Коментари - Ето какви реални стимули са нужни, за да може хората да слязат от колите си в големия град | business.dir.bg

Коментари - Ето какви реални стимули са нужни, за да може хората да слязат от колите си в големия град | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Преместете се е малкия град - има си интеренет нали вече повечето неща се вършат онлайн.

Поредната патка, която не мисли какво говори.

Тъкмо щях да го напиша същото, хаха. Прав сте.

Един тупаник в квадратната муцуна ще я стимулира да започне да мисли.

Дали си в София дали в малкия град - като цени няма значение

Цените на горивата вървят надолу - цените в градския транспорт нагоре. Премахнаха всички най-използвани от хората карти и се опитват да ни убедят, че е в наш интерес. Спиш ли българино? Нвсякъде по света (включително в изостанала Турция) има талони за 2 или 10 пътувания. Колкото повече пътувания - толкова по-евтино. Зареждаш пластиката на автомат и пътуваш без проблеми. Само софийски градски шаралатани търсят начин да натоварят пътниците още повече. Спиш ли българино?

Всички тия неща са прекрасни, ако беше комунизЪма и всеки да получава без да работи. Но понеже е капитализъм се изисква яко да хвърчиш и работиш за хляба си, не можеш да си позволи да се дондуркаш като пенсионер по няколко часа за да отидеш от едно място до друго в огромния град. То и пътуването с кола е безумие породено от тъпите управници на София, но все пак по-върши работа.

Тая остава да каже, че паленето на гуми и дрехи е вредно

Тязи експертка да вземе да се гръмне с тъповатите си баналности!

А какво правим ако живеем в Кърджали, нямаме метро, и движим по маршрут, за който няма подходяща линия на градския транспорт? И въобще защо удрят личния транспорт на домакинствата, все едно няма таксиметров транспорт или пък той не замърсява въздуха. Деба рошавата фца

"Всички най-използвани от хората карти" са 36 хиляди се оказа. Знаеш ли колко души в София ползват градски транспорт?

Най-голямата глупост е всички да се тикаме в тази миризлива столица вместо по родните места, но няма начин, някой трябва да тегли кредити и да дава парите на строителните предприемачи, те на свой ред в партийните каси, а те на свой ред за купуване на цигански гласове и за медиите, за да са по снизходителни и при нужда да четкат имиджа на партийния лидер.

Даже да ти кажа в моя град цените в ресторантите са по-високи отколкото тези в нормалните ресторанти в София

В Бургас, такава идиотска схема направиха, наречена ИГТ (Интегриран Градски Транспорт), че с нищо не биха ме накарали да я ползва! Твърдо Нье!

И тази "госпожица" един тон глупости. Как ще ме стимулират, като с кола на бензин ми е по-евтино от гр. транспорт. Ами ако се возя с още някой хептен. никаква мисъл няма тук

Идеята е да се слезе от колите, за да се печели от карти и билети, а не защото им пука какво дишаме. Ако беше обратното, цените за превоз в гр.транспорт щяха да ги понижат.

За София: Пълна забрана на автомобили под Евро 3 от 2024. Пълна забрана за Евро 4 от 2026, от 2023 600 лева винетка за града (не център, целия град). За всички с друга регистрация дневни и седмични винетки - дневна 10 лв., седмична 45 лв. + таксите за паркиране. Забрана за регистриране на коли под Евро 5 в София. Успоредно с това помощ от 500 лв. на човек за закупуване на електрическо колело и до 1000 лв. за карго електрическо колело. София е супер малка всъщност и има не повече от 2 месеца, в които е наистина трудно да се кара - заради заледяване. Толкоз.

Първо държавата и общините трябва да осигурят на хората евтин и удобен алнернативен превоз преди да искат от нас да ставаме зелени!

Не знам колко са като брой и това не е толкова важно. Занм обаче, че Всички мои познати, приятели и колеги ползваха премахнатите карти. Да допуснем, че са били36,000 - малко ли са?

