Ето как ЕС може за няколко години да се "разправи" с колите с ДВГ
Транспортна организация има радикални предложения за намаляване на емисиите от автомобилите с 86% до 2040 г. Една от мерките е да се вдигнат цените на горивата до непосилни за потребителите нива, което ще ги накара да търсят алтернативи
Обратно в новинатаКоментари - Ето как ЕС може за няколко години да се "разправи" с колите с ДВГ | Бизнес.dir.bg
Коментари
При положение , че Земята е единствен космически обект на който могат да съществуват биологични видове като нас, ясно е че това е случайност, която няма да е задълго и не зависи от човечеството.
Забележете, как нито един от тия ЛГБТ активисти не е включил точка, именно - засаждане на дървета в графиците си. Никакво садене на гори, само унищожение! Да им ЕПМ. Народен съд възможно най-скоро и ще намалим емисиите от отровни идеологии, фалшиви новини, пикня, пръдня и изпражнения от посочените в началото боклуци!
Един кораб изхвърля 35 000 тона въглероден диоксид на месец,а вие ще ми спирате автомобила който карам 5 пъти в седмицата.
Усещам как хората от цяла Европа ще се справят с ЕС и то скоро. Електрически автомобил: 1. Невероятно мръсен процес на производство на батериите 2. Нужда от подмяна на батериите след време (втори мръсен цикъл) 3. Недостатъчно енергия произведена от чисти източници ще наложи използването на мръсна енергия за “чистата” ти кола 4. Пожаро-опасен тип автомобил - при пробиване на батерията и досег до вода = напълно неконтролируем пожар с много висок интензитет на температура и продължителност. И зъбите няма да останат от пътниците! 5. При неизползване на автомобила (на паркинга на летището докато сте почивка например) батерията губи от заряда си, докато при ДВГ горивото си седи непокътнато с години! 6. Много други недостатъци!
С тази политика напълниха хазната на Кремъл и на ПУ му дойде апетит да нападне Украйна. Не говоря изобщо, какви емисии създава войната в Украйна, в Газ в Африка. Същото правят и Марксистите Байдън с Клинтънови: Да не бъде победена Русия. Колко хора ще измрат не ги интересува. Зелената Политика за тях е по-важна от войната. САЩ в момента са най-големият производител на петрол. Байдън можеше да увеличи леко производството и да се свалят цените на горивата на нивото при М-р Тръмп. За 2 години Русия щеше да фалира и без санкции и да няма такава мащабна война. Нямаше да има война в Газа а корабите да потъват в Суецкия канал или да обикалят Африка.
Европейската неправителствена организация са минетчии, ще им дам и моя топуз да смучат.
Екодиктаторите ще ви затворят в концлагера. Няма нужда да се движите. Ще вегетирате пред телевизорите и ще мрете. Само те ще ползва ДВГ.
По този начин ограничават предвижването на хора, а това е нарушение ,нивото на кислород в атмосферата не е мръднало, а говорим за замърсяване,онези учени които доказват че човешката намеса е минимална ,биват заплашвани и гонени!
Да е.а и боклуците мръсне да е.а! Затова внимавайте за кой ще гласиувате на следващите избори! За левичари ка.ути или за нормални десни патриотични партии. И да, БСП, ДБ, ПП, ГЕРБ и ДПС СА левичари!!!
А камионите, багерите и автобусите също ли ще минат на батерии? А самолетите? А корабите откъде ще зареждат в океана? От слънчеви батерии ли? А през зимата? А вас откога ви боли главата, отскоро ли, или е перманентно така?
Само за справка - в производството на един електромобил са вложени толкова много вредни емисии, че той започва да бъде екологичен едва след 5 години употреба. Батерията на такъв автомобил издържа около 1000 зареждания. Интересно какво става след 5 години зареждане на батерията? Цената на нова такава е над 15 000 евро. Има и доста по-скъпи. А старата батерия се загробва. Да не говорим, че въглеродният двуокис е само 0.5% от атмосферата, и т.нар. декарбонизация, както винаги, означава само едно - ОГРОМНА печалба за определена група хора. Както направиха и със замяната на фреона в хладилниците и климатиците с доста по-вреден такъв. Та... толкова за псевдо-екологията, с която промиват мозъци.
