Европарламентът критикува плановете на "Фолксваген" за завод в Турция
Решението за местонахождението на новия завод е взето като са нарушени правилата на Европейския съюз
Обратно в новинатаКоментари - Европарламентът критикува плановете на "Фолксваген" за завод в Турция | Бизнес.dir.bg
Коментари
А защо фирма от ЕС ще строи завод извън ЕС при положение, че освен при нас този завод може да бъде построен в Румъния или Полша? Безработицата в ЕС се върти около 15 %?
Баба Меркел ще си го пусне покрай ушите. Да видим някой ще каже ли нещо. Тук обаче, спазваме закона. И за Южен поток и за АЕЦ-ите... По крещящ пример за двоен стандарт, надали има. Айде, тръгвам, че докараха каталозите на Кауфланд и Лидл...
Европарламентът ще си остане с критиките. "Фолксваген" е частно дружество и ако иска ще направи завод и в Северна Корея! За производителя е важен размерът на печалбата.
Дреме им на шефовете от Фолскваген какво мислят бюрократите от ЕС. Онова което ги интересува е печалбата.
Не чи нещу , ама тия стават като ФАЩ, що са месят в получастен предприемач като Фолцваген? Утре и на нас ши са месят. ЩО НЕ НАПРАВЯТ ПРОБЛЕМ НА ФОРД, например? Дал съм обяснение защо завода няма да е в БГ. АЕЦ БЕЛЕНЕ Ю поток, Нефтопровода Бургас-Александруполис и завода на Вагена - Боко Турската Тиква ЛИЧНО ТОЙ и само ТОЙ ги провали в полза на любимата му Турция. Не случайно ТОЙ за първи път свърза с магистрала България и Столицата с друга страна и туй беше Турция за да могат турците да си внасят боклуците. Още няма магистрала свързваща ни със Запада. Герберастите са ориенталци и там подобните Дай България, костовци, Мостовци- една лоша дума за Туркия няа да чуйте от тях. Войната почва още през 1938г с Мюнхенският сговор, когато Запада нахранва Немция със заграбването на Чехословакия, за да може вече Гитлер да има с какво да нападне СССР. Чехословакия произвежда 50% от немското оръжие през войната. Тогаз Чърчил казва,че е започнала войната.
Да обложим с мита тези нечестно произведени коли. Не може с такива субсидии в ЕС! Или това не важи за немците? И как ще купуват без обществени поръчки коли за турската държава? Що за наглост?
Да, ГЕРБ направи всичко възможно VW да построи завдът си тук, но уви парите и условията на Ердоган си казаха думата , както и корпоративната лакомия на VW- но рано или късно те ще осъзная грешката си, инвестирайки в несигурни азиатски диктатури с нулева пазарна предвидимост
Фолксваген не е благотворително дружество, а мултинационална корпорация със свои интереси
Toва което успях набързо да открия е, че администрацията в ЕС която работи в Брюксел, Страсбург и Люксембург е над 32 000 души. ЕС харчел 6% от бюджета си за издръжката на тази администрация, сгради и т.н. Смятай за какво става въпрос! Това са хиляди излишни служители като нашата Габриель, които абсолютно нищо полезно не вършат за хората, а само лапат парички и си живеят живота! Няма начин как това нещо да продължи вечно!
Значи Турция е принудена да плати за да 'финализира' и вземе новият завод на VW. Ние и Сърбите сме участвали в същият търг. След като надупват турците до колкото могат, Германците взимат единственото възможно решение, но чакай, има нов проблем - ЕС. Германците имат около 2 технологични цикъла предимство. Скоро това няма да има и значение. С други думи - VW=пореден нов азиатски завод. ЕС скоро ще проиграе и това. Ако аз бях трилионер китаец щях да купя Брюксел и да се смея.
ЕС не е Америка. Спомням си Тъмп който каза "General Motors искат да инвестират в Мексико и ако изберете Хилъри тя ще каже "Добре!" и ще си легне да спи. Аз няма да ги оставя.". После ЕС плюха Тръмп че бил протекционист. А те какво правят? Изгониха целия бизнес извън ЕС и икнонимиката на ЕС не върви от 30 години. Няма нито една нова силна технологична компания. Всичко съвременно като Епъл, Тесла, Гугъл, Амазон, Майрософт, Самсунг, Тенсент - всичко идва от САЩ или други държави. Нокия, Сименс, Алкател, Ериксон, Филипс, АКГ фалираха или бяха продадени на китайците и американците... Разбирам защо англичаните искат да напуснат.
