Дали един млад човек е мотивиран да развие себе си и възможностите си по най-добрия начин, може лесно да се разбере по това как прекарва летата си, докато учи в университета.

Ако е решен наистина да се развива в кариерно отношение и да си гарантира силен старт на професионалния живот, стажът е доста добър вариант да се запознае отблизо с корпоративния свят и да придобие нови знания и умения.

Нашият съвет е - изберете сферата, която ви интересува, направете предварително проучване на компаниите, които предлагат летен стаж, проверете условията и направете най-добрия избор за себе си.

А ако вашата тема е търговията и динамичният свят на ритейла, то можете да се възползвате от възможността за двумесечен стаж в Лидл България, която инвестират активно в развитие на млади таланти.

"Виждаме успеха в теб" е слоганът на тазгодишната стажантска програма на компанията, като се очаква интересът към нея да е значителен, след успешно проведените издания през изминалите години.

За кого е стажантската програма на Лидл България

Програмата е насочена към студенти от България и чужбина със завършен поне първи курс, на възраст до 26 години.

Търсят се млади таланти от различни специалности, тъй като стажантската програма е проектно ориентирана и са нужни хора с желание за развитие в различни направления.

Снимка: Лидл

Какво представлява стажантската програма на практика?

В рамките на два пълни месеца - от 1.07. до 31.08. одобрените студенти ще работят по конкретен проект, с който ще помогнат на съответния отдел в неговата ежедневна работа и дългосрочна стратегия.

В отдел "Корпоративни комуникации" например стажантът ще се заеме с проучване и анализ на медии и изготвяне на годишен календар за комуникация.

Ще осъществява контакт и ще комуникира с представители на медиите по отношение съгласуване на подходящи и за двете страни теми, ще идентифицира добре развити корпоративни профили в LinkedIn, ще анализира публикациите в профилите и ще съотнася изводите към важните теми за компанията.

За изпълнението на този проект са добре дошли студенти от специалностите, свързани с комуникации, маркетинг, връзки с обществеността или журналистика.

Това е само един от проектите, в които компанията ще даде възможност на проактивни млади хора да дават своята свежа гледна точка и мислене към случващото се в отделите на Лидл България. На кариерния сайт на Лидл България младите хора могат да изберат един от 10-те проекта в отделите "Корпоративни комуникации", "Администрация", "Продажби", "Логистика", "Управление на стоки", "Право и нормативно съответствие", "Човешки ресурси" и "Lidl Plus".

За успешното изпълнение на проектите всеки стажант ще разчита на своя ментор, както и на серия от вътрешни обучения, през които преминават и редовните служители на компанията.

Снимка: Лидл

"Стремим се да изпълним със смисъл и полза тези два месеца. Щедро споделяме нашето ноу-хау във всички сфери на бизнеса и личностното развитие, защото вярваме, че така помагаме на тези обещаващи млади хора да стартират силно кариерата си след като завършат образованието си, без значение дали ще изберат нас като свой първи работодател или ще се реализират на друго място", обобщава Рая Цветкова, ръководител на отдел "Работодателска марка" в компанията

Социални придобивки за стажантите

Стажът в смарт-ритейлъра е платен, като студентите ще получават по 1300 лв. брутно месечно възнаграждение и допълнителни 200 лв. ваучери за храна. Имат възможност за 5 дни неплатен отпуск, за да се насладят все пак и на ваканцията си, а ако някой от участниците има рожден ден в рамките на тези два месеца, ще получи допълнителен почивен ден за личния си празник, точно както получават редовите служители в компанията.

Кандидатстването е онлайн, до 15 май 2024 г. тук >>>

Снимка: Лидл

Съдържание на: Лидл