ще развива истерична кампания в продължение на много месеци ... Сега ясно ли е "откъде идват парите" ? Ясно ли е за какво полувидиотени хора събират капачки ?
Тия май не са се возили на влак на БДЖ. :)
Определено са се замечтали за влаковете, но дори немски железници са сравнително мизерни, да не говорим за тоалетните им - смърдят като тези в БДЖ. Но, да решиш да спиш в нощен вагон на БДЖ, вместо да летиш 2 часа със самолет - не, фак ит, нека земята гори! Шегата настрана, но самолетите ще минат на водородно гориво - това намекнаха някои от самолетостроителите, като по този начин ще имат 0-ла вредни емисии - само чиста вода, така, че чак от такива жерви няма да има нужда!
А тая тъпанарка знае ли влака по какво се движи. И за тия релси колко ресурси се използват? Аман от напушени зелени ментално болни хора.
Внимание,внимание! Влакът от Ню Йорк за Лондон тръгва от трети колковоз,втори перон в 23.55 ч.
На платноходи да се качваме И на вече не зная какво Само и само зелените да са царе
Лорелай Лимузински – ебаси името, вече сериозно се чудя аз ли нещо полудявам или живеем в няква кофти написана и куцо компилирана симулация
така Green тези, дайте им мотиката и сърпа да блъскат че, то човек който не работи, хиляди простотии ще роди мързела му.
В много от западните държави които се правят на защитници на околната среда билетите за влак са по-скъпи от билетите за самолет. Че даже понякога градският транспорт излиза по-скъпо от кола под наем.
"Грийнпийс": Трябва да забраним кратките полети и да преминем от самолети към влакове, но с едно условие- влаковете да са бълнарски от най-бързите. София- Варна за 6 часа.. ббаахаха
Влаковете електрически. Пътниците във втора класа местата с педали. С един куршум два заека.
Стават странни неща по земята. На някой не му харесва хората да бъдат свободни. Започна се със шибаният вирус сега ни налазиха еколозите Като видя и чуя еколози винаги около тях смърди на пари и корупция.
Тези Тъпанари да започнат декарбонизацията от канада и щатите, а Европа може сама да решава! Достатъчна ни е здравната диктатура!
Поредната стъпка в посока ограничение на придвижването. Нали и електрическите коли се лансират именно с тази цел - хората да не са мобилни. Малките модерни електрически коли имат до 150 км пробег, а през зимата доста по-малко. Цената им дори в Европа, и то с 10 000 евро помощ от държавата не е никак малка. А тази помощ рано или късно ще спре. Като ги зареждате с 3.7 киловата - това е цяла нощ. Не се заблуждавайте от рекламите за 1000 км пробег и зареждане за 6 минути. Една специализирана зарядна станция за 100+ киловата зарежда по-бързо, но къде е? Някой опитвал ли е да вдигне кабела за зареждане на такава станция? Че той тежи твърде много, защото е със собствено охлаждане. А някой замисля ли се, че оптималното зареждане е при определена температура на батерията. И още колко много подробности има, които се спестяват на хората. Но остава вярата, че са полезни за климата. Да, ама не. Само за производството на батерията отиват 3 пъти повече врезни емисии, отколкото за цялата кола. Ами някой сеща ли се, че батерията се зарежда само до 1000 пъти. А след това кой ще я рециклира? А компонентите за създаването на батерия? Това са редки елементи, които имат ораничен добив и производство. А цената на нова батерия след тези 1000 цикъла? Дори и LED-фаровете на новите коли стигнаха 4-цифрени суми, защото не се ремонтират. Сменя се целия фар, не крушка H7, H4 или подобни. Между другото, умишлено забравяните генератори за Браунов газ си работят перфектно. И ги има в продажба от много години. Технологията е почти елементарна. Почти, защото трябва да се пренастрои ъгъла на запалване, да се постави втори алтернатор, и, разнира се, да наливате вода. В България са популярни такива устройства с големината на един акумулатор, а в САЩ са популярни тези с форма на буркан. По света има демонстрации как и кораби, и самолети се движат с вода за гориво. Но нали на всички е ясно, че с евтината вода някой няма да печели достатъчно. Отделно от това руснаците изкупиха старите нефтени кладенци, експлоатирани и изпразнени от американците. Причината е проста - след десетина години тези кладенци се сяамонапълват, защото нефт под земята има в огромни количества. А причината е в заблудата, че нефтът се получава от органични фосили. Да, ама не. Та така за ограниченията. Сега очаквам да се въведе планираното драстично намаляване на скоростта на движение по пътищата. Това ни чака. Въпреки че на всеки поне малко мислещ му е ясно, че при движение с ниска скорост изхвърлянето на вредни газове е в пъти по-голямо, отколкото при движение с 90 км и оптимален температурен режим на двигателя. Ще си караме на първа, втора, трета предавка, и ще вярваме, че сме еколози.
