Европарламентът критикува плановете на "Фолксваген" за завод в Турция

Решението за местонахождението на новия завод е взето като са нарушени правилата на Европейския съюз

Обратно в новината

Коментари - Европарламентът критикува плановете на "Фолксваген" за завод в Турция | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А защо фирма от ЕС ще строи завод извън ЕС при положение, че освен при нас този завод може да бъде построен в Румъния или Полша? Безработицата в ЕС се върти около 15 %?

Баба Меркел ще си го пусне покрай ушите. Да видим някой ще каже ли нещо. Тук обаче, спазваме закона. И за Южен поток и за АЕЦ-ите... По крещящ пример за двоен стандарт, надали има. Айде, тръгвам, че докараха каталозите на Кауфланд и Лидл...

Европарламентът ще си остане с критиките. "Фолксваген" е частно дружество и ако иска ще направи завод и в Северна Корея! За производителя е важен размерът на печалбата.

Дреме им на шефовете от Фолскваген какво мислят бюрократите от ЕС. Онова което ги интересува е печалбата.

Не чи нещу , ама тия стават като ФАЩ, що са месят в получастен предприемач като Фолцваген? Утре и на нас ши са месят. ЩО НЕ НАПРАВЯТ ПРОБЛЕМ НА ФОРД, например? Дал съм обяснение защо завода няма да е в БГ. АЕЦ БЕЛЕНЕ Ю поток, Нефтопровода Бургас-Александруполис и завода на Вагена - Боко Турската Тиква ЛИЧНО ТОЙ и само ТОЙ ги провали в полза на любимата му Турция. Не случайно ТОЙ за първи път свърза с магистрала България и Столицата с друга страна и туй беше Турция за да могат турците да си внасят боклуците. Още няма магистрала свързваща ни със Запада. Герберастите са ориенталци и там подобните Дай България, костовци, Мостовци- една лоша дума за Туркия няа да чуйте от тях. Войната почва още през 1938г с Мюнхенският сговор, когато Запада нахранва Немция със заграбването на Чехословакия, за да може вече Гитлер да има с какво да нападне СССР. Чехословакия произвежда 50% от немското оръжие през войната. Тогаз Чърчил казва,че е започнала войната.

Да обложим с мита тези нечестно произведени коли. Не може с такива субсидии в ЕС! Или това не важи за немците? И как ще купуват без обществени поръчки коли за турската държава? Що за наглост?

Защото европейската фирма избира мястото с по-голяма печалба!

Пу за мен :) Не се и съмнявах

Да, ГЕРБ направи всичко възможно VW да построи завдът си тук, но уви парите и условията на Ердоган си казаха думата , както и корпоративната лакомия на VW- но рано или късно те ще осъзная грешката си, инвестирайки в несигурни азиатски диктатури с нулева пазарна предвидимост

Фолксваген не е благотворително дружество, а мултинационална корпорация със свои интереси

Toва което успях набързо да открия е, че администрацията в ЕС която работи в Брюксел, Страсбург и Люксембург е над 32 000 души. ЕС харчел 6% от бюджета си за издръжката на тази администрация, сгради и т.н. Смятай за какво става въпрос! Това са хиляди излишни служители като нашата Габриель, които абсолютно нищо полезно не вършат за хората, а само лапат парички и си живеят живота! Няма начин как това нещо да продължи вечно!

И кво?

Що бе, без малко да го построят в България!

Значи Турция е принудена да плати за да 'финализира' и вземе новият завод на VW. Ние и Сърбите сме участвали в същият търг. След като надупват турците до колкото могат, Германците взимат единственото възможно решение, но чакай, има нов проблем - ЕС. Германците имат около 2 технологични цикъла предимство. Скоро това няма да има и значение. С други думи - VW=пореден нов азиатски завод. ЕС скоро ще проиграе и това. Ако аз бях трилионер китаец щях да купя Брюксел и да се смея.

ЕС не е Америка. Спомням си Тъмп който каза "General Motors искат да инвестират в Мексико и ако изберете Хилъри тя ще каже "Добре!" и ще си легне да спи. Аз няма да ги оставя.". После ЕС плюха Тръмп че бил протекционист. А те какво правят? Изгониха целия бизнес извън ЕС и икнонимиката на ЕС не върви от 30 години. Няма нито една нова силна технологична компания. Всичко съвременно като Епъл, Тесла, Гугъл, Амазон, Майрософт, Самсунг, Тенсент - всичко идва от САЩ или други държави. Нокия, Сименс, Алкател, Ериксон, Филипс, АКГ фалираха или бяха продадени на китайците и американците... Разбирам защо англичаните искат да напуснат.

