България трябва да има 50 зарядни станции за електрически ТИР-ове до 2030-а

Ревизия на Директивата за инфраструктурата на алтернативните горива и конкретни цели за всяка държава в ЕС иска Асоциация на европейските производители на автомобили

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Пълна глупост, тирове ще пътуват денем, ще зареждат нощем, паркингите за зареждане трябва да са километрични, 100 тира по 50 метра са 5 километра. ЕС бюроккатите са се смахбали тотално

На този етап това е една мечта. Но за някои това са много пари от еврофондовете. Е как искате да го представи ЕС , като разграбването на века ли , не те го представят като нещо много полезно за хората . Знайте всичко и информацията от ЕС трябва да е опакована в целофан , а то може и лайно да е.

Ша стани ша стани.Само требе сичкото мангуста да го разпределят къде по 50 бройки на зарядна станция че да има кой да върти генератора дето прави тока.

Прочетохте ли между редовете? След 10 години у нас ще могат да се зареждат цели 50 тира. Уау.

Знаете ли, че ел. ТИР-ве на Тесла изискват по 1 МЕГАВАТ зарядни станции ... Де в България такава електропреносна мрежа ... някой пак натиска за усвояване на евро фондове.

то за електоромобили няма по магистралата София-Бургас, та за камиони.

ние 50 за ел. коли нямаме, вие за ТИР-ове искате

А кой ще върти педалите на динамото?

ъъъ ала бала приказки и пожелания за лека нощ са чудесно нещо, ама все още няма истински ел.тирове, един бог знае какви трябва да са тези станции. Какви мощности ... Волво примерно имат едни смехотворни напъни с обсег 300 км. то това тир ли е?

Електрически тирови - добра. Но защо не се използват електрифицираните и модернизирани железопътни линии?

Щот не са сатаниста Елон Мъск.

Ако еврозелките платят, веднага правя една пред блока. 6Kw ама важно е евроценностите да гледаме...

6 kW успех ти пожелавам ... бързата колонка като за кола е 22 kW има и по 50, а тесла слагат и по 120 kW, за тир ми е трудно да си представя каква ще е. сигурно поне 200 kW.

Дай направо индукционни ленти под асфалта.

Чекай малко - а ток откъде ше има за толко многу потребители?

АЕЦ Белене

А, де. 30 години закривахме мощности. Обясняваха ни, че и без това имаме свръхпроизводство, ама то потреблението намалявало, ама то винаги можем да си внесем от чужбина, то нови електроцентрали не са ни нужни... И сега какво? Оказа се, че като единият блок на АЕЦ отказа и изведнъж стана проблем. А за електромобилите не питай - никой не е мислил дори 5 години напред откъде ще идва тока за тях и дали изобщо инфраструктурата ще издържи.

Колко електрически тежкотоварни камиони или тирове са произведени до момента?

Сканиа вече имат и произвеждат такива вмомента, за други фирми незнам но предполагам Волво и Мерцедес скоро ще представят някакви