Битка между автомобилен гигант и голям профсъюз - ето как се води в Америка
Синдикат иска увеличение в заплащането от 60 долара на час до над 150 долара на час. работодателят призова за връщане към реалността
Обратно в новинатаКоментари - Битка между автомобилен гигант и голям профсъюз - ето как се води в Америка | Бизнес.dir.bg
Коментари
Дали ако топ мениджмънтът им слезе на петцифрени годишни заплати, няма да съберат по 150 долара на час за мравчиците, дето им изкарват космическите възнаграждения?
Погледнете цифрите и ги осмислете ! Разбирате ли защо запданият свят е банкрутирал и не може да произведе дори снарядите за украийнците ? ИНФЛАЦИЯТА В САЩ Е ЧУДОВИЩНА ! Тези се боярят за 150$ на час или 1200$ НА ДЕН ! За изпълнителски и работнически персонал ! Или за 26 хиляди долара за работническа заплата месечно ! Инфлацията там е такава, че явно с по-малко не може да се живее в САЩ ! Какво може да произвежда САЩ в такъв случай вече ? След като европейския работник работи на 3000$, турският на 450$ (по сринатия им курс на лирата от САЩ), а китайския за 600-1200$... ... а американския за същото иска 26200$ ! Ето това е кризата на капитализма и неговото сегашно, уродливо, посткапиталистическо, давозко, биг-фарма биг-дата биг-мъни проявление ! НЕ Е ТОЛКОВА СТРАШНО ЧЕ ТОВА НА КОЕТО НИ УЧИХА ЗА КОМУНИЗМА ИЗЛЕЗНА УТОПИЯ, СТРАШНО Е ЧЕ ТОВА КОЕТО НИ УЧИХА ЗА КАПИТАЛИЗМА ИЗЛЕЗНА ПЪЛНА СТОПРОЦЕНТОВА ИСТИНА !
Брато, там топ заплатите са вече шест и седем цифрени, но те не стигат за 25К исканите заплати за работническия персонал. ИНФЛАЦИЯТЯ В САЩ Е УБИЙСТВЕНА ! НИКАКВО РЕАЛНО ПРОИЗВОДСТВО НЕ МОЖЕ ДА СЪЩЕСТВУВА !
на час според мен е изчисление на компанията, което далеч, далеч не са парите, които реално ще получи работникът. а тук са вкарали разходи за пенсии, отпуски, здравни осигуровки и прочие. Тази сума на час ще е добър повод, хвърлена просто ей-така в пространството, да спечели "любовта" и "подкрепата" на останалите работници в САЩ, някои работещи за няма и десет долара.
Едно от най-хубавите неща, които ще се случат от масовото навлизане на роботите и ИИ е, че ще премахнат по естествен път туморът на работническата класа и свободният пазар на труда - синдикатите.
Няма как да дават тия пари на работнически персонал, при положение че в ЕС медианата е около 2000 месечно. Ако е така до сега половината население да се е изнесло отвъд Атлантика.
И кой ще им купува колите тогава?шепа надути IT та, или и IT та няма да има че AI я ще изрита и тях от работа.
Тотално сбъркана представа имаш. Коли няма да се продават. Който има роботи, ще си прави сам колите за себе си. Който няма - няма.
Всички много "големи", "гарантират" за качество и т. н. Я един бърз преглед - моят автомобил примерно (Туран) се сглобява в Индонезия, Китай и Мексико. Иначе се води Фолксваген, документите на немски и идва от Австрия, ама за който не е чел. Дачия да речем има модели, които се сглобяват в....Мароко! Отделно от това Фолксваген има завод в Мексико, който произвежда единствено и само Джета и където има Джета по света, е мексиканска. Само че от производствени разходи 6000 Mex$ (мексиканско песо), после се внасят в сащ и се продават по 30 000 $. И какво става - 5 пъти печалба, а мексиканците са получили 1/20 от стойността на един автомобил като месечно възнаграждение. Сигурно пак Русия е виновна. За да не съм голословен, слагам линк към статия в сайт, в която точно за това се говори, има и още една част (сигурно и тях "Русия" ги кара да си "измислят").
Нещо не е наред в та из статия. Най-високата минимална заплата в САЩ е $15 в Калифорния. “Най-обикновените “ работници на Тесла във Фримонт /Калифорния/ работят за около$30-$35 на час и то бруто. Заплати за около $100 000 годишно имат инженерните специалисти. Заплати от от $150, $200 000 има само в хай теб фирмите , университетите и научните среди.
Робота никога няма да замести човешкия труд.Само в заварките ги има и в бояджйиството но и там като се прави нещо голямо като подводница или кораб се прави от хора
Виждаме че това не става.Има едно Scara в автомобилните поточни линии от 60-те години и все още не са заместили човека в автозаводите а защо там защото само там могат да бъдат приложени
А преводача на статията ще се "върне ли в реалността". Знае ли той какво значи 150 щатски долара на час? Това е месечна заплана над 25000 долара. Или за три години работил най-ниско платената работа в завода да си получил 1 милион долара възнаграждение.
Не случайно новината няма автор! Пояснявам защо: 60$ часова ставка е 10 320$ месечна заплата – Това е доста прилична заплата! (много над средната за САЩ) 160$ часова ставка е 27 520$ месечна заплата – Това е заплата на ръководен кадър (явно и достатъчно квалифициран) на високо ниво в мощна корпорация! Нали знаете че в „чичко Гугъл“ (мрежата) има всичко Нещо борбата срещу Фейк нюз стана, като „борбата“ за промяна? Да не би авторът (преводачът) да го е досрамяло да си напише името!