Коментари - Безплатно пътуване за два месецa в Германия заради провал на системата с водородни влакове | business.dir.bg
назад

Безплатно пътуване за два месецa в Германия заради провал на системата с водородни влакове

Това е първият път, когато подобна стъпка се прави в цялата германска система за обществен транспорт

Обратно в новината
| Автор : Георги Велев, 3е-news.net

Коментари - Безплатно пътуване за два месецa в Германия заради провал на системата с водородни влакове | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Германия има ужасна железница сравнена с тази в Испания и Франция,-постоянни закъснения и стари влакове. В Испания има 4350км високоскоростна мрежа(втората най-голяма в света след Китай) , докато тук в Германия е само 980км!!! Но иначе няма да коментирам, как българите са облъчвани с Германия, без да са стъпвали тук и да си мислят, че са голяма работа, а реалността е коренно различна.

Могат да си го позволят цяла Европа им плащаме чрез Кауфланд и Лидл.

Има само в Унгария, Сърбия и България не се излагай не пиши тъпотии

Когато някой ви каже, че нещо е безплатно, означава че някой друг плаща :)

Точно да водородните влакове са опрели. Нали си имат електрически и електричеството им е от ВЕИ. Какво решават с тази замяна. Тези се чудят , каква да я свършат.

Така че дизеловото гориво или газта ще се гори на друго място. Защото промишлено водорода се произвежда от газ чрез частично окисляване: СН4 +О2 +Е - - > СО2 + 2Н2. Може и от какъвто и да е въглеводород, дизел например: 2СхНу + хО2 + Е - - > х СО2 + уН2. Единствената разлика е че горивото първо се гори в химечески завод, с катализатор, подгряване (Е) и частично при строго определена температура, след това се компресира водорода и се пренася до влаковете (цистерните, които го возят са около 30 пъти по-тежки от водорода в тях) и чак след това се гори. А като се гори направи дизела в локомотива имаме просто горене с отделяне на енергия. 2СхНу + (х+у) О2 - - > х СО2 + уН2О + Е. Изобщо зелени мошеници на субсидия правят дъмпинг на останалия транспорт.

Голяма компенсация, равна на 100 Евро - цената на картата за два месеца. А нервите кой ще ги плати? Че то хората само от закъснения за работа са много повече в минус.

На месец карата е 106€.

Не се прави на дръж ми шапката естествно, че се има предвид зелен водород. Тъпанар.

С Дойчланд Тикет си е 49Е на месец. Но което са 49Е за един човек, са за близо 5мил при 100000 пътници...тъй че си е сума като загуба по-скоро за ДБ.

Облеченият, бегом обратно от където си дошъл. Закъснения, отпадане на влакове, да, има ги навсякъде. Дори Швейцария не пуска немски влакове, а поема пътниците от границата, че да не им бъркат графика. Ама ако само това ти е проблемът, нищо не си видял още. Нито от хубавата, нито от лошата страна.

Дойче БАН е мега изостанала железница!

Водородът няма как да е зелен, понеже при горенето му се отделя силен парников газ - водна пара.