В момента самолетните горива и всички части и консумативи за въздухоплаването са освободени от мита, акциз и ДДС. Като им сложат мито, акциз и ДДС ще стане по-изгодно да си хванеш влака за късо разстояние, защото ще има голям отлив на пътници за тези кратки полети и за останалите упорити ползватели цените ще станат поне двойни. В момента цената на горивото е около 30% от цената на самолетния билет. С двойно поскъпнало гориво, цените на билетите ще се вдигнат поне с 40% само заради горивото и с още поне 60% заради отлива на пътници.
Гледам тук някакви коментират без да разбират. Първо говорят за кратките полети, това са тези под 1 час. Не знам колко от вас пътуват със самолет от София до Варна или Бургас, но аз пътувам редовно, защото никой не може да ме накара да си изгубя 4 часа от времето в кола. Кратките полети са супер, защото за половин час прекосяваш цяла България. Който е беден, да си пътува с кола.
Че то като се замисля с кола ако си сам даже няма да е много по-евтино. София Бургас го виждам едни 30-50 литра гориво, в зависимост от кой колкото настъпва.
И кажи сега колко време ти отнема да пътуваш със самолет от София до Варна/ Бургас? Времето е в полза на автомобила или автобуса, защото: 1. Плащаш билет около € 50 минимум. 2. Време за security check ... поне 30 мин. Преди полет, изход от входа до изхода или ако имаж багаж и такси от/до точка А/Б. Със дамолет полета е 40 мин. Да, с кола е 4 часа, с автобус поне 5 часа. Когато изчислиш времето ще видиш, че то е в полза на автомобила/ колата. Плюс това можеш да тръгнеш когато си поискаш, докато полета е един на ден или няколко на седмица късно вечер или рано сутрин. Успех
Колко често си летял? Преди ковид зачестиха моите полети, полетът в 21:30, аз в 20:30 ставам от дивана. Живеейки на центъра във Варна. В Софи, разбира се, ще бъде малко по-различно, но максимум процедурата отнема час и 30 мин, ако има задръствания или живееш мнооого далеч. Топа е този транспорт, а особено с нискотарифни компании като райънеър откъм спестяване на време няма равно. Вече дали е екологично чисто, не мога да преценя.
Green peace е Терористична организация и трябва да се забрани. Това са лицемерни терористи. Те самите летят на самолети, корабите им са дизелови, и Сорос им плаща много добре. Ама браво на Путин, опитаха се тези еколози да превземат една руска нефтена платформа в Северно море преди години. Путин им прати специални части. За броени минути ги пребиха, упаковаха, и в Руски затвор с вазелин. От тогава Green peace не са и помислили да кажат нещо за Русия. А Запада им слугува на тези тъпанари.
Нали знаеш, че всяка кауза има нужда от финансиране преди всичко. А където има финансиране обикновено има и самообслужване. Е оная цоцолана шефката от блм отде е взела милионите за палата, в който живее? Дали ще е метоо, дали блм, дали ще са грийнпийс, дали ще е спасяване на мигранти няма значение. Важното е парите да се въртят.
"от самолети на влакове..." Малко е, Greenpeace! Айде обратно в пещерите! И никакъв петрол, газ, ток и други изгъзици! Само палта от овча вълна за вас! Ще гледате овце до пещерите, ще берете диви плодове и ще живеете екологично! М.а.м.к.а ви, ненормалници!
Полетите със самолет трябва да поскъпнат и да са достъпни само за бизнесмени и богати, а бедните да се насърчат да се придвижват с колелета и да живеят на фургони в близост до месторабота.
Вместо да ги забравяме, защо не ги направим електрически?
Защото законтие на физиката са ПРОТИВ. 20г как ги правят тези електрически самолетчета и освен играчки с мизерен обсег друго няма. И няма и да има.
Абе, китайците направиха самолет на нафта, имат един кютюк със слънчеви панели - бая време се задържа във въздуха, ама още не пригоден за масовата гражданска авиация и да е способен да лети при различни метеорологични условия.
В началото на миналия век, братя Райт летят 100на метра с некво недоразумение, което приемаме за самолет. Очевидно с примитвни престави за аеродинамика, с никакви мотори и т.н. леят 100м. След 10г има купища бойни самолети. След още 10г още повече + съвсем прилични пътнически, пощенски, циркови и квото се сетиш още. А тука при всички те знания 20г как постоянно показват някакви портотипи на такива самолети и сичко си остава до там. Извод? Ми не става на батерия, няма добра батерия , това е. ---------- Освен с дизел, самолет може да лети и с парен котел + парна машина и това е правено. А бая време да седи у въздуха може и хвърчило, не е нужно много да се ветрееш.
абе аз да питам тия рзни педерасти НПО и тем подобно грешки на природата... за 6 7 часа колко ток ще изхарчи тоя влак произведен от въглища и метан... спрямо кетосин за 30 мин на самолета.. ваща мама малоумна загубена.. и сега как се придвижват хорта от летищвто ковто е в 5-те най големи града в страната до всички други населени места в същата страна да не ходят пеша.. мамицата ви малоумна педалска алчна и арогантна... климатични изнудвачи и тем подобна паплач
Първо забранете полетите с частни самолети и космически ракети на свръхбогатите ненормалници, оядени като самодоволни шопари...