Коментари - Моди откри жп линия с 36 тунела и 940 моста, свързващ Кашмир с равнините на Индия (снимки) | business.dir.bg

Коментари - Моди откри жп линия с 36 тунела и 940 моста, свързващ Кашмир с равнините на Индия (снимки) | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

се изпълняват само заповедите на Боко и Шиши

Ехаааааааааааа...тук докато се построи 270 километра жп линия то сигурно първите и 5 км ще са отнесени от Португалците с виолетовите венци за вторични суровини...

Чувате ли бе за 5 милиарда са построили 36 тунела и повече от 940 Нашите 5 милиарда от КТБ къде потънаха така и не се разбра.

...и 270 километра жп линия...

Поне ... един кенеф има ли по таз линия, или ... пак до стените ще катраньосват мингианите?

В България 5млрд. долара няма да стигнат да се довърши Хемус.

Цинга Манга. Не знам кви влакове и тунели, ама индианците са си баши диви мангали бетер животни.

А как ще мирише в този влак, бедна ви е фантазията. Носете си противогаз ако ще се качвате.

Щото в нашите влакове на пътуват същите миризливи орки като техните и мирише на теменужки, нали? Поме хората правят нещо,развиват се, а тука Ганьо само философства, обеднява и плюе.

Аз вече в българско хранително заведение не мога да вляза мирише само на цигари и електронни фъшкии.

току що влязохме в клуба на най богатите на планетата, след 18 г член на ес и 20 г нато. Само че влизаме с влак, на който онзи ден министъра се хвали, че 340 км софия бургас ги мина за 5.50 м без 36 тунела и 940 моста...... защото се кара направо и по равно.....

И с чисто нови двайсет годишни вагони!

Влакът е накичен като слоница в очакване на пасажерите по покривите на вагоните. Иначе имаме анимация на пътници в седалки, което няма нищо общо с действителността по двама на седалка.

За това са тези войници с калашниците. Докато президента открива линията, всички да се държат културно. Като си тръгне президента, ще се катерят като маймуни и ще акат по пода.

Моди е министър-председател, бе, цървул невеж.

интересно,дали на тези влакове може да се пътува и на покривите на вагоните,което е дългогодишна индийска традиция. По този начин обемът на транспортираните пътници се увеличава почти двойно

Влаковете, които си виждал, претруани с хора са локалните влакове. Те свързват малките селиа с главните градове, малко като метрото в София. Не могат да си позволят да ги изпуснат. Ако метрото беше над земята и тук тези тълпи щяха да се катерят по покривите. Има няколко класи влакове. България като площ е по-малка от повечето индийски щати.

Предполагам, че стандартът им за височина на тунелите е различен, за да могат пътниците по покривите да се снишават преди тунел, а не влака да излезе от тунела като оглозган кочан царевица…

Тя наща магистрала до момента е по скъпа, а още не е пуснат първи лот и няма един тунел.

Дори и изостаналата Индия има по хубави влакове от нас

ако знаеш къде сме от Индия.... срещу нас да бягат, не можем да ги стигнем... а ни остава и много малко време като държава...

пакитата са по ниски от тревата след пердаха, така трябва

Браво и напред Индия!

Ние правим един тунел и след ремонт на ремонта ще удари 1 милиард.

Туй ако беше в България не с чували ами с тирове щяха да крадат.