11 страни от ЕС се канят да "взривят" автомобилните планове на Брюксел

Най-развитите страни в Европа имат сериозни резерви по предложените от Европейската комисия стратегии за намаляване на вредните емисии от превозните средства

Обратно в новината

Коментари - 11 страни от ЕС се канят да "взривят" автомобилните планове на Брюксел | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Българските мижитурки отсъстват естествено.

ЕС все повече се оплита в слузестата кал на плиткоумитето.

Да не караме москвичи пак...... :))))

Плановете не са на Брюксел а на Берлин.... Да бъдем коректни...

България естествено отсъства, защото хората знаят, че българските политици нямат грам мозък в главата или топки в гащите да отстояват националните си интереси.....

Праха, дето автомобила го вдига, когато се движи - за това кога норми ? Не ме разбирайте погрешно - аз съм голям фен на телепортацията !

По европейска директива на всеки 100 км. път трябва да имаме 300 киловата зарядна станция за електромобили . Ще трябват поне 3-4 нови реактора ....

Тези еврогейове начело с жената инкубатор на бебета правят глупост след глупост.

Има норми за запрашеност на въздуха в градовете. В българия обикновено се мери колко пъти надвишава нормите

До 2035 Еуро унията фалира, и до там. После кой от къде е.

Доколкото си спомням при фотосинтезата растенията поглъщат именно въглеродния диоксид (аз съм го учила като въглероден двуокис - много отдавна! :) ) и оделят кислород. Не е ли по-добре да се извършва масово залесяване? Освен, че отделят кислород, дърветата намаляват шума и запрашеността на въздуха. Следователно, на всяко свободно място е добре да се посади дърво!!!

ПИПО

То за нас тази новина е все тая. Ние сме консуматори, а не производители. Ще си ги вкарваме колите втора употреба и тогава па на какво ще вървят ще го мислим тогава.

Шшшт. Тихо. Няма пари в това. По-добре е да имаме ток и с този ток да извлечем C02 от атмосферата и после с него да направим гориво с което колата пак отделя отровни газове. Разбира се вложената енергия е много повече от получената от горивото, но това няма значение - важното е, че сме въглеродно неутрални

По модела на Давос, осъществена през Брюксел е толкова отдалечена от реалностите, че е тотална утопия с дистопичен край.

Налъпно съгласен с горния коментар! Но искам и да добавя, че за да озеленим масово, трябва да преосмислим модела на строителство сграда-улица-сграда, което ще рече че ще засегнем и пазара на недвижими имоти, тук вече и у БГ-то ще ревнат, не само на запад!

Хората от реалната политика са в националните правителства и парламенти, останалите ги пращат в ЕС за да не се пречкат. Процесът на взимане на решения е следният: Първо фантазьорите на ниво ЕС си измислят някакви работи и си ги гласуват, чак след това следва отпор от държавите и тези работи се спират. Затова никога не вярвайте на първоначалните гръмки обявления. Те все още не са съгласувани с реалния живот.

Еко-фантастика, обаче трябва и реализъм иначе става замитане под килима, фалшификации и потребителите плащат.

По принцип си прав, но има толкова много място за залесяване, че това може да почака - говоря предимно за северните държави, в южните са нужни обработваеми площи, а и дръвчетата трябва да се отгедат - в смисъл капацитетът не е безкраен.

Взривиха северните потоци, изпълниха с парникови емисии земята за няколко години напред, но другите да плащат сметката и да затягат коланите. ЛИЦЕМЕРИ!

Държави с радиус под 100 км могат да минат на електромобили. По големите не могат.

Когато те управляват васали-джендъри - и решенията са такива ! САЩ не забраняват нищо, но посечената от войната и липсата на енергия, разпарцалена, раздрана от стачки и емигранти Ивропа ще мине на фотосинтеза и накрая ритуално ще се самоубие по нареждане от САЩ !

Европа може и да се събуди от делириумната омая на Евро бюрократите!

ㅤ

Зона за ниски емисии е като зона за непикаеши в общински басейн - една огромна химера.

от Брюксел!

Американците карат 4 литрови автомобили, по няколко на семейство те не замърсяват. Дядото дето има 4 литра гориво в резорвара и може да си позволи веднъж в месеца да си иде на село, той най много замърсявал, че карал стара кола. Тия направо за идиоти на имат.

Майната му на ЕС. Днес решават без автомобили, утре без самолети. Най-добре да дойдат танковете с Путин и всички еврокомисари в Коми да секат дърва.

