Коментари - Екостикери на колите: Категории, условия, уловки, привилегии | Бизнес.dir.bg
назад

Екостикери на колите: Категории, условия, уловки, привилегии

Собствениците на автомобили с газови и метанови уредби може да получат бонус, най-облагодетелствани са собствениците на електромобили и хибриди

Обратно в новината
| Автор: Кристиан Костурков, 3e-news.net

Коментари - Екостикери на колите: Категории, условия, уловки, привилегии | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

В белите страни има подземни паркинзи на които е ЗАБРАНЕНО за автомобили с бомби в багажниците, но в бедна България, автомобилите с газови уредби ще ползват привилегии.

Точно пък тези помияри с газта ли ще бъдат привилегировани?!

В България няма обществен подземен паркинг, който да разрешава газови уредби!

Интересно в коя еврокатегория са печките на твърдо гориво, котлите на нафта, ниско прелитащите самолети, корабите, дизеловите локомотиви и какво се случва с тях?

Крайно време беше - и отнемане на лиценза на фейк центровете за ГТП - за 10 - 20 лв на ръка ни отровиха.

Центъра на града става ограничен за придвижване това е едни вид възпрепядстване на сводно придвижване - Центъра става за богоизбрани и богати -обикновения човек със старата кола няма да може да влиза в центъра. Така имотите ще станат евтини .

Колко е просто в Германия. Отиваш на HU/AU, тоест на преглед, и ако колата ти не отговаря на предписаните от завода норми за покриване на изгорелите газове, просто не минаваш прегледа, а отиваш да си оправяш колата, в рамките на месец от прегледа. Никой не се занимава да прекатегоризира неща, които са вече категоризирани, а просто се преглеждат на всеки две години. Толкова е просто. Ама разбира се, в България винаги откриват топлата вода, с бойлер на въглища. Както винаги.

Оди на село .

Всъщност, газовите уредби са по-екологични от електричките като цяло! ... Относно риска също! ... Пропана става експлозивен само при особено специфична концентрация с въздуха! ...

без да съм чел новината, защото е ясно че са само глупости или неработещи закони/норми/правила ми е ясно, че като отидеш на преглед за 39лв а оставиш 50лв (3ма човека си делят 11лв бакшиш(!) веднага ставаш 'шефе', изгорелите газове се мерят на загасена кола и т.н. И това в софия в прованса ясно, там с 3 гуми минаваш

За скрап нарежда ЕС

Платена статия за фокуси - с едната ръка размахват загриженост за газове и замърсявания, а с другата крият, че ще се получава тотално следене на предвижването на автомобила и съответно собственика плюс чипов контрол. Утре този чип може да се свърже с компютъра на колата и при определени условия да се блокира двигателя. Ама аз съм черноглед конспиратор, не ми вярвайте!

харесва ти или не газта е най-чиста, а и най-евтина

Един ден ще ни инсталират измерватели и на задниците, за да мери кога си пръднал.

Т.е. се прави едно голямо нищо? WTF?

А на тези дето ми отрязаха катализатора, какъв стикер ще им сложите? ... Розов или с цветовете на дъгата? ... ДВЕПМ в ГЗ, целокупно и с въображение! ... Кожен стикер за вас!

В процентно съотношение в пъти повече електрически коли са се запалвали/избухвали отколкото коли на пропан/метан

edi den ste ti pisat akt za tova zasto disas prez ustata a ne prez nosa

Седи си там, бедняк

Е нали трябва всички да имат коли и да ги карат !!!

1.Ако искате хората да карат по-нови коли - вдигнете доходите. Форд фиеста е по евтин в реална себестойност в Англия от тук. Рено Зои е с 20 000лв по-евтино във Франция от тук. 2.България е единствената държава в ЕС без финансови стимули за закупуване на елекромобил. В Румъния държавата поема 10 000 евро от цената. 3.Тези на газ/метан няма да получат никакви привилегии, нищо че колите им замърсяват по-малко от чисто нов дизел или 3 годишен бензин. 4.Ако ти отрежат катализатора докато си на работа по-добре си продай колата. 5.Хората живеещи в центъра, които са с по-стари коли ще плачкат. 6.След време и хората в кварталите около центъра ще плачкат. 7.Стикера има чип и АНТЕНА?! както и новите лични карти!!! Вие си отговорете за себе си защо. Абе, да ги хванеш и да ги пребиеш на място. Това е положението.

Това добре, а какво правим с камионите, бетоновозите, гондолите, багерите и бусове, влакове и тирове? Или за тях може да си цапат в и около града, а за обикновенните хора ....категории. Дайте да приравним всики а?

a zasto nikoi ne vizda amerikanskata i angliskata agresia v terno more tezi korabi sa golemi zamarsiteli a samoleti a tankove a voini v gaza

Напротив, в тези старни не се прави разлика спрямо горивото. Всички паркират в подземни паркинзи и молове!

Идеално - подготвя се терен да се въведе една прекрасна система, която да чете чипове, да струва много пари и след 1 година експлоатация да не работи....както там колове по Графа с дистнционни за линейките, както видео наблюдение по центъра, което не е в ред, както хиляди други скъпи проекти с приятни комисионни.

Нидей тъй шефе, тя цялата простотия от шоплука иде....

Така трябва! България це Европа!!!

Идеята за ограничаване на автомобили с високи емисии е хубава, но опорочена с щипка български хрумвания за оригиналности. Кому е нужно нови стандарти и групи като вече има създадени и то европейски стандарти така наречените евро норми. Пак забатачване вместо улеснение и елементарност. Умният човек мисли рационално, глупавият обратно и създава трудности и недоумици.