А може ли да го разформироваме този ЕС предо 2040г? Налагането на електромобилите трябва да става по естествен пазарен принзип чрез конкурентна цена и практичност. Силовите мерки, забрани и непосилни налози граничат с репресии и комунизъм.
и 8 лева да направите литър бензин пак милиони българи които живеят в стари блокове няма как да зареждат проклетите електрички........... само ще направите колата лукс като в предишния социализъм казвам предишния щото пак сме в болшевишка империя
Преди 20-на години едно франсе измисли двигател, работещ на сгъстен въздух. Максимален пробег от 200 км с едно зареждане, максимална скорост 110км/ч. За градска кола е повече от идеално. Бързо го покриха. Колата струваше по прогнози между 2400 и 4000 долара. Естествено, че бързо го покриха и нищо не се чу повече за него. Сега ще копаме литий или ще яздим магарета.
Става, ама не са 200км пробег, а 20 (МАККСИМУМ). Просто сгъстения въздух не запасява много енергия, а инак тези двигатели ги има още от преди ДВГ (който си е вид пневматичен мотор).
Да попитам кухите европейски идиоти, литий и кадмий изкопаеми ли са?
Едно време не влязохме в СССР, но сега е абсолютно наясно дали някога ще може да се отървем от сатанинския ЕССР.
А СО2 от милионите боеприпаси които пращате за да подклаждате войната в украйна, как ще го ограничите? Глупости и простотиии....
Хората от това НПО, изготвили доклада, трябва да намалят твърдите наркотици - твърде много халюцинират. Кой доброволно ще се откаже от ДВГ колата си (пък била тя и пернишки кюнец) за да се кандилка в градския транспорт или да се кандилка в електричка?
След 50 или 100 години част от пра-правнуците навярно ще се върнат чрез машина на времето назад и ще видят какви са ги вършели техните пра-прадядовци и пра-прабаби; при условие, че НПО е съкрат. форма на изписване на НеПравителствена Организация логично не е ,,това НПО" а е ,,тази НПО", живи+ здрави
Да ида и аз да си изкопая един, па после да ви го дам да го преобразувате в електрически (надявам се безплатно по евросубсидия).
Важните опорки са: 1. Хората (разбирай редовия човек) трябва винаги да са ангажирани с битови проблеми - така няма да се занимават с големите манипулации и движения на пари (напр. как да вземем от данъците на държавата за да изобретим ново оръжие) 2. Хората трябва да се държат сравнително гладни - така като им се даде малко ще го оценят повече (по този начин може да управляваме изборите) 3. Хората трябва да се държат не много образовани (но да си мислят, че знаят всичко) - така няма да претендират за място в управляващата клика на света (там мястото е запазено за определени лица). Все пак образование трябва да има за да могат да изпълняват елементарни задачи по обслужване на "господарите". 4. Хората трябва да се държат "надъхани" с религиозни, ЛГБТ, Зелени и други каузи - така ще може лесно да се манипулира/предизвика ескалация и с това разсейване да се изпълнят някои от горните точки. Също така това няма да позволи хората да формират силна общност и да "бутнат" управляващата клика.
като няма хляб яжте пасти
Е така става когато хората искат да живеят в демокрация НО НЕ ИСКАТ ДА ГЛАСУВАТ! В БГ си има ББ, по европа си имат зелени, либерале и всякакви подоби. И резултата е налице.
Аборигени че хората на запад мога да си купуват коли водят се в хубав транспорт А вие като се качите сутринта в трамвая и в скапания автобус и гледате отчаяни физиономии Роби работещи за мизерни пари Всички сте отвратителни Злобни комплексирани панелски орки
Афган скапан, вчера се върнах от Германия, там в метрото яко мангал по чехли, смърди на кенеф, не се прави на отворен, преебани сте емигрантите там, да го духаш, тук си живееп по-добре от вас
ЕК да оправи с протестите в железниците и авиолиниите, чак после да мисли как да спре всички автомобили с ДВГ.
шъ спрете на Мъск мръсните ракети дето ги изстрелва през месец и гърмят в атмосферата? Една такава пиратка замърсява колкото дестки милиона автомобили с ДВГ .
