Фолксваген очаква продажбите му в Китай да нараснат четири пъти през март

Германският концерн ще инвестира над 4 милиарда евро тази година, като близо 40% ще бъдат насочени към производство на електромобили

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

аз пък очаквам народните каруци да фалират

Silverado
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

КРАТКО И ЯСНО - ФОЛКСВАГЕН Е ВЕЧЕ КИТАЙСКА КОМПАНИЯ И АКО НЯМА ЗАВОДИ В ЕВРОПА, КЪШ!!!!!!!!!!!!!! ДНЕСКА ЧУХ, ЧЕ ИМАЛА 33 ЗАВОДА В КИТАЙ. АМИ, АЙ СИКТИР = ЩОМ СЕ ИМАТ ЗА КИТАЙЦИ, ТАМ ДА СИ СТОЯТ!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Преди 15 год. една шведка в Йотебори ми каза. " Сверигйе ( така казват шведите на Гйотеборг и Швеция) е капут. Тези табели които ги гледаш тук са само пощенски кутии. Всичко се изнесе по Полша,Чехия,Китай,Тайланд,Индонезия"... Сега ..." СААБ" няма, "Волво" е 100% китайски... А в Германия..." Мерцедес"-20 % китайски,...А дали и " Фолксваген" е германска компания...или само пощенска кутия...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

само колите са китайски,камионите,багерите,и друга подемна техника са си шведски.Кштай не може да прави такива качествени неща

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Е да де-багера трябва да " копа" и до 5 метра,ама автомобила трябва да те вози сигурно и с 225км. в час...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Рено купи Волво автомобилите в началото на 90-те и го шътна в края на 90-те на Форд. Защото Нисан бе фалирал и повече бе подходящ Франция да стъпи в САЩ на пазара на тенекии, затворен за Франция от 1968г. Форд съсипа Волво-cars и го хариза на Китай. Чрез Волво Китай стъпи на пазара в САЩ.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Бе то Фолксваген Джета бяха едни от първите западни автомобили произвеждани в Китай... Явно концерна още преди почти 40 години е усетил къде ще се пръкне най-големият пазар за стоката им... а в съседната статия дори Адидас се жалват че от както китайците не им купуват стоката са живи умрели;)

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Помня ги тия Джета. След десетата година ламарината им се свличаше като кожа на змия.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Този Стефан е имал предвид "Фолксваген-България", но мисирките не са го разбрали добре. Ама как звучи, а , "Фолксваген-България".

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

искат само фолцвагени произведени в България,за да видят че плювналиев и боко са велики шамани

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.