Навигация за всяка точка на света, мобилно банкиране за преводи по всяко време, дигитален портфейл с всички ваши карти за бързи безконтактни плащания, виртуален асистент за всевъзможни питания и помощ в ежедневието, безброй приложения за улеснен достъп до услуги от различни сфери... Мислите ли, че смартфонът, който постоянно е с вас, може да ви бъде още по-полезен? Ако имате малък бизнес, отговорът е да.

Да, смартфонът ви наистина може да заработи в полза на вашия бизнес още сега с помощта на приложението RaiPOS на Райфайзенбанк, което превръща мобилния телефон в ПОС терминал. Приложението се инсталира бързо и лесно на смартфон или таблет, и позволява приемане на безконтактни плащания с карта или мобилен портфейл от всяко място и по всяко време. С това иновативно решение банката отговаря на нуждите на малкия и средния бизнес за повече лекота, мобилност и гъвкавост в продажбите, а на потребителите - в плащанията.

"Освен търпението и упоритата работа, технологиите са "тайната подправка" за всеки един предприемач и бизнес" - разкрива рецептата за успех в малкия бизнес Димитър Тодоров. Той е от младата генерация предприемачи, които търсят възможност за развитие в малък нишов бизнес. Преди три години, когато е на 35, Димитър открива ателието за химическо чистене Clean me, което в момента е сред най-популярните в широкия център на столицата, в близост до един от големите търговски центрове. Екип от трима души обслужва месечно около 350 клиенти. Успехът постигат с много внимание към клиентите си и с помощта на технологиите. Димитър е от първите потребители, които се възползват от предимствата на RaiPOS, а клиентите му - първите, които плащат безконтактно на телефона му.

снимка: Райфайзенбанк

"Използвам RaiPOS от около месец и положителната обратна връзка от клиентите не закъсня. Въпреки почудата в първия момент, която имаха някои от хората, удовлетворението от RaiPOS вече е налице. Плащането става бързо и лесно, и не на последно място иновативно, което носи допълнително удоволствие и за клиентите, и за нас", казва още Димитър Тодоров.

"Както картите влязоха в мобилните телефони и клиентите все по-често плащат с тях, така очакваме и традиционният ПОС терминал да бъде постепенно заменен с мобилно приложение. С RaiPOS търговците вече могат да приемат плащания само с три стъпки - въвеждат сумата, клиентът допира картата или телефона си, и търговецът потвърждава! Бързо, лесно и за двете страни", казва Мариела Атанасова, директор Индивидуално банкиране в Райфайзенбанк.

Преките наблюдения на Димитър са, че пандемията трайно е променила навиците на клиентите му - те са започнали повече да ценят свободното си време, станали са изключително чувствителни на тема хигиена, както и на тема бърз и лесен достъп до всякакви услуги, за което помагат новите технологии.

снимка: Райфайзенбанк

За да се възползват от предимствата на RaiPOS, търговците трябва да извършват минимален брой действия - заявка за използване на ПОС терминал, сваляне и инсталиране на приложението от Google Play Store. Приложението от ново поколение им дава достъп и до уеб портал, чрез който може да следят всички трансакции в реално време, както и да управляват всички свои RaiPOS терминали. Сред удобните функции на приложението са още автоматично приключване на работния ден, обобщен резултат от деня, възстановяване на средства. Управлението на всички функции е интуитивно и се осъществява с няколко клика през смартфона. Благодарение на тях търговците могат лесно и ефективно да следят, планират и оптимизират своите финанси.

* съдържание на Райфайзенбанк