Ако слушаме такива малоумници, направо да се хващаме за ръчички и да скачаме от първият мост в някоя пропаст. Така, ще спасим природата и ще задоволим таргета на фараоните в Давос, които финансират цялата тая помия. Понеже няма шанс да се срине София и да се построи от нормални хора с идея за инфраструктура и съвременни технологии в идващата фаза на зануляването имам само един съвет към промитите тикви: Разкарвайте се от големите градове. Това е. При пускане на поредният щам, градският транспорт е най-неподходящото място за престой, другото са болниците. Каквито и мерки да взимате, идеята е точно това. Да се премахне всяка форма на самостойност и липса на дигитален контрол. Градовете световно ще бъдат превърнати в затвори за псхично болни. Ще се чекирате на всеки метър с кюар кодове, ще се знае какво ядете, серете и останалата част. Това ще е закачено за карбонови сметки и социален рейтинг. Продажните малоумници, които си мислят, че ще спасяват Планетата са психично-болни на които им се дава социална валидация през медии и социални мрежи. Налагат ни изкуствен модел за мислене с идеята, че това е бъдещето на човечеството. Универсален базов доход и надрусани идиоти със синтетични храни, прекарващи съзнателната част от деня си в метавърса. Напускайте тия кочини и започвайте да се грижите за себе си. По-голямата част от заболяванията са следствие на некачествена храна и неправилно хранене. Вече няма модел към успех. Успех е да си здрав и да си далече от идиокрацията. Докато не ни заклещят с военни и не ни затворят, че си гледаме сами храната. Корпоративният фашизъм прикрит зад пандемия, война и климатични промени идва със страшна сила. ESG или инклузивен капитализъм е точно това. Мегакорпорации като Black Rock, Каргил, Байер-монсанто и Нестле ще "наемат" от държавите национализираната земеделска земя за елитите. Останалите ще ни хранят с генетично модифицирани храни, храни от хлебарки и хапчета. И това не са никакви конспирации. Можете да посетите страницата на Давос и да четете.

Направете винетката по 5000 лв годишно, плюс таксата за паркиране 10 лв на час навсякъде, за който няма гараж и готово.

Каква кола караш и на какво разстояние?

Най добрият стимул е гадже синоптичка и ледено Шуменско.

И да добавя - писна ми от таксиджии, шибания им просташки манталитет и фактът, че заемат ценни паркоместа за стоянки

къде точно по света ги намери тия талони? навсякъде имаш пластика, на която зареждаш каквото ти трябва - на брой пътувания, ма време и т.н.

"Държавата" и "общините" явно не включват теб според теб?

Глупости! А в каменната ера не искаш ли?

Ами малко са. В град от почти два милиона са пренебрежимо малко. Поддържането на различни видове не особено популярни превозни документи си е разход и не е ясно дали е оправдано за толкова мизерен брой ползватели.

Всичко в България се прави за отбиване на номера и кражба на европейски или бюджетни средства. Ако имаха желание, можеха да копират от Нидерландия, Белгия и т.н. Ама не им трябва. Помните ли "велоалеите" в Плевен? Очертали 10 километра с блажена боя и прибрали няколко милиона. Чиста кражба и бутафория. Типично за 12 години управление на Мутрата Боко.

Забрави само да кажеш и хляба да направят 100 лева и всичко ще е "пей сърце"

От коли при липса на реална инфраструктура, модерен траспорт и прочие. България по БВП е една позиция след Ботсванаа по пътна инфраструктура е на 126 място от 201 държави и предпоследно място в Континентална Европа, която е съставена от 52 държави

под псевдонима "Н" май се крие един немски чичко с мустачки и кафява униформа. Или пък друг един - от ссср, но с по-голям мустак, който беше казал "нет человек-нет проблем"

Намаляване на интервалите на обществения транспорт...20, а събота и неделя и повече минути, няма да чакам, това е градски, а не междуградски транспорт ! Намаляване на времето за прекачване...да излази човек от метрото и да стигне до спирка си е мъка, около 4-5 минути, е и ако се прекачиш три пъти, половината пътуване всъщност е ходене пеша! Довеждащ до метрото траспорт трябва да има, а НЯМА! Довеждащия не е онзи, който си е минавал от там и преди да се построи метростанцията.

Разхождайки се по центъра вече не се страхувам от коли а от хунтата колеездачи неспазващи елементарни правила за движение, но винаги с огромни претенции…

То сега в пиковите часове в градския транспорт е като консерва със сардини , това със слезте от колите е пълна глупост, градския транспорт не може да поеме хората ако много се откажат от колите изведнъж

С идиотщини за събиране на пари и глоби няма да стане ! С разтягане на локуми също. Като са приели тази идиотщина преди половин година,защо спахте до сега , а не обяснихте просто и ясно на хората как се изисква и да си тествате оборудванията ? Само пунтирате дейност , хайде работете най-после, ние ви плащаме заплатите !

Чудя се просто за Талин - първата столица в Европа с безплатен обществен транспорт ! Е КАК ТАМ МОЖЕ ДА Е ТАКА, А ТУКА - НЕ ?

