11 страни от ЕС се канят да "взривят" автомобилните планове на Брюксел

Най-развитите страни в Европа имат сериозни резерви по предложените от Европейската комисия стратегии за намаляване на вредните емисии от превозните средства

Обратно в новината

Коментари - 11 страни от ЕС се канят да "взривят" автомобилните планове на Брюксел | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Будалкат ни с Еко заблуди и ни го бутат отзад ..... Прост народ само може да повярва че въздуха си стои само в Европа те в Китай дишат друг въздух ... Оставяме ги да ни дерат и после ще ревем ама късно.....

Евро-идиотите нямат спиране!

Да взривят Брюксел!

Употребата ме месо, разбирай отглеждането на животни за месодобив, вредят на колната среда двойно в сравнение с автомобилния транспорт. И по отношение на озоновия слой. ЕС отново играят някакви мошенически игри, при които подменят приоритетите. Разбира се не пледирам за хлебарки, които е твърде вероятно да увреждат европейците. Примерно китайците не могат да обработват ензимно алкохол. Расите си имат свои особености. Но ЕС не се интересува от такива тънкости - важно е да се финансират лидерите богато, нордът да оцелява, както си може.

ти за кръговрата на веществата явноне си учил в основното училищте. Отглеждането на животни не вреди на околната среда да не говорим за озоновия слой .. хайде стига с тая лайняна пропаганда .. кълвете на нея като копърки

Ми Китай и Индия ще си произвеждат по стари стандарти. Емисиите там са отговорни за 3/4 от света. Съответно стоката им е по-евтина. Съответно заводите от Европа и САЩ отиват там заради ниската стойност. А ние духаме супата

Не е баш така. В щатите не мисля, че има евро -мевро. Само в ес ги има тия.

С колите добре, ами какво ще правим с камионите, автобусите, самолетите и корабите? Сега ясно ли ви е, че всичко се прави, за да ви изпразват джоба чрез поощряване определен тип високопечеливши индустрии, а не от екологична загриженост? На който не му е ясно, да продължава да фетишизира еврофашагите.

Да пуснат една Дачия с V8 и ще избият рибата в Брюксел

Добре де, да предположим че в Европата се спрат ДВГ, и?! Останалия свят обаче си го мести от левия в десния по тоя повод и си джурка с ДВГ-та, ТЕЦ-ове и т.н.. И к'во става с въздуха?! Тук ще си седи чист а там мръсен?! Е няма такива идиоти! По-скоро, нас мислят за идиоти.

А здрасти. Знаеш ли какво прочетох преди 2 седмици? Китай планира да въведе до 2029 година още 4 гигавата ТЕЦ -ове за да има нужната електроенергия за производство на ВЕИ за нарастващото търсене в ЕС. Как ти звучи? Тецовете там ще бълват за да правят "еко" панели и перки.

Става въпрос за едни пари, екологията няма нищо общо.

Става въпрос не за ЕДНИ ПАРИ А ЗА МНОГОООООО ПАРИ! МНОООГОООО ПАРИ!

Как смеят и кои са тия, та са противят на Гретето, м?

За тези които предлагат залесяване; Кислородът идва основно от океаните. Там където е правено ново залесяване започват да се развиват животински видове, насекоми и т.н и съответно произведения кислород почти се използва изцяло и също така пък започва отделянето на нови "парникови" газове.

От един факт с валидност няколко процента правиш факт, който 100% отрича изключителния ефект от залесяването. Вярно част от произведеният кислород се използва от живите организми в гората, но остава огромно количество неизползвано. Освен това горите играят незаменима роля за охлаждането на планетата - слънчевата светлина не се поема от камъни и разрушаващи се почви с огромен топлинен ефект, а се преобразува в хранителни вещества. Температирният ефект на залесените територии е няколко градуса по-ниска температура в сравнение с незалесените терени.

Прочетете книгите "Да господин министър" + "Да господин президент", за да разберете как работят институциите на ЕС.

Направо да взривят Брюксел д.ендърляка! Омръзна ни от Брюксел,това каза онова каза,повече от ясно е,че ни избиват от 2020 НОВИЯТ СВЕТОВЕН РЕД НА ИЗВРАТЕНЯЦИТЕ С ПАРИ ОТ ЗАПАДА

Демокрация :)

Я бе , някой почна да се опъва на ръководителите на ЕССР

На бабалайнен и купете икономичен вибратор, за да не мисли тъпотии.

Усетиха се някой,че е дебел дано не е късно.

Тези свръхбогаташи, които печелят трилиони от търговията с нефт и двигателите с вътрешно горене, в никакъв случай няма да се откажат лесно. Известно е, че електрическите автомобили са започнали да навлизат много успешно след 1900 г. и са били най-много около 1915г. Производството им е било ликвидирано с парите на именно тези компании, които по това време са търгували с нефт. Така в тази област човечеството изостава с повече от 100 години. Как си представяте, че сега тия уроди ще седят мирни и ще гледат как печалбите им се стопяват?

Ма ко' ша праят чихкинчетата, кой ша им купува Шкодичките? Пак ли на проституция да го удрят?

