Ето какви реални стимули са нужни, за да може хората да слязат от колите си в големия град
Екологът Драгомира Раева пред 3E-news и Dir.bg
Обратно в новинатаКоментари - Ето какви реални стимули са нужни, за да може хората да слязат от колите си в големия град | Бизнес.dir.bg
Коментари
Преместете се е малкия град - има си интеренет нали вече повечето неща се вършат онлайн.
Цените на горивата вървят надолу - цените в градския транспорт нагоре. Премахнаха всички най-използвани от хората карти и се опитват да ни убедят, че е в наш интерес. Спиш ли българино? Нвсякъде по света (включително в изостанала Турция) има талони за 2 или 10 пътувания. Колкото повече пътувания - толкова по-евтино. Зареждаш пластиката на автомат и пътуваш без проблеми. Само софийски градски шаралатани търсят начин да натоварят пътниците още повече. Спиш ли българино?
Всички тия неща са прекрасни, ако беше комунизЪма и всеки да получава без да работи. Но понеже е капитализъм се изисква яко да хвърчиш и работиш за хляба си, не можеш да си позволи да се дондуркаш като пенсионер по няколко часа за да отидеш от едно място до друго в огромния град. То и пътуването с кола е безумие породено от тъпите управници на София, но все пак по-върши работа.
А какво правим ако живеем в Кърджали, нямаме метро, и движим по маршрут, за който няма подходяща линия на градския транспорт? И въобще защо удрят личния транспорт на домакинствата, все едно няма таксиметров транспорт или пък той не замърсява въздуха. Деба рошавата фца
"Всички най-използвани от хората карти" са 36 хиляди се оказа. Знаеш ли колко души в София ползват градски транспорт?
Най-голямата глупост е всички да се тикаме в тази миризлива столица вместо по родните места, но няма начин, някой трябва да тегли кредити и да дава парите на строителните предприемачи, те на свой ред в партийните каси, а те на свой ред за купуване на цигански гласове и за медиите, за да са по снизходителни и при нужда да четкат имиджа на партийния лидер.
Даже да ти кажа в моя град цените в ресторантите са по-високи отколкото тези в нормалните ресторанти в София
В Бургас, такава идиотска схема направиха, наречена ИГТ (Интегриран Градски Транспорт), че с нищо не биха ме накарали да я ползва! Твърдо Нье!
И тази "госпожица" един тон глупости. Как ще ме стимулират, като с кола на бензин ми е по-евтино от гр. транспорт. Ами ако се возя с още някой хептен. никаква мисъл няма тук
Идеята е да се слезе от колите, за да се печели от карти и билети, а не защото им пука какво дишаме. Ако беше обратното, цените за превоз в гр.транспорт щяха да ги понижат.
За София: Пълна забрана на автомобили под Евро 3 от 2024. Пълна забрана за Евро 4 от 2026, от 2023 600 лева винетка за града (не център, целия град). За всички с друга регистрация дневни и седмични винетки - дневна 10 лв., седмична 45 лв. + таксите за паркиране. Забрана за регистриране на коли под Евро 5 в София. Успоредно с това помощ от 500 лв. на човек за закупуване на електрическо колело и до 1000 лв. за карго електрическо колело. София е супер малка всъщност и има не повече от 2 месеца, в които е наистина трудно да се кара - заради заледяване. Толкоз.
Първо държавата и общините трябва да осигурят на хората евтин и удобен алнернативен превоз преди да искат от нас да ставаме зелени!
Не знам колко са като брой и това не е толкова важно. Занм обаче, че Всички мои познати, приятели и колеги ползваха премахнатите карти. Да допуснем, че са били36,000 - малко ли са?
