Коментари - Авиосекторът в България е пред финансов колапс, искат милиони спешна помощ | Бизнес.dir.bg
назад

Авиосекторът в България е пред финансов колапс, искат милиони спешна помощ

Пътниците у нас са с 5 милиона по-малко спрямо годината преди пандемията

Обратно в новината
| Редактор : Аделина Томова

Коментари - Авиосекторът в България е пред финансов колапс, искат милиони спешна помощ | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

То във всяка държава имаше по едно отворено летище. А стига сте писали глупости.

Пуснете редовни вътрешни линии на нормални цени и ще поддържате нивото на пилотите има летище във всеки голям град

чми те летят бе! нали не са спрели!

Понеже в статията става въпрос само за български авиокомпании, а през 2024г. ще сме приели еврото е как си въобразявате някой с половин на сегашната заплата да се засили да лети.

15-20 ае от мен да мине - 50 млн. аз утре ставам в 7 да ги избачкам.. а вие се гответе да ми вдигате цените като мине тоя ковид цирк. някой друг ако иска милиони да казва. плащам в биткойни.

Кои са па тия български авиокомпонии. Тимаджиите ли , с нещастната България Еър! ?

туземците от 30 години са във фалит и кво? операторите ни грабят вече 30 години! и кво?

инструментът ФИНАНСОВ ФАЛИТ. В противен случай се получава откровен комунистически монополизъм на бездарни "бизнесмени".

Е кой е спирал полети. Няма желаещи. Цените как да ги намалят като пилоти те изплащат заеми за обучения, семейства, стюардесите и те искат да си оправят живота, а не да издържат мухльовци със заеми. Има летищен персонал КПП-та осветления, пожарни а бе няма как да стане с финансова криза.

Е нали вече им дадоха милиони бе, бахти свините алчни

Да си фалират спокойно. Други ще дойдат. Що трябва ние да им плащаме сметките?

мутрата ще извади от чекмеджето

България Еър лети вътрешни линии само когато депутати се придвижват от София до родните места ли в командировки. Ама парламента денс закри и депутати няма да летят. Затуй полет ту има ту няма.

Да продават самолетите и да купуват ф-ки.

Дори държавата да изсипе милиони в тези авиокомпании, ефектът ще е една голяма "0"! Крайно време е всички да разберат,че от пролетта на 2020 г. се намираме в абсолютно нова икономическа, финансова, социална, културна ситуация. Старото е БЕЗВЪЗВРАТНО отминало. Нищо няма да бъде повече както преди. Голяма част от авиокомпаниите, съществуващи в този си вид, са вече излишни. Дори и да получат тази година подаяния от държавата /т. е. от нашия джоб/, през следващата година нещата няма да са по-различни. През по-следващата - също. Дадените пари в нереформирани бизнеси /в случая авиокомпаниите/ са като вода, изсипана в пясъчна пустиня!

Като нямате пари да летите "ходете пеш бе"

да пуснат акции на борсата, който иска да им помогне, за сметка на съучастие... тези безвъзмездните дарения бъркат в джоба и на желаещи да помогант, и на нежелаещи

Щом в София квичат значи в останалите летища вече са умрели.

Защо не кажете какви са заплатите. Намалете заплатите които са над 15 евро.

Когато бизнеса върви всички викат "Държавата да се маха! Тя е вредна и задушава частния бизнес. Да приватизираме всичко!" Когато обаче започне криза и печалбите паднат всички искат от тази Държава. Тя трябва да им спасява бизнеса и стандарта на живот. Някак не са за жалене летците, които са едни от най-платените професии. И да ги подпомагат с данъците на хора работещи за неколкократно по-малки заплати е нахално.

на наще хора ще се раздадат другите да го ду...

Да бизнеса в световен план пострада много лошо от този вирус но и смърт има..къде е началото обаче и ако не е в прилеп..какви черни души има

А когато бяхте на големите печалби ,беше ви добре,ДАДОХА ЛЕТИЩЕТО БЕЗ ПАРИ,А СЕГА ЩЕ ИМ ДАДЪТ АВИОПРЕВОЗА.НОМЕРАТА ВИ ЗНАЕМЕ ПОЛИТИЧЕСКИ УРОДИ ВЕЧЕ 30Г.БОГ ДА ВИ НАКАЖЕ

Ами на това се вика обратна връзка .

А преди като взимаха в аванс парите за билети, нищо че ще летиш след 5 месеца, бизнеса беше екстра нали?

Държавата може да пусне един импулсен телефон - 2лв. на минута. От авиокомпаниите да се свържат, да чакат 5 минути меню и накрая да разберат, че веднъж попаднали в криза, това е техен проблем.

аеродрумът

авио-бизнеса в бг кой го държи, преди беше държавата, сега е на хората, които преди управляваха държавата, и докога бивши партизани, военни, ченгета и тн и техните отроци ще движат тая сдухана територия??? Та сега пак целият народ ще им плаща да си изтягат кокалите по разни яхти и острови??? Като върнете милиардите от КТБ, така ще подпомогнете налседниците на тъпанарите съсипали държавата.

