България трябва да има 50 зарядни станции за електрически ТИР-ове до 2030-а
Ревизия на Директивата за инфраструктурата на алтернативните горива и конкретни цели за всяка държава в ЕС иска Асоциация на европейските производители на автомобили
Обратно в новинатаКоментари - България трябва да има 50 зарядни станции за електрически ТИР-ове до 2030-а | Бизнес.dir.bg
Коментари
Пълна глупост, тирове ще пътуват денем, ще зареждат нощем, паркингите за зареждане трябва да са километрични, 100 тира по 50 метра са 5 километра. ЕС бюроккатите са се смахбали тотално
На този етап това е една мечта. Но за някои това са много пари от еврофондовете. Е как искате да го представи ЕС , като разграбването на века ли , не те го представят като нещо много полезно за хората . Знайте всичко и информацията от ЕС трябва да е опакована в целофан , а то може и лайно да е.
Ша стани ша стани.Само требе сичкото мангуста да го разпределят къде по 50 бройки на зарядна станция че да има кой да върти генератора дето прави тока.
Прочетохте ли между редовете? След 10 години у нас ще могат да се зареждат цели 50 тира. Уау.
Знаете ли, че ел. ТИР-ве на Тесла изискват по 1 МЕГАВАТ зарядни станции ... Де в България такава електропреносна мрежа ... някой пак натиска за усвояване на евро фондове.
ъъъ ала бала приказки и пожелания за лека нощ са чудесно нещо, ама все още няма истински ел.тирове, един бог знае какви трябва да са тези станции. Какви мощности ... Волво примерно имат едни смехотворни напъни с обсег 300 км. то това тир ли е?
Електрически тирови - добра. Но защо не се използват електрифицираните и модернизирани железопътни линии?
Ако еврозелките платят, веднага правя една пред блока. 6Kw ама важно е евроценностите да гледаме...
Чекай малко - а ток откъде ше има за толко многу потребители?
А, де. 30 години закривахме мощности. Обясняваха ни, че и без това имаме свръхпроизводство, ама то потреблението намалявало, ама то винаги можем да си внесем от чужбина, то нови електроцентрали не са ни нужни... И сега какво? Оказа се, че като единият блок на АЕЦ отказа и изведнъж стана проблем. А за електромобилите не питай - никой не е мислил дори 5 години напред откъде ще идва тока за тях и дали изобщо инфраструктурата ще издържи.