Откакто сме в ЕС тези идеоти все се смущават. Смущават се девойките всеки месец............тези боклуци вземат по 40 000 лева на месец.............200 /двеста/ пъти повече от пенсията на баща ми и се смущават. Отврат просто
Европарламента критикува?Работата е много сериозна!Може да стигне чак дотам, че фолксваген да си го премести в другия крачол.
Бе въобще не е така както си мислиш. Големите фирми много зависят от икономиките на ЕС. Да не говорим, че аз лично сглобяван автомобил в Турция никога няма да си купя. Виждал съм пежо и рено сглобявани там - достатъчно ми беше!
Аууу...сега Фолцваген ще се рзплаче и ще отмени решението си....този Европарламент е като детска градина, Бога ми!
Пенсията на Баща ти я определят на смени Боко и Курник с участие на Дуан , Шкембе и Болен. Питай тях.
пенсията на баща ти си я търси на Позитано, където ония "недевойките" си я прибраха и с нея си приватизираха това, дето направи българския народ от Освобождението насам... през това време Европа, вместо да строи комунизма, построи Фолксваген например... затова те ще имат, а баща ти няма да има... и ако продължавате да блеете по Русия и куманизъма и твоята пенсия, и на децата ти ще е толкова...
Мижи да те лажем! Много са принципни, състрадателни и критикуващи, когато въпросът е приключен.
И ние можеше да дадем милиард евро за да е завода у нас. Но ние предпочетохме да ги дадем за осем самолета Ф16.
Здравейте, братлета, дайте всички да си признаем, че не ни се работи и тоя завод не на никого от нас не е притрягвал и да успокоим хората, че всичко си се е случило така, както е трябвало да се случи. Да бачкат тия дето им се бачка.
Ами да ги обложим. Нека обложим с мита петстотинте чисто нови Фолксвагена, които се внасят у нас годишно. Ау, докарахме капиталистите до просешка тояга, има да плачат със сълзи на очите...
Daimler, BMW, Airbus, Vodafone, Volvo, HSBC, BASF - за тези само се сещам на прима виста. Европа произвежда, Америка държи повече финансовите услуги - до кога обаче е въпроса? Защото и от Китай или Корея могат да се предлагат всякакви услуги, но стоките си излизат от завода :)
Много важно...... с пикливите 300 000 автомобила годишно, завода ще трябва да бачкат поне 10 години за да задоволи нуждите на 30 % от комшиите .....За 10 години колата остарява и се фърга, трябва нова да се купува.Трябвало е да напишат,че цялата администрация на Турция барабар с полиция, армия,бърза помощ, вилаети и квото се сетиш ще купува фаувета.Така е обещал Ердоган.Ние кво да предложим......най ного да им откраднем чистачките,гумите и инструментите.
Всеки гледа първо себе си и джоба си, само ние винаги и преди при соца и сега при без-соца сме едни и същи пионерчета. Най-послушни, най-раболепни, най-верни на началниците.
Бай Иване, просто ми напомни да кажа че Форд Ескорт произведен в Турция има много голям успех в САЩ. Не знам сега качеството за Източна Европа може да е като за източноевропейци, но нямаме друг избор, като всичко произведено за източноевропейци.
"С оглед на все по-влошаващото се положение на върховенството на закона, свободата на медиите и демокрацията при президента Ердоган, решението на групата "Фолксваген" предизвиква смущение" Горният цитат би важал с пълна сила и отнесен към България. Просто разменяме “президента Ердоган” с “премиера Борисов”. Каква е разликата? Само това, че сме страна от Ес ли? Докога европейските чиновници-лицемери ще се правят, че не виждат какво се случва тук? Отново се превръщаме в тоталитарна държава.
Интересно е да се чуе какви точно правила на Европейския съюз в областта на конкуренцията са нарушени. Защото хиляди фирми направиха същото в Китай и къде ли не. Русия използвала газа като геополитическо оръжие, а какво прави Европейския парламент с тази си критика?!?Ако не беше в Турция, а в Грузия същата история, всичко щеше да е ОК, нали?В Китай не се нарушават човешките права? А в Саудитска Арабия? Ама купувате нефт от там, нали? Утре ако вагените решат да преместят централата си от Волфсбург в Сеул , Женева или защо не -Рейкявик, ще режете като убодени мечета, нали?
