"Грийнпийс": Трябва да забраним кратките полети и да преминем от самолети към влакове

Декарбонизацията на градовете минава през изцяло нов подход към транспорта, той да е достъпен за всички, включително трудно подвижни и с ниски доходи, казва Лорелей Лимузен

Обратно в новината

Коментари - "Грийнпийс": Трябва да забраним кратките полети и да преминем от самолети към влакове | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Комунягите обичат да забраняват. Марш, у лево!

На Грийвпийс да им пийсна на болните мозъци. Видът на тая Лорелай е достатъчно показателен докъде им стига капацитета на активистчетата. Сигурен съм че е веганка, ходи с памучни шалвари,кара велосипед през зимата, носи обички от евтини грозни мъниста и ходи на уроци по йога.

Що така на час по лъжичка. Никакви влакове ,коли ,кораби. Ще замърсяват те. Може само велосипеди и рикши ,ама само за най богатите, че производството им е много мръсно. Само пеша. Коне и други ездитни животни са забранени, че много метан правят и няма да се ходи всеки ден щото и обувното производство е мръсно. Боси може след като платиш такса запрашаване разбира се

МНОГО МИ Е ИНТЕРЕСНО, КАК СЕ СТИГА ОТ БЪЛГАРИЯ ДО ГЕРМАНИЯ С ВЛАК? АМАН ОТ ИДИОТИ ЕЙ

Какво си играете на дребно?! Направо да се върнем в пещерите!

Най-добре направо с кон и каручка, така е най-екологично. Аз предлагам направо да се върнем да живеем в 50-те години на миналия век. Като гледам и икономиката и здравеопазването натам сме тръгнали.

А да пръцкаме ше разрешават ли или?!

Зеленищата сега се правят на ощипани, но много пъти са протестирали и срещу изграждането на високоскоростна(1) ж.п. мрежа в Европа. (1) Влак, който се движи със скорост по-висока от 200 км/ч. Да не се бърка с т.нар. "скоростна" ж.п. мрежа в бг – влак, който се движи с някаква скорост.

Дайте направо да се забранят пътуванията. Само до работа и обратно и по една крушка в апартамент. Що ли все повече вървите към идеите на червените кхмери ?

Тези съм ги признал! Дали си дават сметка, че там където най-често се ползват кратки полети, алтернативите са или парни локомотиви (Африка, Индия, Пакистан, Бразилия... или никакви -Канада, Сибир, австралийската пустиня... Няма по вредно нещо от деен, корумпиран глупак.

Като дете съм пътувал. Точно за три дни се стигаше тогава. Пълна мизерия

Бъдещето е използването на светлината и ядрени двигатели ,ако се сложат във влак е добре по сигурно е от автобус.

Като прочетох кои са спонсори и започна да свети аварийната крушка. Тези живеят в други измерения.

Най добре да преминем към транспорт с каруци, коне, катъри и магарета. В същото време най богатите хора по света, които съставляват 1 - 2% живеят в такъв лукс, че едно такова у.родче замърсява планетата, колкото хиляди бедни. Тия богати у.родчета отиват с огромните си яхти, хеликоптери и самолети навсякъде, където им скимни да си разходят залоените ауспуси. Ако можеше и до тоалетната с хеликоптера, но засега не може, може би по нататък да го измислят проклетниците.

А не е ли по-добре да забраним първо космическите полети за развлечение на свръхбогати ненормалници, за които човечеството е само гориво за играчките им? Пълни ненормалници и боклуци.

Ако съм враг на запада и искам да го унищожа, няма да купувам западни политици (това са абс негодни калинки, па и твърде алчни). Просто подхвърлям кинти на зелените, създавам зелена религия и после западняците сами и с песни се връщат в каменния век. Изобщо тази "зелена" истерия прилича на изключително умна, диверсионна война при която врага се самоунищожава сам. Някой е организирал "зелена" отговор на "демократизирането". Кой да е този някой? Обидени на запада, зарад изкл му наглост май има много.....

Явно пак са им дали някой и друг лев на залените. След като лайнира в Европа (вж цена на газ), сега трябва да се нагнетява истерията. А идва и зима. Да видим след някой месец.

https://www.google.nl/amp/s/amp.theguardian.com/environment/2014/jun/23/greenpeace-defends-top-executive-flying-to-work

Абе тези луди ли са. Кой има време да пътува по 2 дни като може да стигне за 2 часа. И цените на самолетните билети вече са достъпни.

Хайде всеки сам да си решава как да пътува, а? Бедните в Западна Европа не могат да си позволят да се качат на вкал, защото е ужасно скъп!!! Тук е евтин и е символ на социално несправящи се само защото се краде! НПО-тата имат право да дават мнения, но е и да диктуват! Всеки да си знае гьола!