От хибридите има смисъл защото при някои варианти се спестява трансмисията и скоростните кутии и в комбинация с малка батерия дето да можеш да минеш до 50 километра само на ток е добър вариант. Чисто електрическите за момента е безмислица защото ако се мине на такива просто няма от къде да дойде тока. Отделно чисто електрическите харчат много повече енергия защото тежат 1 тон повече заради батерията и тоя един тон е мъртво тегло което трябва да го ускоравяш и после да го спираш, отделно и да го возиш ти трябват гуми с двойна товароносимост за да издържат това тегло.
С кеф чакам да дойдат тези времена, когато това безумно каране насам натам за кеф бъде спряно.
Тия не знам как го мислят , но не си ли взеха поука от протестите на фермерите ? Бива ли да са толкова прости тия зелени , мелени , евроатлантици и всичката им прогнила сган ?
А в Америка и Азия ще спрат ли ДВГ или ще си карат, а ние ще им дишаме въздуха като се завъртят ветровете? Защото това е едно насаждане на мнение и демократична преса над хората. Имам впечатления от Норвегия/живея тук/ Преди години им говориха-купувайте дизели с ДПФ. Много са екологични, повече от бензина. Накупиха си дизели. Години по-късно - купувайте хибридни коли - дизелите не са екологични. Накупиха хибриди. От няколко години - купувайте електрички, другите вече не струват. Купуват като луди. Тук без това са луди по климатичните промени и само за това дрънкат. Вече имат около милион електрички. Много помагали на околната среда. Но почти всяко семейство пази един бензин или дизел в гаража. Да, мрежата за зареждане е изградена и на места има повече зарядни станции отколкото бензиноколонки, но това е положението. Скоро спират и продажбата на коли с ДВГ. Иначе откакто се грижим за природата и разбира се за подкрепата на Украйна, цените станаха двойни и тройни в магазините а девалвацията на норвежката крона е направо умопомрачаваща. Та така ....
Китай е най-големият производител на електрически автомобили. КИТАЙ СЕ НАМИРА В АЗИЯ.........................
Мда,в Китай са най-големите гробища за електрически астомобили. Хиляди бройки, стоят по паркинги непродадени или купени, но съвръшено непотребни, защото са непригодни за работата, за която са купени!
Панелистанци тази статия не виза сяга карайте се 25-годишните трошки на по 500 000 км возете се на старите счупени автобуси и въобще не коментирайте
Ако ще и Сорбоната да си завършил от самолет си личи, че си тъп комплексар. Даже не можеш да пишеш на родния си език ама си тръгнал да се правиш на голямата работа. Може наистина да живееш в Хайделберг ама под някой мост и да просиш пред Алди. Я кажи на коя улица се намира университета и как се казва? Гаранция си нямаш на идея. Отделно от това по това време заетите хора в Германия дето са завършили университета в хайделберг не висят в коментарите на Дир.бг да серат. Гледам и че нещо май много се засегна за чистенето на кенефи, а кой е комплексиран орк, панелистанец и тн, не знам ама ако искаш може лятото да дойдеш на вилата на Халкидики да ти покаже един панелистанец и орк какво си е купил с печалбата от бизнеса в тая толкова лоша и западнала страна България. Прати много поздрави на съседа си по кашон под моста Ахмед и му кажи да слага гума като те реска нощем, че да не ти лепне нещо. Айде, че отивам в НАП да се занимавам с рекета на данъчните и нямам време да си пиша глупости с маргинализирани нихилисти.
Добре де, кой дава право на това НПО да определя какво ще се случва в живота на 500 милиона човека!? (Това е броя на хората в ЕС. ) Значи ще направят криви всички, ще се гърчим всичко и за какво? Каква е целта, която мислят, че ще постигнат? Ще намалят отделяния въглерод от хората, като въглеродния двуокис в атмосферата е 0,035%. Предполага се, че от тези незначителни 0,035%, само 3-5% се произвеждат от хората. Та струва ли си целия този гърч на толкова много хора за толкова нищожна промяна спрямо цялото количество СО2!? И защо някакво НПО ще ми/ни причинява това!?
Докато НПО шибаняците не започнат да висят по дърветата или не ги намират с колумбийски вратовръзки под пейките в парковете няма да се спре със рестрикциите. Зелената измама е ефективен способ да бъде унищожена европейската икономика и да станем тотално зависими от други страни - САЩ, Китай, Великобритания и вноса от тях.
а на теб кой ти дава право да ме тровиш с пушерка от дъртото ти бмв?
