Коментари - "Фолксваген" предупреди за още по-голям удар върху производството заради недостиг на чипове | business.dir.bg

Коментари - "Фолксваген" предупреди за още по-голям удар върху производството заради недостиг на чипове | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Поръчайте чипове в Тайван, какъв е проблема.

Германците не моем ги разберем какво чакат..... ДА ОТВАРЯТ ФАБРИКАТА ЗА ЧИПОВЕ И ДА ПОЧВАТ! ТЕХНОЛОГИИ ЛИ НЯМАТ, ИНЖИНЕРИ-УЧЕНИ ЛИ ИМ ЛИПСВАТ ИЛИ ИНВЕСТИЦИИ?????

Те от там са ги поръчали.

И трите неша им липсват. Само дебили мислят, че Германия е още вел7ка сила и икономика....

По-бързо ще пристигнат от Правец

Нямат технология. Дори американците изостават вече от тайванците и корейците. Полупроводниците не са като целите проводници :) . Процес там се развива десетки години, а немците го нямат, понеже винаги им е било по-изгодно да взимат готовите компоненти, а не да ги правят сами.

Е нали във ваксините има?

Vw се оказаха най-иновативната компания в света, успяха първи да въведат абсолютно чисто just in time произво. Просто революционно.

Цената ще е проблем предполагам. Ако китайчетата ги произвеждат на цена 10 единици за чип, невероятно умните и високозаплатени "германци" /турски и др. подобни гастарбайтери/ ще ги произвеждат на цена 100 единици!

Немците са сгрешили като не са развили конкурентна полупроводникова промишленост. Кои са големите компании за чипове, все японски, американски и тайвански.

Ами режете целите проводници на парчета и ще имате много полупроводници бе, фашисти прости.

Това означава, че в новите им модели всичко ще бъде още по-евтино, отколкото сега. Съвсем тел и канап ще станат, дето едно време се подиграваха на японците... И още повече ще почнат да им гърмят екутата, а в същото време една мега 2560 може чудесно цяло бси да управлява, че и двг ако щеш, единствено за хди незнам дали ще е достатъчно прецизна. И струва стотинки клиентска продажна цена....и няма нужда от цели отдели, заети само със скъсяване на програмираният живот на колите им..

Няма да можете да карат сте колите си, понеже ги определяме като стари и замърсяват. А и новите “зелени” дето искаме да произвеждаме в момента ще са кът. Какъв е тоя напън за кастова система?

Искаш да кажеш предимно индийски и китайски.

Каква е тая "мега" бе, мегаразбирачо? Тая, дето чупи двигателите на "евтините" бегачки тип бмв е36 ли? Пълно е с експерти навсякъде.

и като са "се японски, американски и тайвански" защо няма чипове? нали санкциите са само срещу Китай?

и защо няма чипове? нещо санкции, мита, забрани тва онва? германците да питат своя "най-добър приятел" Биг брадър къде са чиповете

Тъй де ама то това му е проблемът на JIT, че като липсва част седиш с ръце в гъжъ и скучаеш. А заплатите и осигуровките си вървят.,

Иска да каже Тексас Инструментс, Феърчайлд, Интел, Тошиба, НЕК, Самсунг, Панасоник и пр. В топ 20 компаниите за полупроводници няма нито китайски нито индийски фирми. Като не знаеш не се обаждай.

като поглдна улиците и паркингите, мисля че следващите 10години няма нижда да се произвеждат още коли!

Можеш да счупиш двигател и с чук, и с програма, и със зле настроени параметри. А като не разбираш, какво имам предвид, по-добре не се изказвай неподготвен. Който не знае какво прави, все нещо друго му е виновно, нали умнико?

Значи някой не си е свършил работата, тия работи не се планират от днес за утре а поне 5 години напред. Но едва ли ще има уволнени менажери.

да се върнем към по-надеждните коли, тези без чипове. Кефят ме корпорациите как лашкат хората в изборите им, и оправдават повишаването на цените на курниците им.

