Продажбите на бира Корона остават силни въпреки коронавируса
Компанията, която продава известната марка пиво в САЩ, бе критикувана за реклама, която привидно свързва името на напитката с това на коронавируса: че този продукт пристига скоро
Констелейшън брандс (Constellation Brands), производителят на популярната мексиканска бира Корона (Corona), съобщи, че продажбите на Корона екстра (Corona Extra) в САЩ са останали силни през четирите седмици до 16 февруари на фона на бързото разпространение на коронавируса в глобален мащаб, предаде Ройтерс, на лпято се позова БТА.
Компанията посочва, че всички звена, обслужващи бирения й бизнес, отчитат положителна тенденция при продажбите на марката досега тази година въпреки твърденията за влиянието на коронавируса върху този бизнес.
Няколко медии некоректно съобщиха, че продажбите на бирата са били засегнати от вируса, коментира говорител на Констелейшън.
Корона Ю Ес Ей (Corona USA) - компанията, разпространяваща известната мексиканска бира в САЩ - стана обект на критики за реклама, която привидно свързва името на напитката с това на коронавируса, информира Франс прес.
В кратко видео, качено в Туитър в понеделник и гледано над 7 милиона пъти, Корона Ю Ес Ей рекламира нови кенове с алкохолна и ароматизирана газирана вода, която скоро ще пусне на американския пазар.
На фона на опасенията от разпространение на епидемията от вирусна пневмония посланието гласи, че този продукт (с марката Корона - бел. ред.) пристига скоро.
В Туитър мнозина осъдиха рекламата като проява на много лош вкус.
"Вече съм сигурен, че никога няма да го купя", коментира потребител на социалната мрежа.