Проблемът е много по-сериозен поради лицемерието и поредно търсене и вероятно налагане на двойни стандарти, отколкото всичко друго. Събралите се държави са основно производители на коли. Сега да кажат, защо същото да не поискат и валидно за държавите с ТЕЦ-ове. ЕС да прекрари с двойнственото поведение, което кара мнозина да се приемат това, като физофрения. Но в крайна сметка накрая всичко се свежда до уменията на политиците да защитават интересите на страната си, а ние там сме най-слаби.

че щом има служебни автомобили, какъв е проблемът да спрат автомобилите с ДВГ !?

Една патка стояла на брега на езерото и мислила, мислила, ... Краят е предизвестен.

Ако за всяка продадена кола, засяват 10 дръвчета, 2035 година, вредните со емисии, ще са в пъти по малко от сега

Ма ко' ша праят чихкинчетата, кой ша им купува Шкодичките? Пак ли на проституция да го удрят?

Тези свръхбогаташи, които печелят трилиони от търговията с нефт и двигателите с вътрешно горене, в никакъв случай няма да се откажат лесно. Известно е, че електрическите автомобили са започнали да навлизат много успешно след 1900 г. и са били най-много около 1915г. Производството им е било ликвидирано с парите на именно тези компании, които по това време са търгували с нефт. Така в тази област човечеството изостава с повече от 100 години. Как си представяте, че сега тия уроди ще седят мирни и ще гледат как печалбите им се стопяват?

Усетиха се някой,че е дебел дано не е късно.

500 км, ако някой е достатъчно тъп да си мисли, че зарядни станции ще има само в идеалният географски център на държавата. Но четейки тук виждам всякакви "експерти"

На бабалайнен и купете икономичен вибратор, за да не мисли тъпотии.

Я бе , някой почна да се опъва на ръководителите на ЕССР

А къде ще ги садиш....хем искаш да ядеш хем цялата планета да е в гори....друг е въпросът че последните десет години броя на дърветата в света постояннано се увеличава въпреки горските пожари и сечта...т.е. дървета се садят....всъщност там където има сеч след това се залесява.

Прав си. Няма логика. Просто ще издоят Европа и ще я сринат. Започнаха с либерални ценности, после миграции, вируси, войни....

Направо да взривят Брюксел д.ендърляка! Омръзна ни от Брюксел,това каза онова каза,повече от ясно е,че ни избиват от 2020 НОВИЯТ СВЕТОВЕН РЕД НА ИЗВРАТЕНЯЦИТЕ С ПАРИ ОТ ЗАПАДА

Прочетете книгите "Да господин министър" + "Да господин президент", за да разберете как работят институциите на ЕС.

За тези които предлагат залесяване; Кислородът идва основно от океаните. Там където е правено ново залесяване започват да се развиват животински видове, насекоми и т.н и съответно произведения кислород почти се използва изцяло и също така пък започва отделянето на нови "парникови" газове.

Как смеят и кои са тия, та са противят на Гретето, м?

Значи по 3 мегавата на 1000 километра. Всички пътища в България са малко под 20 000 километра, това прави 60 мегавата. Май ще минем и с няколко микро ВЕЦа.

Добре де, да предположим че в Европата се спрат ДВГ, и?! Останалия свят обаче си го мести от левия в десния по тоя повод и си джурка с ДВГ-та, ТЕЦ-ове и т.н.. И к'во става с въздуха?! Тук ще си седи чист а там мръсен?! Е няма такива идиоти! По-скоро, нас мислят за идиоти.

Да пуснат една Дачия с V8 и ще избият рибата в Брюксел

Демокрация :)

А здрасти. Знаеш ли какво прочетох преди 2 седмици? Китай планира да въведе до 2029 година още 4 гигавата ТЕЦ -ове за да има нужната електроенергия за производство на ВЕИ за нарастващото търсене в ЕС. Как ти звучи? Тецовете там ще бълват за да правят "еко" панели и перки.

С колите добре, ами какво ще правим с камионите, автобусите, самолетите и корабите? Сега ясно ли ви е, че всичко се прави, за да ви изпразват джоба чрез поощряване определен тип високопечеливши индустрии, а не от екологична загриженост? На който не му е ясно, да продължава да фетишизира еврофашагите.

Ми Китай и Индия ще си произвеждат по стари стандарти. Емисиите там са отговорни за 3/4 от света. Съответно стоката им е по-евтина. Съответно заводите от Европа и САЩ отиват там заради ниската стойност. А ние духаме супата

Става въпрос за едни пари, екологията няма нищо общо.