Европейските идиоти освен да критикуват при свършен факт, да вземат малко и работа да свършат. Прокудиха и съсипаха половината бизнес в Европа.
Ако бяхме си купили некви немски самолети, германците щяха да построят завода у нас от кумова срама. Да, ама не, Ф16 та Ф16. Дадохме кеша на американците, па и на тарикати се правиме. Сега наште умници да ходят при Форд-Крайслер-Дженерал моторс и да го ударят на молба. Ама нали знаете - влезне ли веднъж.....
Не чи нещу , ама тия стават като ФАЩ, що са месят в получастен предприемач като Фолцваген? Утре и на нас ши са месят. ЩО НЕ НАПРАВЯТ ПРОБЛЕМ НА ФОРД, например? Дал съм обяснение защо завода няма да е в БГ. Да питат Буда. АЕЦ БЕЛЕНЕ Ю поток, Нефтопровода Бургас-Александруполис и завода на Вагена - Боко Турската Тиква ЛИЧНО ТОЙ и само ТОЙ ги провали в полза на любимата му Турция. Не случайно ТОЙ за първи път свърза с магистрала България и Столицата с друга страна и туй беше Турция за да могат турците да си внасят боклуците. Още няма магистрала свързваща ни със Запада. Герберастите са ориенталци и там подобните Дай България, костовци, Мостовци- една лоша дума за Туркия няа да чуйте от тях.
235 милиарда евро. Това е сумата която Фолксваген е изкарал за 2018. Това е фирма която може да си прави каквото си поиска! С такива пари, правилата не важат за тебе - при положение че си плащаш на правилните държави разбира се...в случая данъци в Германия. Само глупаците (повечето българи) си мислят че като са част от ЕС и изведнъж ще станат привлекателни :-) СМЯХ! Фирмите се интересуват къде ще им излезе на евтино да си вършат работата и хич не им пука за мечтите и нуждите на разни държавици. Винаги съм го казвал и го казвам пак: България не спечели НИЩО от влизането в ЕС, освен че Ганя може да си хване чантичката и свободно да имигрира да мие пероните по Лондон и да завива гайки в Бавария. Страхотен плюс за България..нали? Ааа..забравих още един "плюс"....малко еврофондове за управляващите тиквеници да си крадат на воля и да не занимават Брюксел със сериозни неща! Ако искаш бизнес и инвестиции но си гол. прост и неквалифициран, трябва да компенсираш с други качества...да си евтин и да нямаш много закони и правила..тоест да си извън ЕС. Източните държавици в ЕС непрокопсаха! Не ми вярвате...питайте чичко Гугъл кои са държавите в света с най бързо намаляващо население...топ 10 са все Източна Европа и България е гордо на първо място! Фесландия. Китай, Шри Ланка, Бангладеш..там са местата където големите фирми инвестират големите пари и създават многобройните работни места...там се чувстват свободни! А вие следвайте директиви, прави краставици и живейте в държава със затихващи функции и се радвайте че в залеза на съществуването си като народ и държава, може да пътувате до Брюксел без визи!
Що не вземеш набързо да направиш ново откритие и например да откриеш колко е администрацията на Франция и да сравниш ефективността . Можеш да провериш , че само Франция има пет и половина милиона души администрацив или близо 200 пъти повече от ЕС, а Брюкселската се занимава политики , норми и кординация на 28 страни членки и още 20 кандидати или със споразумение на 40 езика . Не се връзвай на евтините лъжи на разни популисти.
Загрижената за екологията VW, ще произвежда в Турция автомобили с ДВГ за Изочна Европа, а в Германия остава само производството на екологичните електромобили за Западна Европа.
Ние нямаме високи технологии. Всичко се наряза. Само с туризъм не става. Затова младите бягат. Кой ще работи за 700 лева. И после ще чака 200 лева пенсия. Гербаджиите да си бачкат сами. Най-скъпата храна е в България
Фолксваген изтъкнаха , че при еднакво ниски заплати в Турция и България, предпочитат Турция заради по-квалифицираната работна ръка,според германците излиза , че измирите от Анадола са по-учени от софиянци и майнички. Хубаво, че е ЕС да ни бута , че българинът е толкоз прост , че за и чеп на буре не става, само големи претенции.
Браво!!! Точно,ясно и обосновано. Браво! Щерювцте, започвайте да квичите под коментара на позора си.