Моди откри жп линия с 36 тунела и 940 моста, свързващ Кашмир с равнините на Индия (снимки)
Един от най-трудните за изграждане маршрути в света
Обратно в новинатаКоментари - Моди откри жп линия с 36 тунела и 940 моста, свързващ Кашмир с равнините на Индия (снимки) | Бизнес.dir.bg
Коментари
Ехаааааааааааа...тук докато се построи 270 километра жп линия то сигурно първите и 5 км ще са отнесени от Португалците с виолетовите венци за вторични суровини...
Чувате ли бе за 5 милиарда са построили 36 тунела и повече от 940 Нашите 5 милиарда от КТБ къде потънаха така и не се разбра.
Поне ... един кенеф има ли по таз линия, или ... пак до стените ще катраньосват мингианите?
Цинга Манга. Не знам кви влакове и тунели, ама индианците са си баши диви мангали бетер животни.
А как ще мирише в този влак, бедна ви е фантазията. Носете си противогаз ако ще се качвате.
Щото в нашите влакове на пътуват същите миризливи орки като техните и мирише на теменужки, нали? Поме хората правят нещо,развиват се, а тука Ганьо само философства, обеднява и плюе.
току що влязохме в клуба на най богатите на планетата, след 18 г член на ес и 20 г нато. Само че влизаме с влак, на който онзи ден министъра се хвали, че 340 км софия бургас ги мина за 5.50 м без 36 тунела и 940 моста...... защото се кара направо и по равно.....
Влакът е накичен като слоница в очакване на пасажерите по покривите на вагоните. Иначе имаме анимация на пътници в седалки, което няма нищо общо с действителността по двама на седалка.
интересно,дали на тези влакове може да се пътува и на покривите на вагоните,което е дългогодишна индийска традиция. По този начин обемът на транспортираните пътници се увеличава почти двойно
Влаковете, които си виждал, претруани с хора са локалните влакове. Те свързват малките селиа с главните градове, малко като метрото в София. Не могат да си позволят да ги изпуснат. Ако метрото беше над земята и тук тези тълпи щяха да се катерят по покривите. Има няколко класи влакове. България като площ е по-малка от повечето индийски щати.
Тя наща магистрала до момента е по скъпа, а още не е пуснат първи лот и няма един тунел.
Дори и изостаналата Индия има по хубави влакове от нас