Откакто сме в ЕС тези идеоти все се смущават. Смущават се девойките всеки месец............тези боклуци вземат по 40 000 лева на месец.............200 /двеста/ пъти повече от пенсията на баща ми и се смущават. Отврат просто

Европарламента критикува?Работата е много сериозна!Може да стигне чак дотам, че фолксваген да си го премести в другия крачол.

Бе въобще не е така както си мислиш. Големите фирми много зависят от икономиките на ЕС. Да не говорим, че аз лично сглобяван автомобил в Турция никога няма да си купя. Виждал съм пежо и рено сглобявани там - достатъчно ми беше!

Аууу...сега Фолцваген ще се рзплаче и ще отмени решението си....този Европарламент е като детска градина, Бога ми!

Пенсията на Баща ти я определят на смени Боко и Курник с участие на Дуан , Шкембе и Болен. Питай тях.

пенсията на баща ти си я търси на Позитано, където ония "недевойките" си я прибраха и с нея си приватизираха това, дето направи българския народ от Освобождението насам... през това време Европа, вместо да строи комунизма, построи Фолксваген например... затова те ще имат, а баща ти няма да има... и ако продължавате да блеете по Русия и куманизъма и твоята пенсия, и на децата ти ще е толкова...

Мижи да те лажем! Много са принципни, състрадателни и критикуващи, когато въпросът е приключен.

И ние можеше да дадем милиард евро за да е завода у нас. Но ние предпочетохме да ги дадем за осем самолета Ф16.

Здравейте, братлета, дайте всички да си признаем, че не ни се работи и тоя завод не на никого от нас не е притрягвал и да успокоим хората, че всичко си се е случило така, както е трябвало да се случи. Да бачкат тия дето им се бачка.

Ами да ги обложим. Нека обложим с мита петстотинте чисто нови Фолксвагена, които се внасят у нас годишно. Ау, докарахме капиталистите до просешка тояга, има да плачат със сълзи на очите...

Daimler, BMW, Airbus, Vodafone, Volvo, HSBC, BASF - за тези само се сещам на прима виста. Европа произвежда, Америка държи повече финансовите услуги - до кога обаче е въпроса? Защото и от Китай или Корея могат да се предлагат всякакви услуги, но стоките си излизат от завода :)

Много важно...... с пикливите 300 000 автомобила годишно, завода ще трябва да бачкат поне 10 години за да задоволи нуждите на 30 % от комшиите .....За 10 години колата остарява и се фърга, трябва нова да се купува.Трябвало е да напишат,че цялата администрация на Турция барабар с полиция, армия,бърза помощ, вилаети и квото се сетиш ще купува фаувета.Така е обещал Ердоган.Ние кво да предложим......най ного да им откраднем чистачките,гумите и инструментите.

Всеки гледа първо себе си и джоба си, само ние винаги и преди при соца и сега при без-соца сме едни и същи пионерчета. Най-послушни, най-раболепни, най-верни на началниците.

Бай Иване, просто ми напомни да кажа че Форд Ескорт произведен в Турция има много голям успех в САЩ. Не знам сега качеството за Източна Европа може да е като за източноевропейци, но нямаме друг избор, като всичко произведено за източноевропейци.

"С оглед на все по-влошаващото се положение на върховенството на закона, свободата на медиите и демокрацията при президента Ердоган, решението на групата "Фолксваген" предизвиква смущение" Горният цитат би важал с пълна сила и отнесен към България. Просто разменяме “президента Ердоган” с “премиера Борисов”. Каква е разликата? Само това, че сме страна от Ес ли? Докога европейските чиновници-лицемери ще се правят, че не виждат какво се случва тук? Отново се превръщаме в тоталитарна държава.

Интересно е да се чуе какви точно правила на Европейския съюз в областта на конкуренцията са нарушени. Защото хиляди фирми направиха същото в Китай и къде ли не. Русия използвала газа като геополитическо оръжие, а какво прави Европейския парламент с тази си критика?!?Ако не беше в Турция, а в Грузия същата история, всичко щеше да е ОК, нали?В Китай не се нарушават човешките права? А в Саудитска Арабия? Ама купувате нефт от там, нали? Утре ако вагените решат да преместят централата си от Волфсбург в Сеул , Женева или защо не -Рейкявик, ще режете като убодени мечета, нали?

След 10 години, Перник „еее копеле, Голф 10 нов внос от Турция!“

Ес не струва вече нищо пред бизнеса!

Европейските идиоти освен да критикуват при свършен факт, да вземат малко и работа да свършат. Прокудиха и съсипаха половината бизнес в Европа.

