АПИ пусна обществената поръчка за 900 млн. за участъка Кресна - Крупник
7 тунела се предвижда да има в тази част на на АМ "Струма"
Обратно в новинатаКоментари - АПИ пусна обществената поръчка за 900 млн. за участъка Кресна - Крупник | Бизнес.dir.bg
Коментари
900млн. за 21км?!? Та това са 45милиона за километър!!! Осъзнайте се хора! В цялата страна се строи, санира, ремонтира на кошмарно завишени цени! Това е модерния начин за източване на държавата.
А според теб колко струва? Дай една примерна цена. Защото виждам, че разбираш от строителство на магистрали, от цена на тунели (всякакви), на мостови съоръжения (всякакви), за цена на съпътстващите съоръжения, детелини, отклонения, връзки, инфраструктура. Кресна е една от най-тежките райони от сеизмична гледна точка, има радиоактивни зони за копаене и извозване. Да не говорим, че глупостите на еколозите реално не спасяват нито едно животно, но оскъпяват допълнително нещата. Това не е да кажеш 20 лв. за 5 м. хасе прави 4 лв. метъра. А на Женския пазар го продават по 2.50. Аз не зная колко реално струва, но и ти не знаеш. Разчитам, че тези, които дават парите са по-наясно.
Директно на Г-РЕЙС. Доказани престъпници в строителството и в бизнеса незачитащи закони, неплащащи на хората,третират ги като роби.
Единственият български (не "Мапа Дженгиз") строител, изпълнявал тунели на автомагистрали след 10-ти ноември, не е в списъка ти ;-) Само че те не дават рушвети...
Точно на тези които дават парите не мога да вярвам. В България в тази сфера, няма значение Кой дава и Кой харчи парите. Един и същ човек е...
Тунела Лаердал в Швеция е дълъг 24км. и струва 120млн.евро. Това са 240млн.лв. за ТУНЕЛ! Не за път. Там се копае в скала, за да се прокарат комуникации, осветление, климатична инсталация и т.н. Всички тези неща липсват при строеж на магистрала. 4 пъти по-евтино излиза този тунел от нашата "магистрала", която е само две платна в една посока, за разлика от западните магистрали, с които се сравняваме.