Ако , бяха направили завод в БГ-то.... и Толупа,... го "Обгрижваше" всичко щеше да е ОК,... с "чиповете" ,..НО,..пък щяха да им бъдат "ОПРАСКАНИ"...парите и ТО,... със 200!;)

Ами купете от Алибаба или Ебай...

Страшна рекламна тактика. Прозрачно и елементарно!

Китай са измислили как да се справят с тъпи и марзиливи чинивници. За вътрешният си пазар чипове има, произвеждат автомобили, мобилни алапари и всичко ... Реалната сила са Китай! Какво стана с ББ и други такива комунистически лидери, дето ходят да показват как откриват производства?

В Правец вече и тесли нямат , с какво ще ги издялкат !?

Добре че им каза , те не бяха се сетили !

Г-н Панов, едва ли мега 2560 е подходяща за управление на съвременен двигател, 10-bit ADC не би позволил достатъчно прецизно измерване, а 8-bit PWM едва ли ще осигури прецизна реакция на актуаторите въпреки, че би осигурила достатъчно изчислителна мощ. За двигател отпреди 15 години може да е подходяща, но VW точно за това ги глобиха, че продават стари технологии на нови цени.

Чиповете отидоха във ваксините нали Мангъровци?:)

Да ги правят в Габрово - новият Правец на България.

Целта е, леееекичко да повдигем ценичките и да си избием загубите от скандалите ;-)

90% от търговския флот е с панамски флаг. Да не би действително да мислиш, че тези кораби в действителност са на Панама?

Доста коли не можеш ги помести без чужда помощ :)

Не, вече са в бити в задните части на Ваксърите!!!

Тия като не им вървят продажбите големи тъпотии измислят!! Как не са се сетили да обвинят руснаците, че им съботират производството....

Ние нямаме правителство,тия им е дерт чипа!!!! Я бърже попитайте новите депутати,та белким измислят нещо ново и изхвърлят герб от екрана

Това, че то си слабо информиран не значи, че FW си измислят. За глобалния недостиг на чипове минаха вече поне 20-на статии и той не е само в автомобилнатс индустрия, но също и при производството на компютри, лаптопи, таблети, смартфони, смарт устройства различни от телефони. И между другото сАботирам се пише с А. Наблегни повече на правописа.

И тези като Борисов само се оплакват, ама цените не намаляват.

Ще питаме Роско синоптика за завода

И без това, само боклуци бълвате. Един чип да не дойде в тъпите ви фабрики. Виждали ли сте тъпите си германски дизели с неработещи дюзи-помпи или с премахнат DPF?

Всъщност помпа -дюза нямат от 10-11 години вече. Това, че българския тарикат вместо да смени DPF предпочита да го махне или изкорми / същото важи и за катализатора/ само показва какъв мизерен народ сме.

Това беше просто един пример. Има десетки по-добри процесори, на почти същата цена. Всъщност тя може да се справи с доста неща, по една кола, всъщност с почти всичко около двг, и както казах, с дизелов двигател ще е сложно, просто защото там е нужна наистина страхотна прецизност, поради принципът на работа. На истинските дизели, мерехме ГНП-то с микрометър на гърбичките вътре, за да е сигурно, че е ок. Аз имам перфектно работещ прототип на хидроактивен компютър за Ситроен, който е изцяло моя си разработка, и при това дори не е с 2560, а с осмичка. С това исках да покажа, че статията е изсмукана от пръстите на лявата ръка, и че е просто заявка към "трябва да поевтиним още производството и да вдигнем цената на крайният бокл.ук", каквото за жалост в последните години продават. А тях ги глобиха, защото имаха софтуер за разпознаване на режим на тестване на двигателя, който в реален режим вади съвсем други работи отзад, спрямо тестовият такъв. А и това се знаеше от преди, просто някои "включиха" интригата в подходящият момент. Но това не промени нищо, имам приятели, които обновиха софтуера на колите си, и се оплакаха, че разходът на гориво им се повишил с около 0.6-08 л / 100 км.