Автомобилни компании: затваряне на заводи, мащабни съкращения
Сред главните причини за кризата в сектора са китайската конкуренция и по-бавният преход към електрическите превозни средства
Обратно в новинатаКоментари - Автомобилни компании: затваряне на заводи, мащабни съкращения | Бизнес.dir.bg
Коментари
И после що европейците похвали все повече да се изказват срещу подкрепата за укра чрез директни финансови помощи и санкции срещу Русия. Ама да, то нямало нищо общо... Щото ганьо форум ски така вика, понеже много ги разбира нещата
Когато се покачва търсенето, се покачиха и цените, нали? Е, сега намалява търсенето, ще се намалят ли цените? Пазар ли? Нищо подобно. Даже може държавата да ги изкупи, т.е. ние. На "пазарни" цени, разбира се.
Тези фирми явно са руски , щото 15 пакета от санкции и ефект в Русия почти няма ефекта е в Европа.
Малко им е , влезте в сайта на фолксваген цените почват от 100 бона, има и по 200, а това уж беле народната кола . Сбъркана си стратегията и се метнаха на премиун марките. А там цифроманията е още по голяма та,чакаме китайките да оправят пазара. Тан може да е 5 пъти по евтино да фалират измекярите
Шило и Паникьорче: "Казахме ли ви, че без руски газ ще се мре от студ и глад и тази зима. А в Швейцария се влиза в затвора, ако къпете повече от един път на ден". А кризата в европейската автоиндутсрия е съвсем понятна - обяснено е в статията, вкл. и държавното субсидиране на електрическите китайски автомобили. Но този цикъл ще се преодолее при революцията с батериите - тогава ще има евтино и в голямо количество електричество. Винаги - при съответните индустриални революции, е имало забавяне и краткотрайни кризи.
Браво, стратегията ни е успешна - златния милиард. Да унищожиаваме масово гоите, особено православните.
Има достоверна информация , че в огромният завод за електромобили в Ловеч, открит от Кирчо, ще има масови съкращения. Всичките нула работници ще останат без работа.
И какво се оказа -че великият просперитет на Европа е благодарение на евтините суровини и горива от Русия и ефекта е на лице.
Тъпако, знаеш ли какво значи фашизъм???? Та не сширате с останалите дебили да го повтарят
Една партия на власт Убийства на политически противници Краен национализъм Власт на мафиотизираната олигархия Завладяна съдебна система Несменяем по никакъв начин лидер Да виждаш прилики с Русия
Не бавния, а точно необмислено бързия преход към електрички е причината за кризата. В света има литий за подмяна само на една трета от колите с електрически. А петрол и газ има за 100 години напред. Кой измисли тая глупост с електричките?
Не, не се оказа това. Оказа се, че газ има бол и не е скъп. Проблемът е лошо управление на ЕС и сгрешена стратегия на автомобилостроителите.
Рецесията в ЕС започва, и това е даже преди митата на дядо Дони. Но няма да се притеснявате. Това няма да засегне БГ, нищо че 25% от износа ни е за Германия, а поне 75% за ЕС. Тук заплатите ще се повишават, икономиката ще цъфти и цените на жилищата ще нараснат двойно. Так че продължавайте да купувате с 30 годишни ипотеки че ще свършат ;)))
Нали знаете че това са руско пропагандни глупости? Европейската икономика е в подем невиждан от векове! Никакви съкращения не може да има, защото тук е демокрация, не комунизъм!
Новият Тигуан е 200 000 лв. малко са се престарали с цената на това автомобилче. В условията на криза и нарастваща конкуренция от Китай....... Та нямало търсене много....... Така е. Тази цена и за западна Европа е висока с оглед, че тази кола не е нищо особено
Така е - не е комунизъм и демокрация, за разлика от Путинова Русия. Европа - отново за разлика от Русия, е високотехнологична, ще успее да преодолее тази криза. В пазарната икономика има цикличност, в Путинова Русия устойчивост - икономиката им зависи от цената на ресурсите. Доказателство - рухването на СССР. Каква е разликата между СССР и Путинова Русия?!