Ако слушаме такива малоумници, направо да се хващаме за ръчички и да скачаме от първият мост в някоя пропаст. Така, ще спасим природата и ще задоволим таргета на фараоните в Давос, които финансират цялата тая помия. Понеже няма шанс да се срине София и да се построи от нормални хора с идея за инфраструктура и съвременни технологии в идващата фаза на зануляването имам само един съвет към промитите тикви: Разкарвайте се от големите градове. Това е. При пускане на поредният щам, градският транспорт е най-неподходящото място за престой, другото са болниците. Каквито и мерки да взимате, идеята е точно това. Да се премахне всяка форма на самостойност и липса на дигитален контрол. Градовете световно ще бъдат превърнати в затвори за псхично болни. Ще се чекирате на всеки метър с кюар кодове, ще се знае какво ядете, серете и останалата част. Това ще е закачено за карбонови сметки и социален рейтинг. Продажните малоумници, които си мислят, че ще спасяват Планетата са психично-болни на които им се дава социална валидация през медии и социални мрежи. Налагат ни изкуствен модел за мислене с идеята, че това е бъдещето на човечеството. Универсален базов доход и надрусани идиоти със синтетични храни, прекарващи съзнателната част от деня си в метавърса. Напускайте тия кочини и започвайте да се грижите за себе си. По-голямата част от заболяванията са следствие на некачествена храна и неправилно хранене. Вече няма модел към успех. Успех е да си здрав и да си далече от идиокрацията. Докато не ни заклещят с военни и не ни затворят, че си гледаме сами храната. Корпоративният фашизъм прикрит зад пандемия, война и климатични промени идва със страшна сила. ESG или инклузивен капитализъм е точно това. Мегакорпорации като Black Rock, Каргил, Байер-монсанто и Нестле ще "наемат" от държавите национализираната земеделска земя за елитите. Останалите ще ни хранят с генетично модифицирани храни, храни от хлебарки и хапчета. И това не са никакви конспирации. Можете да посетите страницата на Давос и да четете.
Направете винетката по 5000 лв годишно, плюс таксата за паркиране 10 лв на час навсякъде, за който няма гараж и готово.
И да добавя - писна ми от таксиджии, шибания им просташки манталитет и фактът, че заемат ценни паркоместа за стоянки
къде точно по света ги намери тия талони? навсякъде имаш пластика, на която зареждаш каквото ти трябва - на брой пътувания, ма време и т.н.
Ами малко са. В град от почти два милиона са пренебрежимо малко. Поддържането на различни видове не особено популярни превозни документи си е разход и не е ясно дали е оправдано за толкова мизерен брой ползватели.
Всичко в България се прави за отбиване на номера и кражба на европейски или бюджетни средства. Ако имаха желание, можеха да копират от Нидерландия, Белгия и т.н. Ама не им трябва. Помните ли "велоалеите" в Плевен? Очертали 10 километра с блажена боя и прибрали няколко милиона. Чиста кражба и бутафория. Типично за 12 години управление на Мутрата Боко.
От коли при липса на реална инфраструктура, модерен траспорт и прочие. България по БВП е една позиция след Ботсванаа по пътна инфраструктура е на 126 място от 201 държави и предпоследно място в Континентална Европа, която е съставена от 52 държави
под псевдонима "Н" май се крие един немски чичко с мустачки и кафява униформа. Или пък друг един - от ссср, но с по-голям мустак, който беше казал "нет человек-нет проблем"
Намаляване на интервалите на обществения транспорт...20, а събота и неделя и повече минути, няма да чакам, това е градски, а не междуградски транспорт ! Намаляване на времето за прекачване...да излази човек от метрото и да стигне до спирка си е мъка, около 4-5 минути, е и ако се прекачиш три пъти, половината пътуване всъщност е ходене пеша! Довеждащ до метрото траспорт трябва да има, а НЯМА! Довеждащия не е онзи, който си е минавал от там и преди да се построи метростанцията.
Разхождайки се по центъра вече не се страхувам от коли а от хунтата колеездачи неспазващи елементарни правила за движение, но винаги с огромни претенции…
То сега в пиковите часове в градския транспорт е като консерва със сардини , това със слезте от колите е пълна глупост, градския транспорт не може да поеме хората ако много се откажат от колите изведнъж
С идиотщини за събиране на пари и глоби няма да стане ! С разтягане на локуми също. Като са приели тази идиотщина преди половин година,защо спахте до сега , а не обяснихте просто и ясно на хората как се изисква и да си тествате оборудванията ? Само пунтирате дейност , хайде работете най-после, ние ви плащаме заплатите !
Чудя се просто за Талин - първата столица в Европа с безплатен обществен транспорт ! Е КАК ТАМ МОЖЕ ДА Е ТАКА, А ТУКА - НЕ ?
