Коментари - Гласовите помощници навлизат в автомобилите | business.dir.bg

Коментари - Гласовите помощници навлизат в автомобилите | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

електрогорива

То не ми стига нон-стоп жена ми, ами пък и гласов помощник ...

" Т. нар. електрогорива са синтетични горива, за чието производство се използва водород, добиван от вода и "зелено" електричество, към който се добавя въглероден диоксид. "

Карам си старото но надеждно Терано и да си гледат раоотара

ТЪПАНАР НА КВАДРАТ СИ

Преди малко си поръчах марули, репички, зелен лук и краставица от Амазон, донесоха ги 30 минути, свежи са ще пийна една чилийска мускатова ракия Писко с тях.

Басирам се, че колите вече ще има пол. Кола с "Алекса" за жени и кола без "Алекса" за мъже. Просто жените се свикнали да си намилат една на друга без да се слушат много задълбочено, а мъжът ще се раздвоява между трафика и досадната мелница, докато му я изкормят в някой сервиз.

Всеки един гласов помощник, било в кола или у дома прави само едно : ПОДСЛУШВА

Сериозно?! Вие имате ли идея какво е Алекса бе дебили???

Както си карате, да мчуете гласът на жена ви да пита "Къде си тръгнал, бе?" "Коя е тая до тебе?" "Веднага да се връщаш и да купиш памперс и хляб, че свършиха" или "Какво криеш в жабката и под седалката, а", "Чии са тези бикини!" и т.н. Това си е направо тормоз и домашно насилие, братче.

аз такоф глас имам веднага щом жената се качи у колата.... и тва е още мнооого преди амазона да съществува даже

Има една разумна граница на увеличаването на приложението на нови технологични удобства и възможности при рутинни дейности и прекомерното им въвеждане, мисля аз. Спомням си как преди години, като избирахме например нови пералня и сушилня в магазина, жена ми се спря на един комплект - най-модерните (stainless steel washer and dryer) и започна да ми обяснява защо точно тях трябвало да вземем (и ги взехме). И между другите качества тя изтъкна, че имали и часовник и изпълнявали различни мелодии?!? (Подобно нещо ми каза и когато взимахме други кухненски уреди (печка) И аз тогава й казах, че аз мога да преживея, ако печката или пералнята не са уредите, от които да слушам любимата си музика, или да проверявам И от тях колко е точно часът в момента (а тя се смееше). Жена ми още не знае функцията на някои от копчетата в колага й, която кара няколко години… А когато се касае пък до шофирането, до рутина, която е свързана и със сигурността (здравето и живота) - твоя, на останалите ти спътници и участници в движението тези неща са още по-важни за правилна преценка. И защото човек така е устроен - мозъкът му, че може да изпълнява ограничен брой операции и неща едновременно достатъчно добре, вкл. в силно ограничени (малки) отрязъци от време. Много сериозни анализи и изследвания в мениджмента например са стигнали до извода, че и най-добрите мениджъри не могат да управляват ефективно и пълноценно, ПРЯКО (НЕПРЕКЪСНАТО )работата на повече от 3 до 5 души (свои помощници, сътрудници, подчинени…) Ако те са повече просто ефективността рязко спада! (Можем да заменим мястото на тези въпросни 3-5 души с (нови) 3-5 нови функционални възможности при управлението на автомобила, или “посоки” за мисълта - времето (информация за него), маршрута, комуникации - телефон, съобщения, музика, информация за трафика по маршрута,…, извънредни съобщения. А на всичкото отгоре хората сме (много) различни - умни и глупави, ниско и високо образовани и необразовани, (емоционално) интелигентни или не, здрави или с различни болести и форма, които се отразяват не само на прфлексште при шофиране, но и на степента и бързината на възприемчивост, …, колебливи или решителни до самоуверени и не напълно концентрирани и адекватни. И тук изобщо не искам и да начевам темата за възможностите за нови възможности и за злонамерени намеси. Тоест - от тази гледна точка щофирането може да се превръща и в своего рода тест за умения и интелигентност при новите модели при различните шофьори, в допълнително и често неосъзнато предизвикателство за шофьора (и спътнизите му), чийто ефект върху основното - безопасността на движение не е еднозначен! Защото понякога уж правим нещо за добро и улеснение, а се причиняват непремислени беди.

Нищо повече от поредния източник на проблеми в повече. Колата трябва да вози и толкоз! Електрониката само до двигателя мола, и то само защото с механично управление на ъгъла на запалване и горивните смеси не става качествено. Всичко останало е в повече

Шофьорът трябва да е концентриран изключително върху шофирането и сигурността и безопасността, когато управлява автомобила. И всички фактори, които биха могли да нарушат концентрацията му и могат да бъдат отстранени или предотвратени би трябвало да са елиминирани! (Като това може да прави и самия шофьор, доколкото е разумен и адекватен)! И това важи осоцено при движение в град, населено място или натоварен трафик, където се извършва най-вече шофиратето (и затова и движението е най-натоварено там)!

Колкото по бъкани с такива гадости стават колите толкова по кратко изкарват, ново БМВ или Мерцедес от по високите нива трудно откарват повече от пет години, някой не успяват да покрият гаранцията даже въпреки че струват колкото къща.

От Германия. Като оставя отворена врата или капаци отворени, псуваше нещо на дойчерски. Днес имам последен модел Хонда акорд и ....няма GPS. Било екстра. Т.е. още $1000.00 за умна сФирка. По никакъв начин не мога софтуерно да изключа радара за близост и ТРИ ПЪТИ колата сама наби спирачки. Защото е пълно с радиосмущения от нисоковолтово електричество и всякакви предаватели. Имах късмет и трите пъти че нямаше някой близо зад мен.

Автомобилите са единият край на ДЪЛГА ХРАНИТЕЛНА ВЕРИГА. Производители, дилъри, ФИНАНСИРАНЕ, регистрация, ЗАСТРАХОВАТЕЛИ, АДВОКАТИ, сервизи и т.н. И всички са отворили гладни уста като акули....

Тойота и Хонда. Може сам да си сменяш маслото. Смяна на масло, навиване на гориво и каране. Хонда дава 160000 км без сервизно обслужване на моторите си. Лексус на Тойота задмина Мердседес и BMW. Не предлага върхови модели, но гарантира поне 15 г безупречен живот на колите а половин милион километри са стандарт за живота на Лексус. Лендкрузър на Лексус е Легенда и особенно модела от началото на 2000-те си държи жестока цена.

През 2006г нямаше портативни GPS устройства. Монополист бе GPS -а на Microsoft инсталиран на лаптоп. Карам значи аз и ми звъни бившата. През това време GPS-а ми дава указание да завия. Естественно мекия глас на Samantha. И като се почна по телефона: - Коя е тази там с тебе, бе? Ти стопаджийки ли качваш, бе? Е, разведох се. Щастливо.

Биг брадър от всекъде!

Тичам за хартия..доака ми се.,Дебилизъм в действие. Това не са автомобили ,а движещи се мултимедии. Не стига останалата кретения ами сега и това.Не съм се залетял за БМВ ама хич.Тази марка пропада главоломно. А наличието на Алекса предполага постоянна връзка с интернет.Било от телефона или от самата кола. VW наслагаха едни кретении също.Собствениците на по новите модели знаят.Видиотяването на оФцете върви по план.

и в телефоните са навлезли от 10 г и какво от това... безмислени функции

Електрониката на Алекса тия от БМВ вероятно ще я шибнат в резервоара или в батериите. Уникални смутове.

Ква е? НеквА мръсница ще е!