Коментари - ЕК удря китайските електромобили с до 38% мита. Пекин реагира остро | Бизнес.dir.bg
назад

ЕК удря китайските електромобили с до 38% мита. Пекин реагира остро

Конкретното тарифно ограничение зависи от това доколко производителят съдейства в проучването на Брюксел за установяване на нелоялни бизнес практики

Обратно в новината

Коментари - ЕК удря китайските електромобили с до 38% мита. Пекин реагира остро | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ЕС - колониалистите се сетиха, че ги колонизират. Много е трудно да приеме Западна Европа факта, че света се промени и вече почват да отсвирват европа като фактор, с който да се съобразяват. Китай ще изклати ЕС, само търпение

Европа се опитва да изплува! Но няма да стане ! С зелената сделка се простреля в крака. Който си мисли, че Европа може да живее само на услуги и иновации е или луд или глупак.

Свободният пазар е свободен само за някои май...

Да! Той Китай всичко дотира - от тиквени семки (купих си семки и бяха с произход Китах) до електромобилите. Как доставка с куриерска фирма в България е между 5 и 10лв, а от Китай идва стока безплатно? Как Китай дотира всичко? От тиквените семки да електромобилите? Как е възможно това физически?????????? ---------- Може би трябва да си признаем че проблема е в управлението на ЕС? В невъзможните цени на енергията? И това няма да се оправи с 38% (или 380%) мита!! Защото енергията е основа на всичко, и когато енергетиката ти е е на минус (ако ще да е 10х зелена), каквото и да произвеждаш то все ще излиза на загуба - чисто физически (никакви счетоводни врътки няма да реашт физически проблеми).

Ще се светнат все повече европейци, че ги правят на маймуни. Аз лично вила за сено имам на село от прадядо ми, факла мога да си направя, май е време и другите да грабнат вилите...

китайската компартия дава пари на тези дето произвеждат автомобили за европейския пазар... сиреч спонсорира европейска идея за Зелена сделка, а сега не щеш ли Европата въвежда протекционистични мита на тези които и помагат да изпълни зелените си обещания. А ако Китай въведе такси за батериите които продава на европейските производители какви ще ги къдрят тия от ЕК?!

ЕС слага контрол на ДЪРЖАВНОТО СУСПЕНДИРАНЕ на китайските производители извършващи НЕЛОЯЛНА КОНКУРЕНЦИЯ на пржизводителите в другите страни. С'чась-то понял?

Суспендиране - прекратяване, спиране Субсидиране - финансова подкрепа Пишете, а не правите разлика между значението на термините.

Значи доколкото разбирам за Европа е проблем, акополучаваме евтини автомобили защото Китай плаща част от цената на тези автомобилипод формата на субсидои за производителите и ние вместода се възползваме от това да купуваме евтини и достъпни автомобили ще им налагаме мита които ще ги вземат държавите като вид данък - мито - за да може автомобила да бъде скъп за потребителите в Европа. А каква е цялата идея на това упражнение никой не му е ясно, освен че искат да пълнят бюджетите с допълнителни данъци.

Станислвчо, ясно е каква е идеята. Това, че ти и простоперите не я разбирате е ваш проблем. Най-просто казано китайците получават огромни субсидии за тези автомобили от държавата и целта им е да залеят нашия пазар, за да може Европейските производители, които дават хляб и са една от основите на нашата икономика да фалират. Започна ли да просветва? След като фалират, те ще вдигнат цената, дори и с повече отколкото си представяш и ще почнат да ни доят. Е, няма да им се получи. И аз искам евтина електричка да карам, но не за сметка на общото благо. Нарича се гражданско мислене или позиция. Съмнявам се, че ще го разбереш, след като задаваш този тъп въпрос.

Общото благо? Ти под камък ли си спал през последните години? Европа умира, байно!

Малко са 38%. Трябва да са поне 100%. Китайската тактика е дъмпингови цени, докато се унищожи конкуренцията и после - цените в небесата.

Тайван скоро като се върне в Китай, да не се молим за някой полупроводник за произведените в германия електромобили?! Не е лошо имбецилите в Брюксел да мислят повече, когато се перчат с голо дупе.

споко, можеш да си сигурен, че ако Тайван се върне в Китай там чипове няма да се произвеждат.

Китайците не се научиха, че няма никога да продават автомобили в Европа. В ДВГ-то никога няма да достигнат технологията. Може и да са по-добри в електрическите коли, но това е нишова технология за ексцентрици. Европейците живеят нагъчкани под наем в кооперации без гаражи и паркоместа и си държат колите по платната на улиците и тротоарите. Няма къде да заредиш такава кола преди да тръгнеш. Няма как да тръгнеш на средно дълъг път и да чакаш с часове на зарядната станция. Няма как да има милиони зарядни станции без нови кабели и нови мощности за ток. Няма и цената на тока да остане същата. Да се наложи електрическият автомобил като масов е все едно да се смени почвата на всички растения на Земята с по-хубава. Става само на теория.

дреме им. заливат те с коли на пристанищата, ако не се продават след някоя година ре-експорт и замяна с плюшени играчки. Все едно какво купуваш , все от Китай идва и ще съдържа надценка за загубите от предходните им непродадени продукти. Това е диверсификация по евроатлантически ;)

Добре, че са евроатлантиците за да видим и ние малко пазарна икономика.

Пазарна икономика, майката ... Даже полит-пазарна ... "Тъй върви светът - лъжа и ..."

Аз съм с дизелова брантия на 30 години , която пуши като комин и не ми пука за митата на ЕК за електромобилите !