RiceUP! един от най-разпознаваемите брандове е сред топ потребителски марки в България. За осми пореден път глобалната организация Superbrands отличава с международната награда за успешен брандинг водещите потребителски и бизнес марки на българския пазар.
RiceUP! е лидер в категорията Здравословни снаксове, като предлага 100% здравословна алтернатива на традиционните снаксове. Като производител "Нухелт" следва световните тенденции на free-from продукти, използва 100% натурални съставки, без глутен, без ГМО, без консерванти. Основна цел на компанията е да бъде пионер в хранителната индустрия, като чрез иновативните технологии и продукти да възпитава хранителни навици, които водят до преформулиране на конвенционалното хранене. Иновацията при чипса RiceUP! го прави неповторим в световен мащаб. Продуктът е създаден от цели зърна кафяв пълнозърнест ориз чрез уникална технология, позволяваща в най-голяма степен да бъдат съхранени здравословните ползи на оризовото зърно.
Най-новият продукт на "Нухелт", който е стъпка в развитието на продуктовата линия и добавя нов смисъл за бранда RiceUP! e първият функционален продукт на компанията. RiceUP! Brown Rice Bar e иновативен продукт създаден в концепцията on-the-go (18 грама). Новото барче от пълнозърнест ориз може да бъде намерено в шест уникални шоколадови вкусове. С добавени магнезий и Proviotic, за специфични здравословни ползи по напълно безопасен и подходящ за приемане чрез храна начин. Изцяло в тренда на продукти с минимална обработка, естествени съставки и функционални ползи.
Брандът RiceUP! има много висок праг на доверие сред потребителите като гаранция за качество и стандарт. Така изключително заслужено застава в редицата на най-добрите в подбора на Superbrands. Методиката на подбора и оценяването на брандовете е универсален за всички 80 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективния процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури - Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване потребителите в интернет, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението но потребителите.
В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands, като всяка марка трябва да демонстрира:
Качество: Символизира ли марката качеството на предлаганите продукти или услуги?
Надеждност: Ползва ли се с доверие брандът, поддържа ли висок стандарт на продуктите или услугите?
Различие: Добре ли е позната марката в своя сектор? Успешно ли се разграничава от конкурентите си? Притежава ли индивидуалност и ценности, които я правят уникална на пазара?
В началото на 2022 година предстои да бъде представено и осмото официално издание Superbrands Bulgaria 2021/ 2022.
НУХЕЛТ e компания създадена през 2016 година от професионалисти с 25 години опит в хранителната индустрия, водени от страстта за създаване на продукти, които са здравословни, функционални и лайфстайл. Мисията на компанията е да направи здравословното хранене лесно и вкусно. Фокус за компанията са иновациите и създаването на продукти, които едновременно са здравословни, полезни, вкусни и на добра цена. "Нухелт" си поставя за цел да е водещ при преформулирането на конвенционалните хранително навици. Това е сериозна заявка от страна на компанията да е пионер в настъпващата нова ера в хранителната индустрия.
Материалът е предоставен от RiceUP!.
НАЙ
Франция нареди на супермаркетите да информират купувачите за шринкфлация
Бизнес или ежедневно да се облечем на интервю за работа
Парламентът възложи на енергийния министър да предоговори споразумението с "Боташ"
На първо четене: Отложиха с година либерализацията на пазара на електроенергия
На първо четене: Отложиха с година либерализацията на пазара на електроенергия
Парламентът възложи на енергийния министър да предоговори споразумението с "Боташ"
Бизнес или ежедневно да се облечем на интервю за работа
Цанко Арабаджиев: В момента всеки четвърти кредит, който ББР отпуска, е за зелена инвестиция