В началото на 20-ти век ДВГ спасява големите градове от еко катастрофата свързана с планините конски лайна от каруци и файтони.

Чудесно, но защо се целите в публичния самолетен транспорт, където се превозват минимум 200 души на веднъж, а не се целите в хилядите частни сабмолети, в които една кифла или един кифльоч с по двама трима души екипаж топ, летят от само щото им е омръзнало да ядат Тако в Маями , а им се прияло паста във Флоренция. А какво да кажем за отявлените активисти Лео Дикаприо , бившия принц Хари , Ал Гор , Безос и подобните, които палят частни самолети и огромни яхти, само за да си разходят да се покажат за два часа на поредната конференцийка за климата? Да не започваме с куклата Грета, която щастливо набива веган фаст фууд боклуци,, опаковани в три слоя найлон и пластмаса, сърдито размахвайки пръст, как сме й ограбили бъдещето

Простосмъртните нямат явно такива нужди! Кофти работа :) Едно НПО да няма право да се разпорежда....до къде я докарахме само ;)

Веднага хванете влака от София за Скопие !

влаковете с какво ще се движат, със слънчева енергия ли? И в мрачни дни няма да пътуват. А двигателите/преобразувателите им дали ще се произвеждат по незамърсяващи технологии? Или ще стане малко като с батериите за електромобилите.

Уроците по хюман дизайн пропущи

само с плуване. Щото и пластмасите са вредни, и дървета не бива да се секат. Абе, първобитна идилия.

Както ЕС Комисарката летя преди дни Виена Братислава по въздух 40 км! С правителствен джет!

С файтони ще излезе по-зелено ...

не може! Животинската тяга при работа отделя много метан, а той е вреден и замърсява околната среда.

И да се ч..каме само по веднъж месечно, че иначе не е екологично и хигиенично...

да станат недостъпни.

Първо забранете полетите с частни самолети и космически ракети на свръхбогатите ненормалници, оядени като самодоволни шопари...

абе аз да питам тия рзни педерасти НПО и тем подобно грешки на природата... за 6 7 часа колко ток ще изхарчи тоя влак произведен от въглища и метан... спрямо кетосин за 30 мин на самолета.. ваща мама малоумна загубена.. и сега как се придвижват хорта от летищвто ковто е в 5-те най големи града в страната до всички други населени места в същата страна да не ходят пеша.. мамицата ви малоумна педалска алчна и арогантна... климатични изнудвачи и тем подобна паплач

Трябва да забраним греенпиис и всичките зелени боклуци !

Вместо да ги забравяме, защо не ги направим електрически?

Полетите със самолет трябва да поскъпнат и да са достъпни само за бизнесмени и богати, а бедните да се насърчат да се придвижват с колелета и да живеят на фургони в близост до месторабота.

"от самолети на влакове..." Малко е, Greenpeace! Айде обратно в пещерите! И никакъв петрол, газ, ток и други изгъзици! Само палта от овча вълна за вас! Ще гледате овце до пещерите, ще берете диви плодове и ще живеете екологично! М.а.м.к.а ви, ненормалници!

Защото законтие на физиката са ПРОТИВ. 20г как ги правят тези електрически самолетчета и освен играчки с мизерен обсег друго няма. И няма и да има.

Абе, китайците направиха самолет на нафта, имат един кютюк със слънчеви панели - бая време се задържа във въздуха, ама още не пригоден за масовата гражданска авиация и да е способен да лети при различни метеорологични условия.

Green peace е Терористична организация и трябва да се забрани. Това са лицемерни терористи. Те самите летят на самолети, корабите им са дизелови, и Сорос им плаща много добре. Ама браво на Путин, опитаха се тези еколози да превземат една руска нефтена платформа в Северно море преди години. Путин им прати специални части. За броени минути ги пребиха, упаковаха, и в Руски затвор с вазелин. От тогава Green peace не са и помислили да кажат нещо за Русия. А Запада им слугува на тези тъпанари.

Сега ако погледнеш без очила, няма да видиш никакви точици. Проблема е решен!

В началото на миналия век, братя Райт летят 100на метра с некво недоразумение, което приемаме за самолет. Очевидно с примитвни престави за аеродинамика, с никакви мотори и т.н. леят 100м. След 10г има купища бойни самолети. След още 10г още повече + съвсем прилични пътнически, пощенски, циркови и квото се сетиш още. А тука при всички те знания 20г как постоянно показват някакви портотипи на такива самолети и сичко си остава до там. Извод? Ми не става на батерия, няма добра батерия , това е. ---------- Освен с дизел, самолет може да лети и с парен котел + парна машина и това е правено. А бая време да седи у въздуха може и хвърчило, не е нужно много да се ветрееш.

