• За поредна година потребителите избраха Kaufland за своя любима търговска верига и за любим международен работодател
Kaufland е любимата марка на българските потребители. Това показват финалните резултати в 14-ото издание на потребителска класация "Любимите марки". За поредна година потребителите избраха Kaufland за Търговска верига №1 в България и за Любим международен работодател.
"Любимите марки" е единствената потребителска класация у нас. В нея в директен вот в три етапа българите избират своята любима марка в различни категории. Тази година състезанието започна на 23 май и продължи до 28 юни включително. В отделните етапи на оспорваната надпревара са се включили близо 45 000 души. Kaufland България е компанията, събрала най-голям процент потребителски гласове във всички категории, в които е участвала в класацията, и затова беше обявена от организаторите за марка №1 за 2022 година.
За поредна година компанията беше избрана безапелационно за Търговска верига №1 у нас и за Любим международен работодател, като така затвърди авторитета си на пазарен лидер и компания пример с работодателските си практики.
Веригата беше на финала и зае позиции в ТОП 3 още в категории Иновативни марки, в Собствени марки с K-Classic, в Бебешки и детски продукти с Kuniboo и bevola®, в Майонези, лютеници и сосове с лютеница Брей!, в Минерална и бутилирана вода с K-Classic, както и в Козметика със собствената си марка bevola®.
Получените отличия са в резултат на усилията на компанията да предлага на клиентите несравним избор от качествени и винаги свежи продукти на конкурентни цени. Компанията ежедневно демонстрира грижа към крайните си клиенти и към служителите си, за което заслужи мястото си за на финала в цели осем категории.
* съдържание на Kaufland
НАЙ
Договориха по-лесно прекратяване на договор с телеком
Война и контрабанда: Над 500 милиона евро губи държавният бюджет на Украйна само от контрабанда с цигари
Wash Systems - митове и факти
Lenovo развива визионерите на утрешния ден
Договориха по-лесно прекратяване на договор с телеком
Латвия, Дания и Италия отчетоха под 1% инфлация, еврозоната - 2,8%, ЕС - 2,6%, България - 3,5%
Индия се превърна в новия любимец на бизнеса и инвеститорите в Азия
WorkTalent ви пита: Трябва ли да внимаваме какво пишем в социалните мрежи?