Цялата паническа статия засяга около 5 000 работни места. В автомобилната индустрия в Европа работят милиони, а целият пазар на труда е стотици милиони. От половин година слушам за бедстващата автомобилна индустрия, а дивидентите на антомобилните компании не са закъснявали и с един ден. От сутрин до вечер хвалебствия за китайските коли, а самите китайци, които са се излъгали по веднъж, не искат да повторят и там в момента е най-големият ръст на продажба на европейски марки за последното десетилетие.... Не знам каква ви е ползата от това паникьорство и кой го поръчва, ама нещата хич не са толкова черни.
Русофобията и санкциите. Както и левите политики за унищожаване на индустрията и заменянето на изучила работна ръка с такава джендърска и не помирисвала училище. Това левите и либерал-нацидтите наричат прогрес. Не е шега.
САЩ им подля вода. Но поне за немските работници има решение: Русия кани желаещите да дойдат да работят при тях. И не си мислете че е майтап, има доста "руски немци" които знаят езика, имат добро отношение и биха се съгласили.
Е, мантрите на ваксинираните антиваксъри нямат край - свикнали сме. Винаги Европа е лошата, а Путинова Русия процъфтява. Ако бяха поне мъничко с разума си, нямаше така фанатично да защитават фюрера. Но къде разум в неговите апологети?!
Сарказъм е. Няма нормален човек, да иска да живее в тая кочина, дори руските путкави бг тролчета
Само от един завод изпаднала 5000. А затвориха няколко. За ноември има спад 10% в автомобилостроенето официално.
Няма страшно. Всички съкратени шъ ги пратим да сглобяват Леопарди, Челинджъри, Абрамси, Брадлита, Страйкъри ... и да праят 155 мм бомби, Патриоти, Хаймърси, Сторм Шадоуци. Слава Героям на Авто Мото Перемогата.
Когато изнасяхте производства в Китай, търкахте ръчички, че сте на далавера. Сега Китай ви натърка дупетата с вазелин, и се притеснихте. Нищо, другият път ще си знаете урока. Ако оцелеете.....
При батериите каквото може да се подобри вече е направено... има природни закони които хората няма как да преодолеят. Свидетели сме на невероятен технически прогрес последния век, но всяко нещо има физически граници от които не можем да избягаме.
На Тия цени , на нови автомобили Не знам дори, хората по Германия и Франция дали купуват ??? Но Така им се полага Да вземат и те част от пая ,наречен Лакоми и високи цени Да не забравим , 2 год по ковида Ко беше Дигнаха цените до небето А сега Реват Заслужават до го
Пълни глупости са това за китайската конкуренция и бавния преход към ел.коли. Единствено приходите може да са спаднали в Китай, поради местното производство . За ел,извращенията наречени коли няма смисъл да се говори даже. Но да си го кажем честно. В основата на кризата са санкциите към Русия, липсата на суровини на изгодни цени и стотиците милиарди, които се наляха в бившата държава укрия. Разказа ви се играта евротолерасти в желанието ви да победите Русия! А още сериозната криза не е започнала.
Всеки ден, все нови и нови факти, как санкциите якУ работят. Сега са подготвили поредният пакет и се очакват още по-голямо "благополучие и просперитет", икономически "растеж" и як берекет за еврогейтаците. Вече разбират и усещат, как сме ние във Велик Абсурдистан, след 35 години на яката "свобода и демокрация" в условията на див капитализъм. Всички патенти и супер-дупер инженери, започват да стават все по-излишни, щото нЕмаш ли природни и енергийни ресурси и суровини, на достъпни цени, си просто едно нищо, един гейтак с много патенти и инженери.
Браво - така си е! С путинисти не може да се спори - те само едни и същи глупости пишат и ретранслират. Скоро ще има революция в батериите - евтино и в големи количества електроенергия. Българи ще изнася от това евтино електричество. Къде отива тогава въглеводорода на фюрера?!
Форд снощи си изплатиха поредния транш от дивиденти - 3 %, а за годината е над 5%. Към днешна дата Стелантис изплаща около 13% дивидент. Финансовите показатели и на двете компании са отлични, а намаленият брой продажби е компенсиран с намаляване на производствените разходи и увеличаване на маржа на печалбата на брой. И двете компании никога не са били по-добре финансово за цялата си история. Да поговорим сега за Москвич и Лада!