"Пилотът ако 90 дни не лети, той е аут, на него му трябват едни допълнителни обучения." Да се обучават на тренажори. Преди да ги пуснат да летят пак така са се обучавали.

Какви авио компании, какъв авио сектор бе. Има два стари самолета на кръст. Не се излагайте. Да ги закриват. И без това всички ползваме чуждите.

ние нямаме авиосектор, имаме ТИМ. ТИМ държи националния превозвач и малките местни чартърни превозвачи. Какво искат тези убийци и мутри - собствениците ТРОИЦАТА на ТИМ?? С нашите данъци да им се дадат помощи! Дано ГЕРБ не спечели изборите, защото по мутренски ще им помогнат! Тежко и горко на България

Паре нема, действай-те!

Кризата тепърва започва, та те няма нито да са първите, нито да са последните. Може би, чак като отмине ковид пандемията (което при нас ще се случи към средата на 2025 и то в най-опитимистичния случай), тогава може да говорим и за възстановяване от нея.

Гледай си в канчето и не си пъхай гагата където не ти е работа! Сълзливи певци, музиканти и артисти от които няма никаква полза може да бъдат захранвани, а един свръх технологичен сектор със висококвалифицирани хора да бъде захвърлен на лешоядите Уиз и Раян ли?

Той "авиосекторът" в България и преди не беше нещо особено.

И какво искаш да кажеш?

защо всички се натискат да работят в този сектор?! Сигурно има салам в него. Проблемът е, че се самозабравиха и сега се чудят от къде да краднат. Кризата тепърва идва.

ама нас ни мързи да мислим, може ли да ни дадете пари ей така?!

Абе цървул нещастен, ами стани пилот и вземай много пари! Значи тъпите германци могат да дадат милиарди за спасяване на Луфтханза, а ние ще плащаме на тъпи безпарични лентяи! Защо никой не ревна за захранката на артисти, певци итем подобни, да не би да са бедни?

Заради пандемията тренажорите са заети 6 месеца напред.

Аз работя в сектора, на всички е ясно, че положението е тежко. Това изказване обаче, цялата статия ми се вижда политическа поръчка. Летището е подарено на хора от герП, сега искат и да си приберат паричките от него. Лешоядите от герП не искат и стотинка да излиза от джобовете им.

Четейки коментарите на списващите за пореден път си доказвам колко ПРОСТ е българинът, ама много ПРОСТ. Авиосекторът не е само летището, пилотите и самолетите, които вие си мислите или разни там тимаджий, колко още хора се препитават от този сектор идея си нямат тъпите ви, деградирали мозъци. Да сте чували за ръководител полети, авиоинженери, стюарди и стюардеси, хора ангажирани с охрана, с багажа и още и още и за тях никой нищо не споменаваше до сега, само фитнеси и кръчми са ви в главите, долни, гнусни твари! Няма да се оправи тая скапана държава, с тоя скапан материал дето разполага ако ще и Господ да слезне да Ви управлява. Докато си плюнчите пръстите, за да си отворите пликчетата и се секнете по улиците ще сте нещастници, бедни и мизерни. Ситуацията с Ковид просто показа на яве същноста на българина!

Нужно е малко бизнес мисъл да има - нови печеливши дестинаций например Дубай или Танзания или ..., конкурентни цени, намалени разходи (ззаплати и тн ) и нещата могат и да се оправят.

Кои сте Вие?

A бе какво стана с тая пазарна икономика?!? Всички частници искат от държавата! Ама нали пазарът решавеше, пък държавата трябваше да стои в ъгъла и да не пречи ?

Паркингите на летищата, кафето, храната..всичко е на цени по- високи от цените по летищата в Европа и Америка. ТИМ цокаха от чартърните компании още по времето, в което стоварваха и качваха пътниците от голи халета за самолети, пълни с хлебарки. Тим премахнаха всякаква конкуренция на вътрешните полети, слагайки невъзможни летищни такси за чужди превозвачи, возещи на нормални цени. Билетите им София- Варна са на цени от София до другия край на Европа. Достатъчно сме им плащали, мисля??

Не може да го обясниш на хора чийто таван на просперитета е бране на ягди в Англия и сменяне на памперси на италиански пенсии. Тях ги вълнува, че пилотите вземат много пари и това са от техните пари на неудачници в живота дето една гайка не могат да завият. Те нямат представа, България постепенно се превръща в държава на чистачки, берачки на ягоди и все такива вискотехнологични и интелектуални професии. Ние от бранша сме преживявали вече няколко кризи - Гад Зееви, 9.11, и сме оставали на повърхноста, но тия дребни душици които масово злобеят под статията пак ще си жвеят в своята нищета и със своята завист. Жалко за България с такива нещастници.

Ела малко да покараш самолета и ще ти дам 15 евро

Колко малоумен коментар, че и с плюсове. Бе вие икономиката знаете ли как работи?

искам между 15 и 20 млн. евро щото аз съм във , а не пред фалит