Теленор България спечели първо място в категорията "Най-добра дигитална кампания в социалните медии" с кампанията "Дигитални скаути: На лов за приключения и знания" по време на първите по рода си награди Davos Communications Awards, организирани от Асоциацията на Световния комуникационен форум в Давос. Общият брой на кандидатурите бе 55 от 18 различни държави, като до финал достигнаха само 11 от тях.

Кампанията "Дигитални скаути" бе изпълнена съвместно с комуникационна агенция d:istinkt и имаше за цел да обучи деца и младежи как да се предпазват от опасностите онлайн. Над 20 000 младежи свалиха мобилното приложение, разработено за целите на кампанията, и се впуснаха в света на дигиталната сигурност, подкрепени от едни от най-влиятелните родни инфлуенсъри. За ден те трябваше да се справят с общо 12 предизвикателства, загадки и въпроси, свързани с актуални за децата и тийнейджърите теми, сред които онлайн тормоз между връстници, вярна и невярна информация, медийна грамотност и други.

"Теленор е лидер на пазара на телекомуникационни услуги в България и това носи със себе си отговорността да бъдем верен партньор на нашите клиенти и да им помагаме за по-лесна и най-вече безопасна навигация в дигиталния свят. Както и в други сектори, и тук превенцията е най-работещият инструмент", каза Вилиана Станева, експерт "Корпоративни комуникации и социална отговорност".

Успехът на кампанията "Дигитални скаути" доказва смисъла и нуждата от проекти, които чрез иновативни и креативни методи създават устойчиви резултати. Затова тази година тя ще намери своето продължение и ще създаде още стойностни моменти както за децата, така и за техните родители.

За повече информация можете да ни следите в LinkedIn, Facebook, Instagram и на telenor.bg


Материалът е предоставен от Теленор.