Коментари - БДЖ ще получи 20 електрически мотриси от "Шкода" до 2 г., сделката е за над 500 млн. лв. | business.dir.bg
назад

БДЖ ще получи 20 електрически мотриси от "Шкода" до 2 г., сделката е за над 500 млн. лв.

Договорът за новите влакове бе сключен в Министерския съвет между служебния министър на транспорта Красимира Стоянова и Петър Новотни, главен изпълнителен директор на "Шкода Транспортейшън"

Обратно в новината
| Редактор : Антоанета Начева

Коментари - БДЖ ще получи 20 електрически мотриси от "Шкода" до 2 г., сделката е за над 500 млн. лв. | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

''зделката''! 1 мотриса 12.5 милиона лева. Бах тея мотриси, със златни джанти ли са? Толкова струва един чисто нов , модерен руски танк със все въоръжение, оптика и електроника.

една мотриса 12.5 милиона евро, т.е. 25 милиона лева

Чистита нова скрап

Първо научи правописа копейко, препоръчвам буквар за първи клас.

главчев е много добър за сделките над 350 млн еврака.....

Логично е, че с европейски пари ни задължават да купуваме европейски мотриси, а не китайски, ако можем да отделим собствени пари би могло да купим и китайски, които май са по-изгодни, ама това със сигурност няма да стане, защото държавата няма да отдели собствени средства за таква голяма поръчка. Сърбите се спряха на китайското, но те не се свенят да ползват китайски кредити, и смятам, че е правилно, трябва да цоцаш колкото можеш и от Изтока, и от Запада, поне докато може.

Те затова сърбите са най-скъсаните хора в Европа, защото "цоцат" от всички и накрая все те са със свалени панталонки :)

Никой не ви задължава, просто българите не могат дс правят бизнес. В Италия регионалните влакове са Хитачи.

Тито така правеше и сърбетата бяха много добре.

А колко трасета са електрифицирани и позволяват 160 км/ч?

По времето на гадният социализъм, България беше на първо място в Европа по електификазия на ЖП транспорта. Конталктната мрежа още тогва беше проектирана и изпълнена за скорост от 160км/ч. Скоростта, средната, на влаковете в ЖП транспорта по времето на гадният социализъм, беше почти двойно по-висока от колкото е сега. Иначе, общо-взето, такава е и ситуацията с почти всичко в държавата на абсурдите за 35 години на "свобода и демокрация" в условията на див капитализъм. Като цяло, бурно развитие търпи само циганизацията, чалганизацията и опростачването на един цял народ.

ще остареят релсите

Супер. Най-накрая купиха нещо ново. Шкода са мотрисите на метрото във Варшава, доста по-добри са от тия в Софийското.

аз не се шегувам като питам, с колко ще се съкрати времето Варна София? 15 м? важното е да се купуват самолети и оръжие от сащ, вместо да се сменят тръбопроводи и да се правят нови бързи жп линии

непрекъснато им пълним гушите по всякакъв начин, преди през чез им хранехме пенсионерите, после купихме скапаните им тролеи от шкода, които грохнаха тотално, сега влаковете които вероятно са като тролеите. В замяна те не пропускат повод да се изгаврят с нас, то не беха външни кенефи, взеха страната на северна и ни обиждаха по всякакъв начин. Само да вметна , че китайската поръчка която канселирахме беше за двуетажни скоростни влакове последно поколение. Поръчка, която взеха сърбите. Ние взимаме шкода.

Копейко, знаеш ли защо китайските влакове се движат единствено в Китай ? Поинтересувай се преди да пишеш простотии.

Да ти кажа, че не съм копейка. И руснаците въобще не са ми любими. А ти ако можеш да ми кажеш къде извън Чехия се движат шкодите, защото ако прочетеш внимателно статията ще разбереш че става въпрос за шкода , а не за китайски влакове и забележи не те наричам джендър , въпреки че ме съмняваш.

Мунчо, "Шкода Груп" е концерн, произвеждащ влакове, трамваи, автобуси, товарни камиони и доста добри автомобили. Трамваи произведени от тях се движат в Турция, Словакия, Финландия, Полша, а от скоро дори и в Германия. Добре е да се информираш преди да напишеш някоя глупост. Иди да пасеш овцете, ясно че нямаш акък за друго.