Ако бяхме си купили некви немски самолети, германците щяха да построят завода у нас от кумова срама. Да, ама не, Ф16 та Ф16. Дадохме кеша на американците, па и на тарикати се правиме. Сега наште умници да ходят при Форд-Крайслер-Дженерал моторс и да го ударят на молба. Ама нали знаете - влезне ли веднъж.....

Споко бе! Хюндай идват! Нали Роска! Нали Боци!

Не чи нещу , ама тия стават като ФАЩ, що са месят в получастен предприемач като Фолцваген? Утре и на нас ши са месят. ЩО НЕ НАПРАВЯТ ПРОБЛЕМ НА ФОРД, например? Дал съм обяснение защо завода няма да е в БГ. Да питат Буда. АЕЦ БЕЛЕНЕ Ю поток, Нефтопровода Бургас-Александруполис и завода на Вагена - Боко Турската Тиква ЛИЧНО ТОЙ и само ТОЙ ги провали в полза на любимата му Турция. Не случайно ТОЙ за първи път свърза с магистрала България и Столицата с друга страна и туй беше Турция за да могат турците да си внасят боклуците. Още няма магистрала свързваща ни със Запада. Герберастите са ориенталци и там подобните Дай България, костовци, Мостовци- една лоша дума за Туркия няа да чуйте от тях.

235 милиарда евро. Това е сумата която Фолксваген е изкарал за 2018. Това е фирма която може да си прави каквото си поиска! С такива пари, правилата не важат за тебе - при положение че си плащаш на правилните държави разбира се...в случая данъци в Германия. Само глупаците (повечето българи) си мислят че като са част от ЕС и изведнъж ще станат привлекателни :-) СМЯХ! Фирмите се интересуват къде ще им излезе на евтино да си вършат работата и хич не им пука за мечтите и нуждите на разни държавици. Винаги съм го казвал и го казвам пак: България не спечели НИЩО от влизането в ЕС, освен че Ганя може да си хване чантичката и свободно да имигрира да мие пероните по Лондон и да завива гайки в Бавария. Страхотен плюс за България..нали? Ааа..забравих още един "плюс"....малко еврофондове за управляващите тиквеници да си крадат на воля и да не занимават Брюксел със сериозни неща! Ако искаш бизнес и инвестиции но си гол. прост и неквалифициран, трябва да компенсираш с други качества...да си евтин и да нямаш много закони и правила..тоест да си извън ЕС. Източните държавици в ЕС непрокопсаха! Не ми вярвате...питайте чичко Гугъл кои са държавите в света с най бързо намаляващо население...топ 10 са все Източна Европа и България е гордо на първо място! Фесландия. Китай, Шри Ланка, Бангладеш..там са местата където големите фирми инвестират големите пари и създават многобройните работни места...там се чувстват свободни! А вие следвайте директиви, прави краставици и живейте в държава със затихващи функции и се радвайте че в залеза на съществуването си като народ и държава, може да пътувате до Брюксел без визи!

Що не вземеш набързо да направиш ново откритие и например да откриеш колко е администрацията на Франция и да сравниш ефективността . Можеш да провериш , че само Франция има пет и половина милиона души администрацив или близо 200 пъти повече от ЕС, а Брюкселската се занимава политики , норми и кординация на 28 страни членки и още 20 кандидати или със споразумение на 40 езика . Не се връзвай на евтините лъжи на разни популисти.

От къде завода в България, ще намери 4000 кадърни работници?

Шило

Я, кво стана със свободния избор?

В България останаха пенсионери и мангали

Загрижената за екологията VW, ще произвежда в Турция автомобили с ДВГ за Изочна Европа, а в Германия остава само производството на екологичните електромобили за Западна Европа.

Ние нямаме високи технологии. Всичко се наряза. Само с туризъм не става. Затова младите бягат. Кой ще работи за 700 лева. И после ще чака 200 лева пенсия. Гербаджиите да си бачкат сами. Най-скъпата храна е в България

От кой край на БГ си?

България е в кенефа на Европа и подава тоалетна хартия

коя висока технология наряза?

Фолксваген изтъкнаха , че при еднакво ниски заплати в Турция и България, предпочитат Турция заради по-квалифицираната работна ръка,според германците излиза , че измирите от Анадола са по-учени от софиянци и майнички. Хубаво, че е ЕС да ни бута , че българинът е толкоз прост , че за и чеп на буре не става, само големи претенции.

Браво!!! Точно,ясно и обосновано. Браво! Щерювцте, започвайте да квичите под коментара на позора си.

Правилата са за бедните, т.е. до докараните до просешка тояга страни от изтока. За богатите има други правила - гледа се колко е изгодата...