Ако за всяка продадена кола, засяват 10 дръвчета, 2035 година, вредните со емисии, ще са в пъти по малко от сега

А къде ще ги садиш....хем искаш да ядеш хем цялата планета да е в гори....друг е въпросът че последните десет години броя на дърветата в света постояннано се увеличава въпреки горските пожари и сечта...т.е. дървета се садят....всъщност там където има сеч след това се залесява.

Една патка стояла на брега на езерото и мислила, мислила, ... Краят е предизвестен.

че щом има служебни автомобили, какъв е проблемът да спрат автомобилите с ДВГ !?

Проблемът е много по-сериозен поради лицемерието и поредно търсене и вероятно налагане на двойни стандарти, отколкото всичко друго. Събралите се държави са основно производители на коли. Сега да кажат, защо същото да не поискат и валидно за държавите с ТЕЦ-ове. ЕС да прекрари с двойнственото поведение, което кара мнозина да се приемат това, като физофрения. Но в крайна сметка накрая всичко се свежда до уменията на политиците да защитават интересите на страната си, а ние там сме най-слаби.

Майната му на ЕС. Днес решават без автомобили, утре без самолети. Най-добре да дойдат танковете с Путин и всички еврокомисари в Коми да секат дърва.

Американците карат 4 литрови автомобили, по няколко на семейство те не замърсяват. Дядото дето има 4 литра гориво в резорвара и може да си позволи веднъж в месеца да си иде на село, той най много замърсявал, че карал стара кола. Тия направо за идиоти на имат.

от Брюксел!

ㅤ

Зона за ниски емисии е като зона за непикаеши в общински басейн - една огромна химера.

Европа може и да се събуди от делириумната омая на Евро бюрократите!

Когато те управляват васали-джендъри - и решенията са такива ! САЩ не забраняват нищо, но посечената от войната и липсата на енергия, разпарцалена, раздрана от стачки и емигранти Ивропа ще мине на фотосинтеза и накрая ритуално ще се самоубие по нареждане от САЩ !

Държави с радиус под 100 км могат да минат на електромобили. По големите не могат.

500 км, ако някой е достатъчно тъп да си мисли, че зарядни станции ще има само в идеалният географски център на държавата. Но четейки тук виждам всякакви "експерти"

Взривиха северните потоци, изпълниха с парникови емисии земята за няколко години напред, но другите да плащат сметката и да затягат коланите. ЛИЦЕМЕРИ!

Еко-фантастика, обаче трябва и реализъм иначе става замитане под килима, фалшификации и потребителите плащат.

По модела на Давос, осъществена през Брюксел е толкова отдалечена от реалностите, че е тотална утопия с дистопичен край.

ПИПО

То за нас тази новина е все тая. Ние сме консуматори, а не производители. Ще си ги вкарваме колите втора употреба и тогава па на какво ще вървят ще го мислим тогава.

Доколкото си спомням при фотосинтезата растенията поглъщат именно въглеродния диоксид (аз съм го учила като въглероден двуокис - много отдавна! :) ) и оделят кислород. Не е ли по-добре да се извършва масово залесяване? Освен, че отделят кислород, дърветата намаляват шума и запрашеността на въздуха. Следователно, на всяко свободно място е добре да се посади дърво!!!

Шшшт. Тихо. Няма пари в това. По-добре е да имаме ток и с този ток да извлечем C02 от атмосферата и после с него да направим гориво с което колата пак отделя отровни газове. Разбира се вложената енергия е много повече от получената от горивото, но това няма значение - важното е, че сме въглеродно неутрални

Налъпно съгласен с горния коментар! Но искам и да добавя, че за да озеленим масово, трябва да преосмислим модела на строителство сграда-улица-сграда, което ще рече че ще засегнем и пазара на недвижими имоти, тук вече и у БГ-то ще ревнат, не само на запад!

По принцип си прав, но има толкова много място за залесяване, че това може да почака - говоря предимно за северните държави, в южните са нужни обработваеми площи, а и дръвчетата трябва да се отгедат - в смисъл капацитетът не е безкраен.

До 2035 Еуро унията фалира, и до там. После кой от къде е.

Тези еврогейове начело с жената инкубатор на бебета правят глупост след глупост.

По европейска директива на всеки 100 км. път трябва да имаме 300 киловата зарядна станция за електромобили . Ще трябват поне 3-4 нови реактора ....

Значи по 3 мегавата на 1000 километра. Всички пътища в България са малко под 20 000 километра, това прави 60 мегавата. Май ще минем и с няколко микро ВЕЦа.

Праха, дето автомобила го вдига, когато се движи - за това кога норми ? Не ме разбирайте погрешно - аз съм голям фен на телепортацията !

Има норми за запрашеност на въздуха в градовете. В българия обикновено се мери колко пъти надвишава нормите

България естествено отсъства, защото хората знаят, че българските политици нямат грам мозък в главата или топки в гащите да отстояват националните си интереси.....

Плановете не са на Брюксел а на Берлин.... Да бъдем коректни...

Да не караме москвичи пак...... :))))

ЕС все повече се оплита в слузестата кал на плиткоумитето.

Българските мижитурки отсъстват естествено.