Доставките на електрически автомобили Volkswagen с ръст от близо 200% през 2020 г.

Отбелязваме пробив в електрическата мобилност, заяви изпълнителният директор на компанията

Обратно в новината

Коментари - Доставките на електрически автомобили Volkswagen с ръст от близо 200% през 2020 г. | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

2020 е най-успешната година в историята на бизнеса май, а???

от 2 на 4 коли лесно се правят 200%

Голямата и модерна автомобилна индустрия е в революционна треска за производство и завладяване на големи световни пазари. Производството на електромобили, в световен мащаб, тепърва ще бъде в своя апогей. Каква подръжка и какъв обем имат модерните електродвигатели, в сравнение със сложните, с големи обеми и скъпи за производство и експлоатация двигатели с вътрешно горене? С зашеметяващото ускорение от 0 до 100 км за под 3 секунди, електроавтомобилите нямат конкурент в редовното масово производство. Цените на акумулаторните блокове падат непрекъснато, а пробега се увеличава. Изравнят ли се цените на електромобилите с бензиновозките - това ще бъде решаващия момент, когато да се купува бензинов автомобил ще бъде история. Бъдещето е на електромобилите, бъкани във всички възлови места със софтуер.

Японците от 2000 година насам произвеждат хибридни последните няколко години електрически. "Ханса " от 75 години произвежда едно и също ( външен дизайн, една или две турбини като концept същият двигател пълна електроника която е неуправляма-проблемна) мислеше , че още толкова години пак ще произвежда същото и ще бъде лидери. Аз за първи път чувам ,че са произвели или ще произведат електрически автомобили. Знам,че събираха от там тук сглобяваха но нещо сериозно нямаха. Старата песен на нов глас- повече бензинови докато дизеловите станаха лоши. И сега Ханса просташки се хвали, че са произвели толкова % ? - когато класическите им автомобили бяха 10 милиона произведени на година.

Е, явно са от 100 000 на 200 000, но по принцип си прав. :) Можеш да си увеличиш специалните части с 1000% и от 1 да станат 10, а може и само с 5% и от 100 000 да станат 105 000... Затова питайте и за абсолютните стойности, и за отностилените, и за всичко. :)

Те всички нови автомобили са бъкани със софтуеър. Освен руските. Там си залагат телта и канапа. :)

И викаш дистанционно им управляват чистачки и други неща след хакване. ;)

BEV са електричките с близо 200% ръст, а те са: Същевременно доставките на батерийни електрически превозни средства (напълно електрически автомобили - BEV) са скочили със 197 на сто. През последните 12 месеца компанията "Фолксваген" е доставила 212 000 електрически автомобила, включително 134 000 BEV.

И колко са паднали цените на батериите?От 70.000 на 68000 $.И тази батерия се сменя на 5-8 години.Я ми кажи как стандартен модел с вътрешно горене ще изхарчи за гориво и поддръжка тези пари за периода?И как "чистата" батерия се зарежда с "чист" ел.ток?

Така е, г-н П.К.(да го разбирам пошенска кутия),прав си...на теория. Но на практика всички лъжат. Като почнеш от Фолксваген,и свършиш до Ферари. И с ЕлАвтообилите е така. Преди 2 години правих тестдрайв на Нисан Лийф. Беше най-продаваният елавтомобил в Европа. Покарах 30-40 км.между две градчета в Южна Бавария. Бях в процес на купуване на нова кола. И попитах представителя на Нисан- " Какво става,когато се качим на магистралата?"..." Еее, тези коли не са все още за магистрали, те са за "ландщрасе", може и за градовете. За междуградско е най-добре дизеловият автомобил. Може би след 10-15 години"...Така ми каза човека, който все пак имаше интерес да си продаде колата.... Т.е. при 130 км. в час пробега става от ( на теория) 410 км. на 140 км. И ти байко, само по селски пътища ли караш? Или само със 70-80 км. в час?...Това е, както 1 ми показва книжата, че колата му харчи 3,6 л. на 100км....да,на книга, ама в реални пътни условия поне 6,3. Или ако има 1 електромоторче,и може да измине първите 50 км. на ток, а вторите с ДВГ, и разделиш 7,2 на 2...та получиш 3,6....Ама следващите 100 км???Ами 200? Ами 1200? Или като си тръгна в 5 часа сутринта от Германия, а се прибера в 24 часа в България 1616 км.( толкова са горе-долу)...как ще я караме а?.... И ще ти кажа още 2 неща, които ти съм сигурен, че не знаеш- В древноримската религиозна система бога на търговията и бога на лъжата е един и същ- Бог Меркурий ( затова и Меркурий много бързо се върти), и второ- 1 стар сръбски анекдот- след 20 години " Що ме боли курац да Маджарско нема излаз на море"...

Първо никога няма да купя Фолксваген, заради оня турския завод . Обаче пойта че отиваме на електрически возила е ясен, само не я ясно разпределението на пазара. Разправят в Норвегия миналата година са продадени повече електрически коли от вътрешно горене. И другото важно е че Фолксваген продал повече от Тесла. Та се пита в задачата. Ако Тесла няма да бъде лидер на пазара в Китай - китайците са яки шовинисти и освен това си имат две яки компании който са напред с материала който да са водещи на техния пазар. На японците не можеш да продадеш нищо па кво остава за коли. В ЕВропа Тесла също няма да е лидер заради пример с Норвегия , да не говорим че БМВ също има ел. кола от 5 години и ще я до изкусурят ако нещо .... , та остава Тесла за лидер в Америка само , вероятна така ще е , но и това е нищо за тая пазарна капитализация от 800 милиарда, срещу ваген 100 млрд. Ще има екшън.

.."..Дизеловите двигатели търпят все повече ограничения в Европа и съответно продажбите на автомобили с тях спадат непрекъснато. Някои производители обаче продължават да предлагат версии на свои модели, които да оборудвани с наистина ефективи и динамични мотори, предава Automedia. Доказателство за това е 6-цилиндровият B57 на BMW, който при работен обем от 3,0 литра се предлага в няколко варианта на мощност - от 265 до 400 к.с. Моторът се поставя и на 7-Series, като е едно от най-икономичните предложения на пазара, стига да не броим хибридите версии. Английски фен на BMW реши да покаже, колко икономично е неговото 730d, като планира пътуване от Лондон до Барселона, което трябваше да измине само с един резервоар. Ограниченията заради коронавируса обаче накараха Джо Ехил да се откаже и да тръгне на пътешествие из Англия. Така една сутрин Ехил зареди автомобила си със 78 литра гориво и тръгна на път, като се опитваше да поддържа възможно най-ефективната откъм разход на гориво скорост - 112 км/ч. В крайна сметка мъжът измина 1480,50 км, преди да се наложи зарежда отново. А това е разход от 5,4 л/100 км, което е отличен резултат за подобен автомобил. И е още едно доказателство, че дизелът не бива да бъде отписван напълно..."..