Коментари - "Голямата тройка от Детройт" трябва бързо да напусне китайския пазар | business.dir.bg
назад

"Голямата тройка от Детройт" трябва бързо да напусне китайския пазар

Големите американски производители на автомобили трябва да насочат своите усилия най-вече към увеличаване на продажбите си на пазари, които са по-печеливши за тях

Обратно в новината
| Редактор : Надежда Христова

Коментари - "Голямата тройка от Детройт" трябва бързо да напусне китайския пазар | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Веднага щом стана президент Байдън отмени всички санкции и мита на Тръмп по отношение на Китай, а сега преди изборите за президент на САЩ ги връща за да използва ноухауто на Тръмп за да си вдигне рейтинга. Записвайте се за канала ми в телеграм ППРАЗУМ с латински букви за да ми помогнете да направя България нормална просперираща и модерна държава която работи за народа и в която няма насилие, няма разделение и омраза и всички сме равни. Не хапе, не боли, нищо не ви струва. А ако спечеля аз печели цял народ, а ако загубя печелят само мутрите.

те ако напуснат Китай и най-вероятно ще фалират, кой купува американски коли освен в Северна Америка? в Европа никой, в Азия и там умряха, освен Китай

Китайските коли са по евтини понеже след американските санкции китай прави от чипове до батерии. Те не искат да зависят от САЩ. Имат супер коли по 30к долара, но разбира се ЕС не разрешава да се внасят нормално в Европа. И затова плащаме по 40к евро и нагоре за Шкоди. Да му мислят потребителите

Всичките ти постове са глупости. Байдън остави всички санкции и сега налага нови. И никой не иска да ти се записва в тъпия канал. Чупка.

Че отиди до Сърбия и си купи, бе. Толкова са качествени, че всеки в Китай който изкарва повече от $1000 на месец купува Волцваген или Ауди. Целия руски пазар е от китайски коли в момента, гледай какви клипове с кошмарни изживявания пускат руснаците.

Монополисти са в Северна и Южна Америка. Пазар по-голям от целия ЕС. И германците внасят коли в САЩ без тарифи, ако им наложат тарифи както Тръмп се беше заканил, германските коли в САЩ ще паднат на половина.

Всички технологии на китай са им ги дали САЩ. Само Тръмп им го ограничи, но щом Байдън дойде на власт веднага махна ограниченията. Тръмп само с ограниченията на Хуауей направо ги закопа. а какво остава ако наложат на китайците санкции като тези които са сложили на Русия, ще се върнат в каменната ера, понеже сами нищо не могат освен да крадат. Преди САЩ да им дадат всичко това което има Китай днес китайците само крадяха каквото могат и правеха абсолютни сакатлъци. Не случайно икономиката на Китай и икономиката на САЩ са едно и също Записвайте се за канала ми в телеграм ППРАЗУМ с латински букви за да ми помогнете да направя България нормална просперираща и модерна държава която работи за народа и в която няма насилие, няма разделение и омраза и всички сме равни. Не хапе, не боли, нищо не ви струва. А ако спечеля аз печели цял народ, а ако загубя печелят само мутрите.

Пак те записах бе загубеняк хахаха. Яко си прост Тоя е модератора на дира който пише глупости под всеки мой коментар защото в понеделник ще го уволнят дисциплинарно, за това че ми е блокирал айпито, трие постовете ми, пише глупости под всеки мой коментар и ме псува. Ето пак ми изтри поста тоя глупак. Ще триеш до утре бе загубенат, после тебе ще те изтрият. Пиши колкото можеш че ти е за последно. А хората се записват за канала ми защото не са малоумници които да ти се връват на глупостите. Записвайте се за канала ми в телеграм ППРАЗУМ с латински букви за да ми помогнете да направя България нормална просперираща и модерна държава която работи за народа и в която няма насилие, няма разделение и омраза и всички сме равни. Не хапе, не боли, нищо не ви струва. А ако спечеля аз печели цял народ, а ако загубя печелят само мутрите.

Преди 50-на години Запада тръгна към Китай... с надеждата че ще превземе пазара който,покрай реформите на Дън Сяо Пин, тамън взе да се разраства, само че греда, китайците позволиха на всички мераклии да наемат работници по местните правила, да произвеждат по местните правила... и да се разпореждат с печалбата си по местните правила, сиреч принудиха Запада да реинвестира печалбите си в местното производство, и така китайците заформиха спиралата по която, тези които смятаха да прематнат Китай, започнаха да влагат пари в развитието на китайската икономика, и не Запада, нямаше мерак да предоставя технологии на Китай, та и затова през 1983-а Китай започна да инвестира в Тайван, едно че китайците винаги са смятали че е по лесно да се обединят икономически с "отцепниците" , и второ така придобиха водеща роля в увеличаването на достъпността на "високите" технологии на потребителите по целия свят. Та и затова сега ситуацията с чуждестранните производители в Китай е като в баснята за маймунката, фъстъците и кратунката;)

Въх! Това бе било добра възможност за ВАЗ и Москвич да навлязат дълбоко на китайския пазар.

Собствениците на китайски автомобили могат да срещнат три основни проблема по време на работа. Те включват склонността на автомобилите към корозия, трудности с окачването и кардана. Какви проблеми очакват собствениците на автомобили от Китай, струва ли си да ги купите?

Абе маймун, само с едни пикапи не става бе каиш. Обонго ги спаси да не фалират преди няколко години, после китайците били комунисти. А с банките как беше 2008 бе каиш напушен?

Покупателната способност на средностатистическия западен работяга пада. Тези не са наред с главата

Американските боклуци сами подядоха своята индустриална мощ. Загубиха пазарите си, загубиха технологичното превъзходство, разрушиха устоите на долара като световна валута. Което сам си направиш, никой не може да ти стори. Да заповядат със скъпите си автомобили на избушения европейски пазар, ха ха ха, ама ако може още няколко години да сриват европейскта икономика, ХА ХА ХА ХА

Как събра толкова глупости в едно изречение, не знам. Ама русофилските мозъци не могат пишат или да четат постове с повече от 10 думи. И как спаси Обонго авто индустрията? Даде им 80 милиарда по време на най-голяма световна финансова криза от последните 50 години. И те върнаха 71 милиарда. Форд даже не взеха пари. Американската авто индустрия е най-малко субсидирана в света. Пусни си един гугъл за Европейския Съюз. А китайската авто индустрия е най-най-субсидирана в света. ВСИЧКИТЕ им автомобили се продават на загуба. Печалба правят само от субсидиите.

Казваш, доларара се крепи на американското производство на автомобили? Само селскостопанския щат Калифорния, преди началото на войната, имаше 2,5 икономики на Русия. От крави и портокали.

трябва да знаеш, че с всяка "партида" качествоо се подобрява, имам наблюдения върху някои специфични производства.

На 2-3 километра от крайбрежието започва пустинята! LA периодично страда от недостиг на вода.. до степен, че е забанено да събираш дъжовна вода, вместо тя да отива в обществените резервоари... Та за какво селско стопанство говориш?

Петродоларът гушне ли букета, съвсем скоро след това и печатницата го гушва... Саудитска Арабия, преди седмица, нанесе чутовен удар в това отношение и търгува нефта си вече в юани... Моентално изкопаха някакво древно видео, че видите ли, при подготовката на атентатите от 11.09.2001 г. МАЙ участвали и саудитци...

Нормално е фалитът на Детройт да бъде последват от банкрут и на Триото автопроизводители от сащско :) не са конкурентноспособни: нити като цеба, нито качество !