"Дайхацу" спира производството във всичките си японски заводи
Причината - компрометирани тестове за безопасност
Обратно в новинатаКоментари - "Дайхацу" спира производството във всичките си японски заводи | Бизнес.dir.bg
Коментари
Шок, страх и ужас тресат капиталистическите кочини по света и у нас. Капитализмът в момента е в криза невиждана от 500 години насам. Това е краят на световната капиталистическа система! Иде краят! Не случайно американската олигархична клептокрация хвърлиха целия свят в този сегашния хаос и предстояща световна, трета поред война! Не случайно извикаха отново на живот и фашизма! Фашизмът - последното убежище на световния капитализъм във времена на световна криза за капитализма!
Сегашните коли ги правят от пластмаса и малко тенекия. Целта е ниски производствени разходи, ниско тегло, за да са леки, пъргави, икономични. При катастрофа стават на купчинка и всички вътре са мъртви.
Карл Маркс позна и предсказа още преди 160-170 години, че накрая капитализмът ще се самоунищожи. Само с алчност и пари в ума така става!
Виждал съм катастрофирал миниван Дайхацу. Приличаше на смачкано кенче от безалкохолно.
Това с тестовете е само предлог, реалната причина е, че нямат пазар подобно на немците, но не смеят да го кажат, за да не се сринат акциите им.
А с тая новина просто се засилва в звездното семейство от коли за индийския пазар. Да заводите трябва да са в Индия , а това че не работели манометрите за помпане на гуми са само глезотии !
3/4 от колите в САЩ са японски. В САЩ е важно да пътуваш от точка А до точка Б без аварии и с години. След 2 нисана, GMC и мерцедес, карам четвърта Хонда. Единственно Хонда мотор може да издържи на издевателства. Когато бях при дилъра за последната Хонда се разговорихме с продавача: имал е клиентка на лизинг, която нито веднъж не била сменила маслото за 3 години.
Автокъщите за втора употреба в Япония са пълни с лъскави нови коли до 36000 км. Интернет е пълен с японски мотори за коли на 36000 км. В САЩ е нормално кола с пробег 200000 км. Имам снимка на шевролет-сатурн с пробег 350000 МИЛИ. Кара го продавач от дилър на камиони Волво.
Че тя и 20г може да не сменя маслото тая офцъ, ако я кара по 2км на ден в квартала.. Хонда, че са добри добри са.. Ама рейтинга по марки и проблеми друго казва кой е номер едно според американската агенция
Спрямо европа хич не са "зверски" правилата в Япония! Имат и таратайки също. А колкото до това колко хиляди карали - аз лично съм минал 600 хил с лада. Адито продадох на 480 000 , сега киата е на 340 000км за 6 години .. При хубави пътища и масла си вървят пущи
Глупости на кубчета , ама тотални и абсолютни ! Колите сега са много по-безопасни отколкото когато бяха с много тенеке ! Тенеките не пазят , даже напротив, а структурата пази (а досега платмасова такава няма) ! Да не говорим че колкото повече се мачка една кола, толкова повече от силата на удара е поела вместо пътниците .
Той от 200години все умира и все още си работи с пълна сила… А междувременно и комунизъм и още няколко такива глупости надживя . Не че е хубав, ама по-добро до момента не е измислено .
Нищо не е предсказал този болен алкохолик! Всичките му деца умират, и жена му пропилява целия си имот за са му слуша глупостите. А нашия си спи с прислужницата която ЕКСПЛОАТИРА БЕЗПЛАТНО! И така е целия комунизъм и социализъм, ялов и умиращ!
Гледай само правилата. Виж след третата година колко им се вдига застраховката и може да се усетиш за какво става дума. Трябва да се продават нови коли. Да се поддържа японското производство.
Преди 2 години видях на живо Рено дето не му бяха сменяни маслото и филтрите 100 000 километра. И ако въздущният филтър не беше придобил консистенцията на тухла, сигурно още да си го карат. Меджду впрочем това е второто рено дето виждам да е изкарало 100 000 без да му се сменят маслото и филтрите. Ама предишното беше изкарало малко повече -120 000 ама беше блокирало. А на това му сменихме маслото и филтрите и още си го карат.