на храни и стоки от първа необходимост. Голяма част от хората в големите градове ще се върната по родните си места и ще хванат отново мотиката. Със сигурност ще ги последват и коренните столичани и подобни. Аман от чиновници и чантаджии. Бачкатори вече няма.

Сигурно щото всеки си плаща реалните данъци, а не като бай Ганьо да крие почти всички!

Стига рева, само в метрото валидаторите са руски.

Логично е да ти го изтриват. Коментарът ти не стига, че е спам, но и не е свързан логически, защо при едното се изисква пин, а при другото не. А това къде отивали данните, първо трябва да се запоташ какво събират компании като Гугъл и Майкрософт.

ОЩЕ ЕДНО СОФИЙСКО ПРОСТО ДЕТЕ .... КОЕТО ВМЕСТО ДА ПРАВИ НАУКА И ДА СЕ ЗАНИМАВА СЪС ЗЕЛЕНИ ТЕХНОЛОГИИ .... Е ПРЕДПОЧЕЛО ДА ГО УДАРИ НА ПРОСТИТУЦИЯ И СЕ ГОТВИ ДА СТАНЕ ПОЛИТИЧКА БЕЗ ДА ИМА ЗНАНИЯТА НИТО ЗА ЕКОЛОГИЯ , НИТО ЗА ПОЛИТИКА :)) .... ПРАВИШ ЕВТИНА ЗЕЛЕНА ТЕХНОЛОГИЯ .... ПОДАРЯВАШ Я НА СВЕТА .. АЗ ТАКА РАЗБИРАМ ЕКОЛОГИЯТА :))

хората - може би. бай ганьо не слиза от колата ако ще да иде края на света.

колко пъти трябва да се напише...не стана ли ясно, че ако трябва да се УСВОЯВАТ ПАРИ...ОХ, за да се изясни причината за нововъведенията - ... вече толкова ми е втръснало да пиша все едно и също...

Ползването на градски транспорт е истински кошмар за мен. Няма удобни линии, трябва да сменям автобуси, чакането е ужасяващо, а ако се движа и в час пик - много притискащо от всички страни. Затова ползвам кола. По-удобно е и дори по-кратко като времетраене. С подобна политика хората никога няма да слязат от колите си. Никой не иска да ходи 2 километра, защото някой е решил да ореже колите в центъра и да не представи алтернатива, защото междувременно му е щукнало да го прави зелен. Особено зимата! В цялото това изказване яко лъсва проблемът на българина - той си поставя високи цели, понякога достойни за уважение, но няма ни най-малка идея, нито план, как да ги остигне. Така започва да прави нещо, спъва се в първия проблем, и следва едно звучно "Заеби" и ей така се озоваваме в градски транспорт от времето на ковида, който дори сега не може да поеме трафика, а какво остава, ако хората слязат от колите си!

Мен най-ме дразни бавното придвижване , освен високите цени.Разтояние което с кола изминавам за 5 до 15мин . ако има задръстване , с градски транспорт се прекачвам 3 пъти или 2 и ходя пеша и ми отмена минимум 1 час , 2 ако има задръстване или втория транспшорт ми мине под нода и чакам следващия 15-20 мин.Е не е нормално!

500+

СПОРЕД СТАТИЯ В СПИСАНИЕ НЕЙТЧЪР .. ЕДНО ОТ ТОП 3 СПИСАНИЯ В СВЕТА .. ЗА ПОСЛЕДНИТЕ 10 ГОДИНИ .... СПАДА НА ОРИГИНАЛНИТЕ НОВИ СТАТИИ В ПРИРОДНИТЕ НАУКИ Е 100% ... А В СОЦИАЛНИТЕ НАУКИ 90% .... ДЕМЕК ДАЖЕ УЧЕНИТЕ СТАНАХА ПЛЯМПАЛА ..... МАЛКО ОСТАНАХА ТАКИВА КАТО МЕН -МЕЧТАТЕЛИ .... КОИТО ИСКАМЕ ДА ПРАВИМ ОТ АЗОТ ОТ ВЪЗДУХА И ВОДА. , АМОНЯК .... А ОТ ВЪГЛЕРОДНИЯ ДВУОКИС ОТ ВЪЗДУХА ДА ПРАВИМ СПИРТ .. ЗА ТОВА СЕ ИСКА ПИПЕ :))

На село, чадо, мотики вече НЕМА. Има басейни, перголи, шезлонги. Готино е, пробвай. Вече си селянин, ако живееш в панелка.

Тази мома-еколожка колко дръвчета е засадила? Аре всички еколози да хващат правите лопати и да ходят да залесяват, поне да свършат нещо полезно