на храни и стоки от първа необходимост. Голяма част от хората в големите градове ще се върната по родните си места и ще хванат отново мотиката. Със сигурност ще ги последват и коренните столичани и подобни. Аман от чиновници и чантаджии. Бачкатори вече няма.
Сигурно щото всеки си плаща реалните данъци, а не като бай Ганьо да крие почти всички!
Логично е да ти го изтриват. Коментарът ти не стига, че е спам, но и не е свързан логически, защо при едното се изисква пин, а при другото не. А това къде отивали данните, първо трябва да се запоташ какво събират компании като Гугъл и Майкрософт.
ОЩЕ ЕДНО СОФИЙСКО ПРОСТО ДЕТЕ .... КОЕТО ВМЕСТО ДА ПРАВИ НАУКА И ДА СЕ ЗАНИМАВА СЪС ЗЕЛЕНИ ТЕХНОЛОГИИ .... Е ПРЕДПОЧЕЛО ДА ГО УДАРИ НА ПРОСТИТУЦИЯ И СЕ ГОТВИ ДА СТАНЕ ПОЛИТИЧКА БЕЗ ДА ИМА ЗНАНИЯТА НИТО ЗА ЕКОЛОГИЯ , НИТО ЗА ПОЛИТИКА :)) .... ПРАВИШ ЕВТИНА ЗЕЛЕНА ТЕХНОЛОГИЯ .... ПОДАРЯВАШ Я НА СВЕТА .. АЗ ТАКА РАЗБИРАМ ЕКОЛОГИЯТА :))
колко пъти трябва да се напише...не стана ли ясно, че ако трябва да се УСВОЯВАТ ПАРИ...ОХ, за да се изясни причината за нововъведенията - ... вече толкова ми е втръснало да пиша все едно и също...
Ползването на градски транспорт е истински кошмар за мен. Няма удобни линии, трябва да сменям автобуси, чакането е ужасяващо, а ако се движа и в час пик - много притискащо от всички страни. Затова ползвам кола. По-удобно е и дори по-кратко като времетраене. С подобна политика хората никога няма да слязат от колите си. Никой не иска да ходи 2 километра, защото някой е решил да ореже колите в центъра и да не представи алтернатива, защото междувременно му е щукнало да го прави зелен. Особено зимата! В цялото това изказване яко лъсва проблемът на българина - той си поставя високи цели, понякога достойни за уважение, но няма ни най-малка идея, нито план, как да ги остигне. Така започва да прави нещо, спъва се в първия проблем, и следва едно звучно "Заеби" и ей така се озоваваме в градски транспорт от времето на ковида, който дори сега не може да поеме трафика, а какво остава, ако хората слязат от колите си!
Мен най-ме дразни бавното придвижване , освен високите цени.Разтояние което с кола изминавам за 5 до 15мин . ако има задръстване , с градски транспорт се прекачвам 3 пъти или 2 и ходя пеша и ми отмена минимум 1 час , 2 ако има задръстване или втория транспшорт ми мине под нода и чакам следващия 15-20 мин.Е не е нормално!
СПОРЕД СТАТИЯ В СПИСАНИЕ НЕЙТЧЪР .. ЕДНО ОТ ТОП 3 СПИСАНИЯ В СВЕТА .. ЗА ПОСЛЕДНИТЕ 10 ГОДИНИ .... СПАДА НА ОРИГИНАЛНИТЕ НОВИ СТАТИИ В ПРИРОДНИТЕ НАУКИ Е 100% ... А В СОЦИАЛНИТЕ НАУКИ 90% .... ДЕМЕК ДАЖЕ УЧЕНИТЕ СТАНАХА ПЛЯМПАЛА ..... МАЛКО ОСТАНАХА ТАКИВА КАТО МЕН -МЕЧТАТЕЛИ .... КОИТО ИСКАМЕ ДА ПРАВИМ ОТ АЗОТ ОТ ВЪЗДУХА И ВОДА. , АМОНЯК .... А ОТ ВЪГЛЕРОДНИЯ ДВУОКИС ОТ ВЪЗДУХА ДА ПРАВИМ СПИРТ .. ЗА ТОВА СЕ ИСКА ПИПЕ :))
На село, чадо, мотики вече НЕМА. Има басейни, перголи, шезлонги. Готино е, пробвай. Вече си селянин, ако живееш в панелка.