То и чипа на банковата ти карта има антена. А колко антени имаш в мобилния, и чипове, ти е бедна фантазията.

Тоест, ония китайски дизелови автобуси дето Фандъчката купи за градския на София, на които уж пише EURO6 леко ще са макс EURO4?! Или за рейсове може, за обикновени хора не може.

Сериозно ли питаш? Хайде де, де. Написали са го. Хората си модифицират или махат катализатори и какво ли не. Естествено, че произведен по Евро 4 не означава, че автомобила не цапа като Евро 1. Аз съм доволен, макар, че моя автомобил е дизел на доста годинки.

И без да оставям бакшиш е така. Пример - пункта на ъгъла на Раковска и Козлодуй. Само спирачките тестват, оттам нататък всичко “изчакай няколко минути” на изгасена кола.

Добре, супер готино е да има само нови и незамърсяващи автомобили. Ще дишаме чист въздух. А какво правим с ТЕЦ-овете и циганските махали, които замърсяват 90% от въздуха? Или от дърветата не виждаме гората?

Да, разбира се, коли. Стари или нови ИЗПРАВНИ коли, а не убити гробници, мечтаещи за ев.таназия.

В София, в определени квартали се падат повече от 1 автомобил средно на човек. Направо не ми го побира акъла, а като цяло всеки втори има в по-крайните квартали, но като цяло варира между 0.5 до 1.1 автомобила на човек. Кому е нужно това? След като сме стигнали на това ниво, всеки човек да има автомобил, тогава е време да се въведе изискване всеки автомобил да си има паркомясто и да не цапа?

Не си ме разбрал явно. Нека да мерят газовете, но защо създават нова рамка/таблица, в която евро4/5/6 отговаряли на 4та група, евро 3/4 стара година отговаряло на 3та група, старите коли в отделна без значение дали имат евро норма... и ей такива. Все едно бензин 95 в цяла Европа да се нарича така, само тук да е например бензин 44.

а сицкото селян с изпърдяните дизеляци ше продължават ли да чадат из софето?

Хахахха, типично тъпо българско подзаконово регулиране. Без мисъл, без логика, без идея за предварителен анализ и оценка на въздействието, без нищо.. Някой има ли идея какви и колко коли като вид гориво има в БГ?И как ще се промени картината след влизане в сила на тия изисквания? Каква е причината да въведжаме умишлено и целенасочено несъответствие с действащи европейски стандарти? Хубаво, чужденец съм, идвам си с колата на туризъм, тя е примерно ЕВРО 5. Като не минавам преглед тук, няма как да ме прекатегоризират в некакви си български подкатегории, а и няма да знам къде мога и къде не мога да карам, затова ще си карам навсякъде. Включително и трабанта. Дискриминация, ъ? Та къде точно са привилегиите за тези които не цапат- а именно най- масовите стари автомобили на газ? Няма ги. Ама идеята е каква/Да купим нов дизел или бензин, щото скоро ДВГ тата ги спират от производство? Да купим електричка, за която няма ни субсидии, ни поддръжка ? Малоумници тъпи.

Всеки бензинов двигател с инжецион е с един и същ Евро-стандарт. Разликата евро 1/2/3/4 е от студеният му режим на работа. Принципът му на работа е такъв. Новите бензинови двигатели имат една огромна инженерна тъпотия, благодарение на която имат вече и филтри за твърди частици, но пък следгаранционната им поддръжка е мнооого по-скъпа (сладка) от на по-старите.. При дизелът е съвсем различно. Ама това не всеки може да го вдене.

Да попитам за един преател- с колко ще се оскъпи техническият преглед? Или не е удобно да питам?

Интерес1ен казус, имам ретро кола, живея в идеалния център, изкарвам я от гаража и я карам събота и неделя прибирам се, но селската циганска кметица не ме пуска да се прибера защото има временна забрана? Без съмнение ни управляват идиоти.

Е какво ша ми мерът дедовия? Като бензин 100 октана в бг отговаря на 85 по бензиностанциите в Европа а па нафтата я нема въобще в класацията!!!

Откровенни тъпотии и идиотщини!

Абе важното е в джоба да дрънкат биткойнки... хехе, боли го дедо за новите чипове.

Не, ако питаш мен ще е по- зле - изобщо не можеш да я извадиш

Не бе, прибираш я и си плащаш глобата. ОС вззема решенията, не кметицата. Но явно ти си от избирателите на Пулев за президент, щото той пенсиите смята да увеличи като президент.

Като собственик на ретро автомобил трябва да си наясно, че те са с отделна категоризация и тях разпоредби за обикновени автомобили не ги ловят. Стига да е реално ретро автомобил, т.е. над 50 години. Не Москвич от 88-ма.

Почти. Пак схема като с нитовете за по 15лв на регистрационните номера навремето.

Никъде го няма това! Малоумни, или алчни за да ни доят по всеки възможен и невъзможен начин. Ако мислеха наистина за екологията, щяха да въведат бонуси за газовите уредби. Но не. Видя се че тяхното е демагогия.

МамицатаИмЗадунайскоГубернистическа на Вси”наште” , ЕЙ ! -> какви ЕкоСтикери бре, Говеда задунайшки ?! -> какви ЕкоКатегории ?! ...та АбсолютноВсичко отн. ЕкоСъответствието на Всяко МПС - Е формализирано от Производителя !, и то Включая ВремеватаДопустимост !!! ——- Никакво преговаряне. РеИнженерингът+НовНюрнбергски !