Стартира кандидатстването за конкурса за иновации „Продукт на годината“ за 2019 г.
Победителите се излъчват от независим, национално представителен потребителски вот. Наградата е световно утвърден стандарт за потребителско доверие
Кандидатстването за престижната международна награда за иновации в потребителския сектор "Продукт на годината 2019" вече е отворено. Компаниите могат да заявят участие в програмата чрез регистрационната форма онлайн на produktnagodinata.bg/entry/
Номинираните продукти и услуги трябва да са лансирани на българския пазар през последните 18 месеца (след юни 2017 г.) и да демонстрират иновация в своята функция, състав, дизайн, опаковка и др. Кандидатствалият продукт/услуга може да бъде напълно нов(а) на пазара или да бъде добавена полезна иновация към вече съществуващ.
Не е задължително иновацията да е революционна, достатъчно е да прави живота на потребителите по-добър, по-лесен и по-здравословен.
Компаниите, които подадат своите кандидатури до 31 август 2018 г. ще получат 10% отстъпка от посочените такси. Крайният срок за участие е 21 декември 2018 г.
"Продукт на годината" осъществява най-голямото проучване за иновации в потребителския сектор на отделните пазари. Следвайки уникалната методология на програмата,
Nielsen Bulgaria реализира това изследване за нашата страна чрез национално представителна извадка на населението - следователно то отразява мнението на цялата нация, а не на група абонати на медии или на доброволци.
Победителите се определят единствено в резултат на потребителския вот. Във всяка отделна категория победителят е само един и той получава за една година ексклузивно лиценза на наградата "Продукт на годината" и възможността да промотира своя триумф, като използва червеното лого неограничено в маркетинговия микс на продукта или услугата.
Основана преди повече от 30 години във Франция, Voted Product of the Year | "Продукт на годината" оперира в над 40 страни с една и съща цел: да насочи потребителите към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им. Същевременно наградата е силно послание към потребителите и дистрибуторите и е ефективно средство за насърчаване на продажбите. Дир. Бг е медиен партньор на конкурса.
(Методология на проучването: Компютърно асистирани Web интервюта. Големина на извадката: 200 респонденти, мъже и жени на възраст между 15-64 години. Обхват: Национално представително проучване. Проведено през юни 2018 г.)