Като не ти изнася марш на село. Там няма коли и ще дишаш чист въздух. Не може една шепа мизерници да казват на мнозинството как да живее и какво да прави. Същата е работата и с подобни НПО-та и зелени откачалки. Зелените навсякъде имат по 3-4 % подкрепа ама се юрнали да променят света. Кои сте вие да променяте всичко, кой ви дава това право? Като не ви харесва отивате на някой остров насред океана, там си правите държава без ток, без вода, без комуникации, без интернет, без машини и живеете като първобитно племе само с даровете на природата, правите си дрехи от палмови листа и така. Ха на бас, че и една седмица няма да изкарате и ще изперкате. Никой не ви кара да сте част от общество което не ви харесва.
Предложение - да се закрие икономиката на ЕС. Емисиите ще намалеят с 99,99%
Ами тя вече се разправя в Испания таксита, полицейски коли, автобуси градски траспорт вече 94% е изцяло хибридни или електрически!!!! В понеделник даваха по новините, в Аликанте се премахват хибридните автобуси с изцяло електрически и тн и тн.. Но от друга страна всичко тук винаги е ново и свръх модерно и знаеш за какво плащаш данъци!! А вие в другия край на Континента?
Ами като станат още 20% от колите електрически, ще ви питам нощно време когато напрежението от 220 падне на 140 волта какво ще правите.
За тия дето цъкат минуси - на домакинство главният предпазител е 60 Ампера - демек допуска 12 киловата консумация. Стандартно като вкл чиш печка, пералня и сушилня и климатик си на около 5 киловата. И горе долу на толкова се разчита мрежата на ниско напрежение. Най слабите зарядни за електромобили са 3 киловата дето ти зарежда електромобила 2 дена. По бързите са 12 киловата така че ако само 10% от населението си сложи такива зарядни и като се прибере вечерта включи електричните в контакта натоварването на мрежата за ниско напрежение ще е близо до 100 %€. А ако се включат и останалите 10 % ще стане страшно.
Оу, йееее. Дурналист транслатор! Къде го изкопахте този заедно с изкопаемата му кола? "преобразуването на изкопаем автомобил в електрически автомобил"
С такива пътни карти ЕС със сигурност ще се разпадне. За всички става ясно, че ЕС сляпо поддържа всички античовешки инициативи на глобалистите- в случая лишаване на хората от свободатат на придвижване. Поради това този съоз е обречен.
Никой не те спира да ходиш пеш?
Всичко ще се промени на следващите европейски избори ! Зелените може да нямат представители даже !
Камионите , автобусите, тировете ,корабите , самолетите и те ли на ток . Един тир ако трябва да измине 2500 км. колко пъти ще трябва да зарежда ... и кога ще пристигне . Ще ни трябват поне 4 блока в АЕЦ Козлодуй за да има ток за всички
И как го сметнахте това, госпожо? Перки+зареждане през нощта когато така или иначе има по-ниска консумация и ще се окаже, че не трябва особено много. А помните ли 'га ревАхте, че петролните фирми задушават развитието на електрическите коли? ХМ?
Ако в момента един ТРИ с двама шофьори може да мине растония Х за К време, то ако е лекетрически, това К време ще се увеличи минимум двойно, ако не и тройно. Доставките ще се забвят, цените ще скочат само заради транспорта. Колко струва инфраструктурата за зареждане няма да конетираме, защото трябват много КИЛОВАТИ наведнъж и за това са нужни големи трафове и дебели кабели, каквито няма дори в градовете в момента.
толкова приказки и таблички за нещо което няма нужда да ми обясняват-АКО има читав градски и извънградски транспорт,няма да има нужда от коли.Все пак не може човек никак да не пътува.Ами направете градския транспорт суперредовен и достъпен и няма да давам пари за поддръжка на кола.Също и за извън града.А това дето горивото ще е недостъпно скъпо ме разсмя искрено-това какво решава?Транспорт е нужен и не знам кой би твърдял обратното.
Целта на всичко това е постепенно да ни отнемат едно по едно правата и да ни вкарат в 15 минутните градове. Защо само тъпаците в Европа са толкова ангажирани със Зелената сделка след като най-големите замърсители продължават да създават смрад постоянно и да тровят планетата. Нима Китай, Индия и САЩ са се юрнали да спазват зелените глупости? Нали живеем на една и съща планета? Ако ние спазваме всичко, а останалите не какъв е смисъла?