Гледам тук някакви коментират без да разбират. Първо говорят за кратките полети, това са тези под 1 час. Не знам колко от вас пътуват със самолет от София до Варна или Бургас, но аз пътувам редовно, защото никой не може да ме накара да си изгубя 4 часа от времето в кола. Кратките полети са супер, защото за половин час прекосяваш цяла България. Който е беден, да си пътува с кола.

Че то като се замисля с кола ако си сам даже няма да е много по-евтино. София Бургас го виждам едни 30-50 литра гориво, в зависимост от кой колкото настъпва.

Нали знаеш, че всяка кауза има нужда от финансиране преди всичко. А където има финансиране обикновено има и самообслужване. Е оная цоцолана шефката от блм отде е взела милионите за палата, в който живее? Дали ще е метоо, дали блм, дали ще са грийнпийс, дали ще е спасяване на мигранти няма значение. Важното е парите да се въртят.

А че общественият транспорт дори в прехвалената Германия е пълна скръб, че и бачка на загуба, това някак си винаги забравят да го споменат.

В момента самолетните горива и всички части и консумативи за въздухоплаването са освободени от мита, акциз и ДДС. Като им сложат мито, акциз и ДДС ще стане по-изгодно да си хванеш влака за късо разстояние, защото ще има голям отлив на пътници за тези кратки полети и за останалите упорити ползватели цените ще станат поне двойни. В момента цената на горивото е около 30% от цената на самолетния билет. С двойно поскъпнало гориво, цените на билетите ще се вдигнат поне с 40% само заради горивото и с още поне 60% заради отлива на пътници.

И кажи сега колко време ти отнема да пътуваш със самолет от София до Варна/ Бургас? Времето е в полза на автомобила или автобуса, защото: 1. Плащаш билет около € 50 минимум. 2. Време за security check ... поне 30 мин. Преди полет, изход от входа до изхода или ако имаж багаж и такси от/до точка А/Б. Със дамолет полета е 40 мин. Да, с кола е 4 часа, с автобус поне 5 часа. Когато изчислиш времето ще видиш, че то е в полза на автомобила/ колата. Плюс това можеш да тръгнеш когато си поискаш, докато полета е един на ден или няколко на седмица късно вечер или рано сутрин. Успех

Поредната стъпка в посока ограничение на придвижването. Нали и електрическите коли се лансират именно с тази цел - хората да не са мобилни. Малките модерни електрически коли имат до 150 км пробег, а през зимата доста по-малко. Цената им дори в Европа, и то с 10 000 евро помощ от държавата не е никак малка. А тази помощ рано или късно ще спре. Като ги зареждате с 3.7 киловата - това е цяла нощ. Не се заблуждавайте от рекламите за 1000 км пробег и зареждане за 6 минути. Една специализирана зарядна станция за 100+ киловата зарежда по-бързо, но къде е? Някой опитвал ли е да вдигне кабела за зареждане на такава станция? Че той тежи твърде много, защото е със собствено охлаждане. А някой замисля ли се, че оптималното зареждане е при определена температура на батерията. И още колко много подробности има, които се спестяват на хората. Но остава вярата, че са полезни за климата. Да, ама не. Само за производството на батерията отиват 3 пъти повече врезни емисии, отколкото за цялата кола. Ами някой сеща ли се, че батерията се зарежда само до 1000 пъти. А след това кой ще я рециклира? А компонентите за създаването на батерия? Това са редки елементи, които имат ораничен добив и производство. А цената на нова батерия след тези 1000 цикъла? Дори и LED-фаровете на новите коли стигнаха 4-цифрени суми, защото не се ремонтират. Сменя се целия фар, не крушка H7, H4 или подобни. Между другото, умишлено забравяните генератори за Браунов газ си работят перфектно. И ги има в продажба от много години. Технологията е почти елементарна. Почти, защото трябва да се пренастрои ъгъла на запалване, да се постави втори алтернатор, и, разнира се, да наливате вода. В България са популярни такива устройства с големината на един акумулатор, а в САЩ са популярни тези с форма на буркан. По света има демонстрации как и кораби, и самолети се движат с вода за гориво. Но нали на всички е ясно, че с евтината вода някой няма да печели достатъчно. Отделно от това руснаците изкупиха старите нефтени кладенци, експлоатирани и изпразнени от американците. Причината е проста - след десетина години тези кладенци се сяамонапълват, защото нефт под земята има в огромни количества. А причината е в заблудата, че нефтът се получава от органични фосили. Да, ама не. Та така за ограниченията. Сега очаквам да се въведе планираното драстично намаляване на скоростта на движение по пътищата. Това ни чака. Въпреки че на всеки поне малко мислещ му е ясно, че при движение с ниска скорост изхвърлянето на вредни газове е в пъти по-голямо, отколкото при движение с 90 км и оптимален температурен режим на двигателя. Ще си караме на първа, втора, трета предавка, и ще вярваме, че сме еколози.