Малее, ти ако си инженер ще си скъсам трите висши. Тази сделка ще бъде обжалвана от Сименс, тъй като в България всичко в жп транспорта се диктува от Сименс и главно Германия. Тъй че, така както Щадлер не мина, така и Шкода няма да мине. Който не е работил в БДЖ, няма как да познава Шкода, Електропутере, Кончар и Сименс и не трябва да коментира.

Аз съм локомотивен машинист и ти пиша от кабината на баба ти Шкода ! Ти разбираш от локомотиви и железници колкото свиня от кладенчова вода ! Искам да те попитам защо Дойче бан, френските , италианските ,испанските , швейцарските , австрийските,шведските,полските ,турските, гръцките ,сръбските и още др. железници не си купуват Шкода? А само вие цървули прости понеже не сте виждали друго освен Шкода и не разбирате нищо от локомотиви и мотриси купувате тия курници ! И не ми говори за трамвай ,метровлакове или тролей защото влака е друго нещо ! Ако не вдяваш погледни колко струва един трамвай , метровлак или тролей и после провери колко струва един локомотив ! През социализма не беше възможно да се купуват локомотиви от капиталистическите държави /с малки изключения като австрийските 04 серия и хеншелите за теснолинейката Септември - Добринище/ и единствените варианти за магистрални електровози бяха Шкода / с изкопираното менте на едни стари швейцарски електровози от 30-те години / или Електропутере /лиценз на румънците от Швеция/.При това в началото на 60-те румънците още не произвеждаха 46 серия / ако изобщо знаеш какво е това /. Специалистите от нашите железници който си разбираха от работата и бяха найстина Голяма работа с много усилия успяха да измолят поне за проби ел.локомотиви от вражеските капиталистически държави и всички те бяха по добри от твойте превъзнасяни шкоди ! Обаче не можеше да си ги купим и затова тоя специалист виждал 50 годишни електровози шкода и те много му харесвали . Ако имаше възможност държавата тогава да закупи качествени ел.локомотиви нямаше и да сте чували за електровози Шкода. Един шваба - специалист по релсов път преди двайсетина години като го заведоха да даде акъл как да се удължи живота на релсите по кривите с малък радиус в дефилето наядени от смотаните талиги на шкодите беше казал- разкарайте ги тия шкоди и ще се оправят нещата !

БДЖ винаги е била военнизирана и част от системата за национална сигурност. Дойдоха обаче едни химосексуалисти буквално говоря и решиха да я направят яма за източване на държавни средства. Сега БДЖ няма, а има една престъпна схема която застрашава живота на гражданите. Какво трябваа да се направи? Ами не е виновен тоя дето яде баницата.

Пеевски и Боко окрадоха 4 млрд от КТБ, а можехме с тия пари да имаме изцяло ново БДЖ, а сега имаме едно прасе и един толуп.

За 500м да бяха построили завод и да бяха поканили някой китайски инвеститори и технологии. Ще плащаме, докато порове ни управляват.

Само дето трябва и китайски инженери и работници за този завод.

А не може ли да осигуряват поддръжката у нас- да построят ремонетн център. Да станем нещо като хъб за Балканите и да не сме само прост купувач, който ще го ръсят после за скъпи ремонти от чужбина? Изобщо мислено ли е по тези въпроси?! Ще ни излезне име на глупаците на Източна Европа- купуваме юнашки и нищо не поставяме като условия за производство у нас поне на седалките на влаковете! И това е щото докато се отлагаше покупката по ясни причини- кой да вземе едни пари- сега вече нямаме време и ще купуваме спешно и ще клякаме на чуждите условия!

Ние може много работи да искаме, но каквото ни позволят. Президента беше договорил при доставката на самолети Грипен ,да се построи завод за поддръжка, ама абратята американци казаха "НЕ"! п.с. Няма ли да сменяте некадърните зам. министри в Министерството на транспорта?!

"20 електрически мотрисни влака" и да допълня- те са от най- ново поколение, използващи зелена енергия, а именно човешка тяга. Изключително лесни и удобни за бутане.

София - варна ,София-Бургас, други маршути няма в България ! Всичко за София !!!

Ми крайно време беше да се купи нещо свястно. Тия сименс-мименс само марката им е ок. Човек като погледне марката на 50 годишния подвижен състав, кото още работи, няма кво да се чуди какво да си купи!

С тия пари можеше да се обнови цялото БДЖ. Тия 20 мотриси за какво ще стигнат.

Ще се отрисувам!