Нестле България откри своите млади ръководители корпоративно и категорийно търговско развитие в София и мениджъри Локални ключови клиенти за офисите си в Пловдив и Варна. Позициите бяха заети в рамките на образователната инициатива "Мениджър за един ден", организирана от Джуниър Ачийвмънт България.

В нея имаха възможност да се включат ученици и студенти от цялата страна, за да разберат как се случват професионалните ангажименти и отговорности в реална среда.

Звездният отбор на младите таланти се вля в екипа на най-голямата компания за храни и напитки в света, за да научи от първа ръка какво е да си в обувките на ръководител, макар и за един ден.

Въпреки предизвикателството, желание да започнат работа в Нестле България след завършването на образованието заявиха голяма част от младежите, участващи в инициативата. Основният мотив, споделен от младите е отношението, откритостта и екипният дух, който са открили в компанията.

Участниците в инициативата успяха да се запознаят с основните отговорности на различните позиции, как се вземат стратегически решения и как се поддържат партньорски взаимоотношения.

Нестле България партнира на Джуниър Ачийвмънт повече от 15 години, споделяйки разбирането, че подобни инициативи са реална възможност за младите хора да приемат предизвикателства и да се вдъхновяват да разкрият потенциала си.

До 2025 г. в рамките на тази инициатива компанията ще предостави в световен мащаб 20 000 възможности за първа работа и ще предложи 20 000 стажове и практики.

От стартирането на "Нестле за нуждае от младите" през 2013 г., компанията вече е осигурила повече от 26 000 стажове и обучения. В България повече от 11 600 млади хора са подкрепени от Нестле България от 2014 г. досега в техния професионален път - чрез повече от 330 стажантски програми и практики. Нестле България е от първите компании, които взимат участие в проекта DOMINO - за дуално обучение на ученици от технически училища, включвайки се през 2016 г.

Снимка: Nestle


Материалът е предоставен от Nestle.