Коментари - АПИ пусна обществената поръчка за 900 млн. за участъка Кресна - Крупник | business.dir.bg

Коментари - АПИ пусна обществената поръчка за 900 млн. за участъка Кресна - Крупник | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

#КОЙ ли ще спечели ? Може би ТРЕЙС ? Или Агромах .....може би ГБС .... (T)KOЙ знае !

защо пускат поръчка след като Трейс ще я спечели

Давайте я директно на Трейс...скапаняци

видим кой ще посмее да спечели поръчката

Yann

900млн. за 21км?!? Та това са 45милиона за километър!!! Осъзнайте се хора! В цялата страна се строи, санира, ремонтира на кошмарно завишени цени! Това е модерния начин за източване на държавата.

А според теб колко струва? Дай една примерна цена. Защото виждам, че разбираш от строителство на магистрали, от цена на тунели (всякакви), на мостови съоръжения (всякакви), за цена на съпътстващите съоръжения, детелини, отклонения, връзки, инфраструктура. Кресна е една от най-тежките райони от сеизмична гледна точка, има радиоактивни зони за копаене и извозване. Да не говорим, че глупостите на еколозите реално не спасяват нито едно животно, но оскъпяват допълнително нещата. Това не е да кажеш 20 лв. за 5 м. хасе прави 4 лв. метъра. А на Женския пазар го продават по 2.50. Аз не зная колко реално струва, но и ти не знаеш. Разчитам, че тези, които дават парите са по-наясно.

Залагам на ХидромегатурбочеЗнокрадсанремонтводстройгарантрушветтранс...

Директно на Г-РЕЙС. Доказани престъпници в строителството и в бизнеса незачитащи закони, неплащащи на хората,третират ги като роби.

Дам тоя път дано спечели "правилната фирма" щото предния път Костов спря строежа.

Аз залагам на ГП Груп

Единственият български (не "Мапа Дженгиз") строител, изпълнявал тунели на автомагистрали след 10-ти ноември, не е в списъка ти ;-) Само че те не дават рушвети...

Точно на тези които дават парите не мога да вярвам. В България в тази сфера, няма значение Кой дава и Кой харчи парите. Един и същ човек е...

Yann

Тунела Лаердал в Швеция е дълъг 24км. и струва 120млн.евро. Това са 240млн.лв. за ТУНЕЛ! Не за път. Там се копае в скала, за да се прокарат комуникации, осветление, климатична инсталация и т.н. Всички тези неща липсват при строеж на магистрала. 4 пъти по-евтино излиза този тунел от нашата "магистрала", която е само две платна в една посока, за разлика от западните магистрали, с които се сравняваме.

кресна - крупник 7 тунела, 21 виадукта, 4 пътни възела и 12 надлеза и подлеза 44 съоръжения на 24 км!? не е ли множко?